Advertentie | |
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
ik weet ongeveer wel waarom ik mij zo gedraag, maar hoe te veranderen....? [Dit bericht is aangepast door Mef (20-02-2002).]
||
Citaat:
![]() neehoor geintje, je herinnerde me er gewoon ff aan, anders was ik er zelf ook nog wel bij gekomen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Door toe te geven dat het compensatiegedrag is, dus dat je eigenlijk wel bang bent en dan die angsten onder ogen nemen en ze afbouwen. Maar goed, grote woorden voor zo iemand als mij. Als ik om zou kunnen gaan met mijn onzekerheden, zou ik hier hoogstwaarschijnlijk al niet meer zitten :/ |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
ik vind die grote woorden je trouwens niet misstaan hoor ![]() k heb er wel wat aan, geeft me weer wat inzicht in of in ieder geval bevestiging van wat er aan de hand is
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() Als je dan beschouwt wat voor een simpel manneke ik in realiteit vaak wel niet ben, oh my god ![]() Daarbij komt dat ik de laatste tijd een beetje walg van mijn eigen adviezen, omdat ik ze nooit zelf opvolg ![]() Citaat:
![]() Wel met kleine stapjes natuurlijk ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() ik denk zoveel na en ik kraam soms zulke ingewikkelde dingen uit en ik doe 6 vwo. afgelopen vakantie heb ik een jongen ontmoet die gewoon niet wou geloven dat ik op vwo zat, omdat ik zo lijp/lomp/dom (wel op leuke manier ![]() Citaat:
Citaat:
ofzoiets... en ik doe wel rustig aan hoor! ![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ow, t lijkt net of ik echt kwaad ben ![]() maar ja, ik kom nog steeds te laat, en ja, ik haast me nooit 's ochtends ![]()
|
ik het hetzelfde...
ik wil ook veranderen ik weet, eindelijk na 2 jaar waarom ik het hier in mijn nieuwe woonplaats niet leuk vind, het ligt aan mezelf, hoe ik mezelf opstel, en daardoor niets terug krijg, ik wil veranderen maar ik kan niet, uit angst, luiheid, wie weet het.??
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 |