Advertentie | |
|
![]() |
|
http://forum.scholieren.com/Forum43/HTML/003656.html
lees reply van leonoor... je moet je eerst ergens in verdiepen voordat je je conclusies trekt
||
![]() |
Citaat:
![]() Als dat wel zo is: depressiviteit kan inderdaad fysiologisch veroorzaakt worden. Maar ik doelde vooral erop dat bepaalde mensen een hoop problemen met zichzelf hebben, maar dit zelf niet toe durven te geven of in willen zien. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
maar dat beweer jij wel van mij dat hen je letterlijk tegen me gezegd en heb je dat ook uitgelegd..dat ik die stof mis.... en ik neem aan dat je ook daarom dit hier hebt geplaatst..... maar zoals je ziet...zijn er wel mensen met me eens.... je wist niet eens de oorzaak....of wat depressief zijn in feite betekend maar goed verder no offense hoor... je zal het zelf moeten ervaren voor een ander (een buitenstaander) is dat zeer moeilijk
||
Verwijderd
|
Citaat:
je schuift zelfs je gedrag af op die 'ziekte'... je valt uit tegen mensen, om er later op terug te komen en dan te zeggen 'ja sorry maar me ziekte dit en dat' ik ben van mening dat je het als excuus weet te gebruiken... en dat vind ik laf... |
![]() |
||
Citaat:
moeten ze dat ook niet doen als je ergens iets over zeggen wilt vind ik prima maar moeten ze wel kennis hebben van datgene of minstens dat ervaren
||
Citaat:
ben je nu ietwat wijzer het is niet zo simpel als je beweerd hoor ------------------ vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable [Dit bericht is aangepast door ratsja (25-02-2002).]
|
![]() |
Maarems ratsja, ik geloof dat jij niet snapt wat ze nu eigenlijk bedoelen.
Misschien wil je het ook wel niet zien aangezien Dark Voice het toch redelijk duidelijk heeft getypt. Wat zij bedoelen: Als jij je ergens voor moet verantwoorden gebruik je je depressie als excuus. Zo komt het waarschijnlijk bij hun over. |
![]() |
||
Citaat:
maar na het lezen hiervan kunnen ze het dus wel snappen. want dat is een onderdeel van depressie. dat weet ik en heb dat niet in de hand als ik zo een bui hebt. het is niet zo eenvoudig als men denkt en nogmaals als je het ervaren hebt..dan zie je dit terug hoor. kheb er met meerdere mensen over gehad en die zeggen hetzelfde.. dat ligt dus niet aan mij maar aan de depressie
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je bent somber enzo maar om nou mensen te gaan uitschelden (ofzo, weet natuurlijk niet precies wat er aan de hand is) en dan te zeggen dat het komt omdat je depressief bent is nogal zwak. Iedereen heeft wel eens een rothumeur, maar lang niet iedereen is depressief. Dus of je voelde je gewoon ff klote (losstaand van je depressie) of je bent gewoon vaag bezig en probeerd het goed te praten door je depressie als excuus te gebruiken. Je bent verantwoordelijk voor je eigen gedrag, niet je ziekte. Je HEBT een ziekte, je BENT er niet een... |
![]() |
||
Citaat:
men moet dingen hier niet uit zijn verband trekken. ik moet beter worden en doe daar echt wel alles aan hoor.
||
![]() |
Citaat:
Daar steunen wij jou wel 100% in!
||
Citaat:
jaaaaaaaa maar dat kost wel tijd.....
|
![]() |
Ja, er zijn mensen die zich dingen aanpraten omdat ze aandacht willen. Maar waarom doen ze dat? Ik denk omdat er SOWIESO al ergens wat mis zit, iets wat ze niet kunnen verklaren, en hetgene wat ze zichzelf aanpraten daar een uitvlucht voor is. Maar dat is mijn mening.
Als je een ziekte hebt, in wat voor vorm dan ook, zijn er altijd 'bijverschijnselen' die daardoor komen. Als je chronisch pijn hebt bijvoorbeeld, kun je weleens veel te grof uitvallen tegen mensen. Let er alleen op dat je niet alles erop afschuift. Ik heb daar ook een handje van, als ik bijvoorbeeld slecht pool, dat ik er bij meldt dat ik slecht kan zien. Nou is dat wel zo, en is het ook zeker zo dat ik daardoor slecht pool, maar ik moet een keer afleren dat er steeds bij te zeggen en gewoon mn verlies accepteren ![]() Cat
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Armen in Amerika net zo slecht af als in Zweden Verwijderd | 39 | 13-09-2006 19:14 | |
'TMF en MTV moeten zelf censureren' Love & Peace | 214 | 15-11-2005 22:47 | |
Liefde & Relatie |
Elkaar dingen (eigenschappen, kleding) verbieden...? Verwijderd | 42 | 20-05-2003 16:06 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 |