Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en nee er is geen bron , het is nergens op t nieuws.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Volgens een ooggetuige zijn in Valkenswaard in de nacht van zaterdag op zondag negen mensen neergestoken. De steekpartij deed zich volgens de ooggetuige voor voor café de Zwarthoed.
Stefan uit Eindhoven, een ooggetuige zegt: "Onder de slachtoffers waren onder andere de eigenaar en de portier. De eigenaar was in zijn long gestoken, en de portier is onder een laken afgevoerd". Het incident gebeurde rond 2:15. De dader is volgens ooggetuigen van buitenlandse afkomst. Het motief van de dader is nog onduidelijk. bron: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=26054 en http://forum.clubcharts.nl/topic/13333 Het zijn allemaal bronnen die je nog niet echt serieus kan nemen. Allemaal verhalen via via. |
![]() |
|
![]() |
Was deze plaats niet een x op het nieuws dat ze geen buitenlanders toe lieten? Pure discriminatie.
Misschien is dat hier ook gebeurt, dan kan je dit verwachten he. Eigen schuld. Ze hebben kennelijk de eigenaar en de portier neergestoken dus t zal wel iets in de richting van discriminatie geweest kunnen zijn. (dit geldt natuurlijk alleen als t zo is, ik weet er verder ook niet echt iets van, nergens een goede bron ofzo) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Volgens mij is er hier gewoon iets met discriminatie aan de hand, anders zouden die gasten niet zo veel mensen neersteken, waaronder de eigenaar en de portier... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bij een vechtpartij in een café aan de Markt zijn negen personen gewond geraakt door messteken. Het gaat om steekwonden in been, arm, borst, rug en schouder. Zij zijn naar verschillende ziekenhuizen gebracht. Vier van hen zouden ernstig gewond zijn geraakt. Waardoor de ruzie ontstond is niet bekend. Een van de vermoedelijke daders van de steekpartij raakte ook gewond. Hij is aangehouden. Het is een 34-jarige man uit Valkenswaard. De politie van Valkenswaard onderzoekt de steekpartij.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
discriminatie ??? het gebeurde in het cafe staat in het bericht... ze zijn dus niet tegen gehouden bij binnenkomst waar haal jij het nu vandaan dat het om discriminatie ging gore hufters trekken een mes en prikken iedereen omzich heen sommige mensen proberen dan iets eraan te doen zoals ze opknopen. dit lukte niet je gaat niet stappen met een mes opzak dan ben er met de veronderstelling dat je ruzie krijgt |
Advertentie |
|
![]() |
|||
Citaat:
Misschien waren ze alsnog het cafe binnengaan ondanks dat ze geweigerd waren? Misschien waren ze het cafe binnen gegaan en werd hen toen gezegd dat ze niet welkom waren? Dat van Atje berust ook op pure speculatie, maar er zijn zoveel onbekende factoren dat waarom en hoe en door wie niet duidelijk is. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als je die tent niet leuk vind omdat je mot hebt met mensen daar dan ga je daar niet heen, dan ga je ergens anders lol hebben met je maten, dan ga je niet iemand neersteken ![]() En er wordt te snel op discriminatie gegooid want 9 van de 10 gevallen is geen discriminatie maar iets wat ze zichzelf aanpraten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
in cafe zwarthoed worden geen buitenlanders binnengelaten, omdat ze daar al vaker problemen mee gehad hebben. Ze verzinnen dan meestal een smoes van "mensen met gouden kettingen mogen niet binnen" of "met sportschoenen mag je niet binnen". dat is iig wat ik gehoord heb. Dus of het discriminatie is of niet... ik weet het niet. meer een soort van zelfbescherming lijkt me |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Waar zie jij staan dat ik t goedkeur? Dat mes kan er ook later bijgehaald zijn Weer iemand die moet leren lezen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En t is zo dat bepaalde mensen zijn neergestoken. Anders hadden ze wel gewone klanten neergeschoten. Het is gewoon doelgericht. En ik keur het niet goed! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En die mensen zijn idd niet slim bezig. Dat zeg ik dan ook niet!! Bullshit, het is vaak in t nieuws geweest dat op vele plekken gewoon puur gediscrimineerd wordt, meestal op allochtonen, maar niet altijd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat is onterechte weigering en sommige mensen slaan dan door omdat ze puur vanwege hun afkomst niet toegelaten worden. Als niemand meer naar zulke plekke zou gaan als allochtoon zijnde, wordt er nix van gezegd en kunnen die cafés en dergelijke dus egwoon blijven discrimineren. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kijk, als t terecht zou zijn dan zou ik ook niet snappen waarom je er heen gaat |
![]() |
|
![]() |
Negen gewonden bij steekpartij café
Uitgegeven: 9 februari 2003 19:49 VALKENSWAARD - Bij een steekpartij in een café in Valkenswaard zijn in de nacht van zaterdag op zondag negen mensen gewond geraakt, onder wie drie ernstig. De politie heeft een verdachte aangehouden en zoekt nog naar een tweede verdachte. Zijn identiteit is bekend, aldus een woordvoerder van de politie. Rond twee uur 's nachts vond de steekpartij om nog onbekende reden plaats. In het tumult raakte ook de eigenaar van het café gewond. De drie mannen die ernstig gewond raakten, liggen nog in het ziekenhuis. Het gaat om een 38-jarige Eindhovenaar, een 19-jarige man uit Wintelre en een 25-jarige man uit Valkenswaard. Zij zijn alle drie buiten levensgevaar. De zes andere gewonden, vijf mannen en een vrouw, mochten na behandeling het ziekenhuis weer verlaten. De politie heeft zondag met twaalf man onderzoek gedaan. Zij hebben onder meer met een hoogwerker gezocht naar wapens die mogelijk op het dak zijn gegooid. Negen gewonden bij steekpartij café bron: www.nu.nl Een site die WEL aan normale berichtgeving doet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en hoe kom je erbij dat ze ONTERECHT geweigerd zijn? Ze hebben eerder problemen gehad met buitenlanders, dat willen ze voorkomen, daarom worden ze geweigerd. Als ze even later terug komen met messen en als een gek mensen gaan steken dan laten ze toch nou net merken dat ze TERECHT geweigerd zijn???? (Ik wil niet zeggen dat ik het eens ben met het weigeren van mensen op grond van afkomst, maar goed) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ze hebben vast ook wel een paar x problemen met Nederlanders gehad, dan ga je toch ook niet alle Nederlanders weigeren om t geweld te voorkomen ![]() Ik zeg alleen dat ik dat vermoed, t is toch geen feit. Ze hebben doelgericht gestoken, snap dat dan es. En nee, ik keur het ook niet goed, lees eens goed. (nee, maar je keurt t wel goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben ook een keer geweigerd (dress-code niet goed ofzo) en ik voelde me behoorlijk lullig (stond zo'n hele rij achter me), maar was zelf uiteindelijk blij omdat ik het toch maar een klote-uitgaansgelegenheid vond (pardon my language ![]() Maar goed. Het feit dat je geweigerd wordt is behoorlijk lullig en als dit continue gebeurt en bij cafe's of disco's waarvan je weet dat je er best graag naar toe wilt gaan, dan kan ik me voorstellen dat je stoppen doorslaan (=agressief wordt). Een neef van mij is ook een paar keer geweigerd omdat hij er Turks uitziet (dat is ie niet). Lekker, he.... geweigerd worden omdat je er Turks uitziet. ![]() Wat ze zouden kunnen doen: iedereen toelaten en als preventie: een tijdje (iedereen) preventief fouilleren door politie die dat mag. Da's dan niet discriminerend. Hoewel ik het niet fijn zou vinden als ik continue gefouilleerd zou worden, dan nog zou ik het alleen maar om dit soort ongein buiten de deur te houden (discriminatie en agressief gedrag) er aan mee willen doen.
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als die aangevallen wordt door 5 mannen met messen kan ie ze in het hoogste geval neerschieten en in het andere geval arresteren. Wordt een andere zaak als die mensen zo contact gestoord zijn dat ze met pistolen gaan aanvallen, maar ik neem aan dat de betreffende agent dan wel een kogelvrij vest moet dragen (wat ook niet de 100% zekerheid garandeerd, maar toch).
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ze kunnen dat geld van die extra politieagentjes die zulke dingen moeten voorkomen beter steken in t beter controleren van utigaansgelegenheden en die zaken straffen als ze zich niet aan de regels houden. Probleem bij de kern aanpakken. Dan houdt dit soort geweld vanzelf wel op. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
[*]Ik ben TEGEN het weigeren van mensen op grond van afkomst, ik gebruikte alleen het geval dat in deze situatie de daders (achteraf gezien) terecht geweigerd waren (mijn verhaaltje was alleen maar achterafgepraat, voor als je dat nog niet doorhad). [*] En 9 mensen neersteken is niet normaal, bovendien niet doelgericht |
Advertentie |
|
![]() |
|
|