Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik herken het verhaal..
Als ik iemand leuk vind, ga ik m ook altijd heel lullig lopen negeren. Waarom ik dat doe weet ik niet, ik dúrf dan heus wel op hem af te stappen, maar het lijkt wel alsof ik het gewoon niet wil.. dus ik lees in deze topic mee, ik hoop dat er iemand dé oplossing heeft ![]()
|
Hmjah... Best lastig. Ik geloof niet dat ik er veel last van heb, maar een vriendinnetje van mij gaat wel altijd alle mensen negeren met wie ze gezoend heeft.
Ik heb er trouwens wel een beetje last van: als ik het gevoel heb dat ik te dicht bij iemand ben gekomen ga ik hem/haar daarna een beetje negeren om weer wat afstand terug te krijgen. Maar dat is dus alleen als ik haar niet echt leuk vindt, ofzo. Vaagjes. Weet je trouwens nog wie ik ben, of ken je me alleen als Askama? ![]()
|
Verwijderd
|
Als ik iemand echt leuk vind, wil ik juist weer gelijk contact. Het wordt pas kut als ik onzeker over haar gevoelens ben en niet opdringerig of iets dergelijks wil zijn. Dan neem ik tijdelijk een beetje afstand om vervolgens weer terug te komen.
@Manuzhai: Askama? LoL ![]() |
![]() |
|
Oooow het lijkt net of ik mijn eigen verhala lees.
![]() Als ik iemand leuk vindt (lees: echt heel leuk ) en ik zie hem dan doe ik straal alsof ik niets zie ( als een vriendin me erop atendeerd dat 'HIJ' daar loopt doe ik net alsof me dat niet opgevallen was )...Echt ik loop die persoon in kwestie dan zoo keihard te negeren. ![]() Dit is alleen zo als ik ook geen hoogte van de persoon in kwestie heb of krijg wat die van MIJ vindt, zodra ik weet dat die wel geintresseerd is is het al een stuk minder. Ooow dit is o zo herkenbaar..... ![]() ![]() Don't worry your not the only one... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 17-02-2003 om 16:25. |
![]() |
|
![]() |
heb ik ook ja...., ik denk meestal van 'als het nou maar niet opvalt dat ik dr leuk vind' en dan negeer ik dr min of meer. Weet nie echt wat ik daar aan moet doen
|
Oh dat heb ik ook!!
![]() Wanneer ik met hem gezoent heb, is dat meestal omdat ik me geen houding weet te geven en omdat ik niet wil dat hij een verkeerde indruk van me krijgt. Wanneer ik iemand echt leuk vind is het veel erger.. dan negeer ik hem om niet te laten merken dat ik hem leuk vind, uit angst voor een afwijzing ofzo. Grote bek, klein hartje? ![]() |
![]() |
|
Had ik eerst ook voordat ik mijn (ex-) vriendje leerde kennen....maar ik durfde hem vooral niet aan te kijke omdat ik zijn vrienden nogal irritant vond en mij de hele tijd zaten te roepen enz....
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind het niet zo heel erg lullig. Ik wacht ook altijd het liefst totdat de jongen die ik op dat moment leuk vind naar mij toe komt, dan weet ik tenminste zeker dat hij me graag wil spreken. Anders gaat hij nog denken dat ik achter hem aanloop, of makkelijk te krijgen ben, denk ik dan. Dus wacht ik gewoon af, laat hem de moeite doen.
En over msn enzo..dat is ook altijd zo makkelijk. Dan hoeven jongens zich alleen maar aan te melden, wat ze toch al doen en dan kunnen ze je meteen spreken. Zonder msn was het tenminste wat spannender ![]() ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ongewild negeren.. Sofiieee | 14 | 28-01-2011 10:22 | |
Liefde & Relatie |
wie zit hier nou fout..,langverhaal , maar wilt iemand het lezen?Ben erg onzeker devilcat | 327 | 24-10-2003 08:33 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Liefde & Relatie |
Hij heeft me zo zwaar gebruikt én toch wil ik hem... Palmboompje | 20 | 15-03-2003 18:24 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 | |
Liefde & Relatie |
Moet ik het hem uitleggen? groovy | 5 | 22-02-2002 12:05 |