Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
mijn ouders zijn niet echt streng ma kheb gewoon niet zo'n goede relatie met hen kan over zo'n dinge niet met hen prate en dat ligt ook wel aan mezelf
tgo vriendinnen is da allemaal geen probleem en die mogde da allemaal direct wete ma tege men ouders ja das moeilijk en dit is eigenlijk nog maar men 2de relatie , de vorige keer was men zusje der achter gekome en was ze het overal gaan zegge dus heb ik het ni hoeve doen kweet da da klinkt alsof ik trutterig ben ofzo ma das echt ni zo ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
tijdens het eten als het even stil is, zeg je:
pap, mam (of hoe je ze ook noemt), ik heb iets leuks te vertellen: ik heb een vriendje, hij is heel lief en hij heet <naam> dat 'hij is heel lief' erbij, dan zijn ze minder gauw geneigd om iets slechts over hem te denken, ook door het 'iets leuks te vertellen', daardoor laat je zien dat jij er blij mee bent... kijk daarna je ouders vriendelijk aan ![]() |
![]() |
|
![]() |
ze gaan daar geen probleem uit make zeker ni
maar ze gaan weer regels invoere van eerst je huiswerk of eerst dit voordat je weg mag en das hetgeen dak zo hard haat en kwil ni da ze dingen over hem gaan vrage ( das mijn probleem dan ) ik kan ni open zijn tege me ouders klinkt heel raar ma kvind da echt moeilijk om over men vriendje tege hen te prate |
![]() |
|
Verwijderd
|
t is toch niet zo vreemd dat je eerst je huiswerk af moet hebben? da's gewoon voor je toekomst... als je nooit je huiswerk afhebt, gaat het waarschijnlijk minder goed op school, en als je 15 bent dan denk je daar zelf nog niet aan (deed ik iig nog niet toen)
en gewoon, dat je hem kent van het uitgaan en dan iets van wat voor school hij doet ofzo... meer dan dat hoeven ze toch niet te weten? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je ouders dan nog steeds veel over hem willen weten, neem je hem toch een keer mee naar huis? Kunnen ze allemaal wat ze zo graag willen weten aan hem vragen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe vertel ik het haar? Verwijderd | 1 | 08-01-2015 21:38 | |
Seksualiteit |
Hoe vertel je dat je bi bent? i'm just myself | 33 | 15-06-2004 16:57 | |
Psychologie |
Hoe vertel ik het? Redhair | 25 | 30-01-2004 09:59 | |