Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar mezelf wel, heel erg moeilijk om uit te leggen, maar zo voelt het wel.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ten eerste: Het spijt me heel erg voor je en dat soort dingen vind ik ZO oneerlijk, zo'n jonge jongen.....en dan DIT!!!!! Echt heel erg...Daar kan ik je ook neit verder mee helpen....helaas....kon dat maar
Maar ik snap heel goed dat je jezelf wil snijden etc, soms krijg ik ook zo'n gevoel. Maar voordat je dat doet, moet je NADENKEN...Echt, nu denk je: Dat kan ik op zo'n moment niet, maar je moet het toch proberen. Denk na WAAROM je jezelf zou pijnigen, dan kom je erachter dat dat helemaal geen zin heeft. Je kan beter je vriend steunen en goed voor hem klaar zijn, dan jezelf ook het ziekenhuis in te helpen. Hij zou het verschrikkelijk vinden als jij jezelf zo zou toetakelen. Het heeft totaal geen zin om jezelf pijn te doen. Er is al 1 iemand die genoeg PIJN heeft en dat is die vriend van je. HELP HEM en heb geen schuldgevoelens, want daar heeft hij nu niks aan................... mijn echte advies is dus: Denk serieus NA voordat je die schaar pakt...
|
![]() |
Kerol ... slechte tijden aan de deur !!
Ik geloof dat je nu wel opgehouden bent met snijden.. ?! Aan jou de keus, jezelf afsluiten en erover piekeren .. of de toekomst aanpakken met wijde armen en ervan leren ! Als de slechte tijden voorbij zijn .. draag je een waardige ervaring mee verder in je leven ! ![]() Maak je vriend trots man .. ga niet dom lope snije en janke .. ??!!! toch ![]() [Dit bericht is aangepast door Euforian (03-01-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar snijden is destructief, het is niet goed voor je en dat weet je best. 1 ding wat ik mis in je verhaal: kon je wel huilen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
als er een verklaring was hoe leven kon lopen, deed ik niks liever dan hem jou geven... maar helaas leven zit moeilijk in elkaar, voornamelijk zie je de tegenslag, omdat doordringender is dan wat dan ook...
Maar tegenslag is niet alles in het leven, jou geluk is soms ook een ander zijn geluk, vreugde kan je delen, pijn ook. Het is vreselijk moeilijk om zulke gebeurtenissen zo maar te verwerken, het enige wat je kan doen, is van die persoon houden en je jou liefde geven, en laten zien dat je er bent... een troostende arm kan heling bieden... want de wonderen zijn de wereld niet uit, deel je traan met hem, ben er voor hem, en ga niet jezelf in een hoekje stoppen van ellende, want uiteindelijk sluit je de andere persoon alleen maar meer op. sterkte lieverd...
|
![]() |
Hey Tisje,
ik vind dit heel erg voor je. Het beste is, lijkt mij, om er over te praten. Met die jongen maar ook met andere mensen, zoals je nu ook op het forum hebt geschreven. En een dagboek bijhouden, dat helpt echt! Voor dat snijen van je, als je ermee wilt stoppen (Jaaa! dat wil je), moet je sterk zijn. Je moet tegen jezelf zeggen dat je kan stoppen, je bent toch zeker krachtig genoeg om aan je eigen wensen te voldoen! Je kan ook op de plekken waar je snijdt met rode stift in koeieletters "Nee, ik doe dit niet" schrijven. Iedere keer als je dan "snijneigingen" hebt, zul je je dan bedenken, en uiteindelijk kun je vanzelf zonder. Heel veel succes met het verwerken van je verdriet, en zorg dat je vriend altijd op je kan terugvallen, en andersom natuurlijk ook.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Psychologie |
bang boe-1986 | 11 | 21-09-2004 20:29 | |
Psychologie |
waarom gebeuren deze dingen??? justme18 | 11 | 23-06-2004 13:22 | |
De Kantine |
Wat gebeurt er ?? (steekpartij op school) niceman1984 | 10 | 30-03-2004 12:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Beetje dagboek Vlooienband | 30 | 29-06-2003 18:25 |