Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
probeer eens te kijken of je wat aan die faalangst kan doen. en vertel 't aan je mentor, des te groter wordt ook de kans dat je gewoon overgaat. Misschien hebben ze bij jou op school ook faalangstcurcus? |
![]() |
||
Citaat:
In plaats van jezelf te straffen omdat je verkeerd bezig bent lijkt het me beter om eens te kijken wat je zou kunnen veranderen om op een goede manier bezig te zijn. Praat er eens met je klassenleraar of -lerares over. Indien je er behoefte aan mocht hebben om er met mij over te praten, dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
|
Ik heb het zelf ook... heel vaak. Hoe ik dat doe? Niet eten, kotsen en 'snijden'(dat is bij mij meer krassen eigenlijk, want ik ben bang voor pijn). Enne... dát raad ik je allemaal niet aan! Probeer eens een andere manier te zoeken om jezelf af te reageren!
|
![]() |
Geef je jezelf dan ook complimenten wanneer iets goed gaat? Waarom accepteer je het niet zoals het is?
Gezond eten is nodig om te functioneren in de maatschappij zoewel als prive.
|
ja ik herken dit ook, als ik iets lulligs heb gedaan heb ik ook altijd dat er iets lulligs bij mij gebeurt...en als ik iets goeds doe heb ik meestal wat meer geluk dan normaal erg vreemd....
Maar ik straf mezelf ook door minder te eten en ik wil erg veel afvallen en ik weet dat ik dan anorxia krijg maar dat boeit me eigenlijk niet... ik ga heus niet te ver zeg ik dan tegen mezelf en van me ouders moet ik 3 aardappelen en 2 of 3 scheppen groente 's avonds eten en een stuk vlees....dat krijg ik echt niet door me strot net als een ontbijt 's ochtends en als ik dan veel gegeten heb overdag(meestal snoep ik veel) dan neem ik 's avonds haast niks en dan heb ik weer gezeik met me ouders enzo ![]()
|
ja ik doe het ook
niet eten, omdat ik mezelf te dik vind, of kotsen, omdat ik alles haat, ik iets wil doen, het boeit me niet, ik wil me zelf straffen, ik haat mezelf ik ben bang dat het nooit meer goed komt, ik zie me zelf al meer achter uit gaan, maar ben te bang/te lui om er iets tegen te doen...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Psychologie |
je zekf straffen. lisanneKO | 11 | 19-09-2011 21:15 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 | |
Psychologie |
weten jullie ouders... (voor degenen die zichzelf snijden) janneke16 | 24 | 10-05-2002 18:10 | |
Psychologie |
poging gedaan tot krassen pati | 10 | 26-02-2002 06:20 |