Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
geldt voor iedereen.. praat erover, doe iets anders met je gevoelens.. maar zorg niet dat je over 50 jaar nog met een litteken rondloopt omdat je je ooit zo verrot voelde.. [Dit bericht is aangepast door @pie (01-03-2002).]
|
![]() |
Ik heb het ook gedaan,als eerste een poging tot aand8 roepen ik was/ben heel erg alleen en zag dit als een(zielige) manier om aand8 te krijgen en die kreeg ik iedereen vondt me zielig en was bezorgd ensoow maar na een tijdje toen de nieuweigheid er vanaf was waren ze niet meer in me geintereseerd het was niet meer bijzonder en toen ging ik snijden om pijn te voelen,mezelf er van te overtuigen dat ik leefde en de pijn nog erger kon zijn alsdat ik van binnen voelde daarna werd het gewoon een gewoonte na elk wisse wasje ging ik snijden.
Als ik daar nu aan terug denk voel ik me echt een zwakkeling en ik doe het ook nooit meer. |
![]() |
|
![]() |
Ik hoorde pas dat een vriendin van me het doet..Ik schrok echt heel erg. Maar het probleem is dat ik 't via via heb gehoord en er niet over kan beginnen. Ik wil haar heel graag helpen.
Nog een vraag voor iedereen hier : Is het een voor jullie een schreeuw voor aandacht/hulp?
|
Ik Heb mezelf gesneden...Dat is over..
![]() ![]() ![]() (Door Traumatische ervaring ) ![]()
||
Citaat:
![]()
|
hey Norena,
Trwumatische ervaringe kan je anders beter over praten dan jezelf iets aandoen!!! Wat gebeurt is is gebeurt maar het heeft toch geen zin om zo ook nog de rest van je leven weg te gooien? Trouwens als je iemand nodig hebt: Sharksss@hotmail.com Ik heb zelf ook wel eens een moment nodig dat ik tegen iemand moet praten die ik volstrekt niet ken!!! Bedankt voor de replys! greetz Sharky Ps hulp kun je toch ook zoeken in plaats van wachten tot iemand anders ziet dat je hulp nodig hebt? teller: 19 [Dit bericht is aangepast door Sharksy (01-03-2002).]
|
![]() |
neej voor mij niej, als ik aand8 wil dan deed ik het nie op deze manier en dan zou ik het aan alle mensen die ik ken vertellen ofzow, 1 iemand weet ervan omdat jullie hier zeiden dat ik hulp moest zoeken jah dan wel voor hulp, en ik ben blij dat diegene ook zijn mond houd
![]()
||
Citaat:
|
Ik snij al een maand of 10.
De laatste 3 weken wel minimaal waar ik super trots op ben!!! Ik ben er ooit mee begonnen om de geestelijke pijn niet meer te hoeven voelen en alleen nog de lichamelijke. Het is verslavend, ik kon (en kan ben ik bang ![]() Ipv snijden heb ik me laatst gebrand. Op dat moment een 'geweldig' gevoel maar nu...ik vind het VRESELIJK!
||
Citaat:
Ik walg haast van mezelf. Mijn armen, bene, niet om aan te zien! Gelukkig ben ik in mijn buik gestopt door mezelf een navelpiercing te beloven ![]()
|
![]() |
*ook*
Reden erachter is... geen idee, verschillend. Straffen, verveling, omdat ik 'r zin in heb, om me beter te voelen, omdat ik 't mis, om m'n ouders te pesten ookal zien ze het noojt (moeder heeft ooit gezegd dat ik sneed om anderen te shockeren), just for fun. Kheb tig redenen om het te doen, maar ze slaan allemaal nergens op. Who cares.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik ook ongeveer een jaar met een periode van niet ertussen.
De reden is het uiten van frustraties, mezelf haten/niet begrijpen, rust, en diep van binnen een schreeuw om aandacht. Maar als iemand aan me vroeg waar die krassen van waren had ik zo een smoes klaar en voelde me zoooo kut, ik schaamde me dood! Nu weet 1 iemand het, maar we praten er nooit over, ik schaam me te diep dat ik zoiets kan doen. Na een lange tijd kras ik weer regelmatig, schept orde, maar ook zeker veel chaos |
![]() |
|
![]() |
ook ik snij in mijn polsen, maar meer in mij armen.
ik snij als ik bang ben of als ik de hele gebeurtenis weer zie gebeuren. veel al sta ik onder de douche te huilen en dan pak ik al snel een mes ik doe het om mezelf toch te staffen, het is mijn schuld. ik scheld dan op mij zelf en ga dan snijden. |
![]() |
|
Ik snij in mezelf. Eerst branduh ik owk, maar daar was ik mee gestopt, toen weer ff gedaan en nu weer mee gekapt. Ik doe nu al ongeveer anderhalf jaar aan snijden.
waarom? mja, ik haat mezelf wil die klere pijn uit me hebben en maak er dus maar lichamelijke van. Omdat ik kwaad ben op anderen. als straf soms als beloning, omdat ik dan weer pijn voel en dan die geestelijke pijn ff kwijt ben Mja, vanalles dus... Nu snij ik nog heel soms... kprobeer er vanaf te komuh ![]() |
![]() |
|
WOW
![]() Ik wil nog even kwijt dat ik voor allen hoop dat het beter gaat en dat jullie ermee stoppen want er is vast wel iemand in de wereld die erom geeft en het haat als je jezelf pijn doet.... Ik hoop dat er nog meer reacties komen hierop! greetz Sharky Ps enorm bedankt voor all reacties
|
![]() |
|
|