Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2002, 19:26
*Norena*
*Norena* is offline
Ik heb gewoon een enorme dip als ik er weer aan terug denk, het lijkt wel of iedereen bij ons in de familie sterft aan kanker

Houd het nou nooit eens op

[Dit bericht is aangepast door *Norena* (24-02-2002).]

[Dit bericht is aangepast door *Norena* (24-02-2002).]
Oud 24-02-2002, 19:53
Janet
Janet is offline
meissie ik leef met je mee,zelf heb ik het ook....vorig jaar is de vader van een vriend van me overleden,nu is een andere goede vriend van me die op sterven ligt en nu ook nog een andere vriendvan me die vader heb ook nog maar 2 maanden te leven,het is zwaar als dan ook nog ruzies en alles erbij komt en je word door een aantal mensen flink gebruikt je bent kapot,ik dus nu ook......ik weet hoe je je voelt (denk ik) ik ben kapot e iedereen denkt dat ik wel overeind blijf,maar ik heb denk ik niet lang meer nedig of ik stort in elkaar......meissie,sterkte!!!!!
Oud 25-02-2002, 20:58
*Norena*
*Norena* is offline
Citaat:
Janet schreef:
meissie ik leef met je mee,zelf heb ik het ook....vorig jaar is de vader van een vriend van me overleden,nu is een andere goede vriend van me die op sterven ligt en nu ook nog een andere vriendvan me die vader heb ook nog maar 2 maanden te leven,het is zwaar als dan ook nog ruzies en alles erbij komt en je word door een aantal mensen flink gebruikt je bent kapot,ik dus nu ook......ik weet hoe je je voelt (denk ik) ik ben kapot e iedereen denkt dat ik wel overeind blijf,maar ik heb denk ik niet lang meer nedig of ik stort in elkaar......meissie,sterkte!!!!!

ik weet wat je voelt, alleen dring ik het verdriet weg..en leef in dat wereldje..geloof ik zo..ik kan het gewoon niet vatten..doet zo ongeloofelijke pijn..
Oud 25-02-2002, 22:45
[DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
Mijn oma is ook gestorven aan kanker, een goeie vriend van mij ook, en met Kerstmis heb ik mijn liefste tante verloren, ook aan kanker..
een moeder van oude vriendin is ook doodgegaan aan kanker..

Kanker is absoluut niet leuk, als iemand er mee scheld al helemaal niet
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 06:08
Verwijderd
Sorry, maar ik denk dat deze topic beter op psychologie past.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 13:41
*Norena*
*Norena* is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Sorry, maar ik denk dat deze topic beter op psychologie past.
daar staat ie al op ...
Oud 26-02-2002, 13:45
Verwijderd
Citaat:
*Norena* schreef:
daar staat ie al op ...
heeft leonietje zelf verplaatst meissie
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 14:13
*Norena*
*Norena* is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
heeft leonietje zelf verplaatst meissie
sorry
Oud 26-02-2002, 14:38
Verwijderd
Citaat:
*Norena* schreef:
sorry
geen sorry meis,kon jij niet weten
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 16:48
*Norena*
*Norena* is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
geen sorry meis,kon jij niet weten
Nee..Snik*
Oud 28-02-2002, 18:34
Acorn
Acorn is offline
Citaat:
*Norena* schreef:
Nee..Snik*

Kop op lieverd. Ik ben er voor je!!
Oud 28-02-2002, 19:32
mitsj
mitsj is offline
ach ja ... shit happens
zulke dingen gebeuren en je kan er niks aan doen dus kan je het maar beter achter je laten , tis gewoon iets natuurlijks he.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 12:55
*Norena*
*Norena* is offline
Citaat:
mitsj schreef:
ach ja ... shit happens
zulke dingen gebeuren en je kan er niks aan doen dus kan je het maar beter achter je laten , tis gewoon iets natuurlijks he.
wel makkelijk gezegt he ...
Oud 01-03-2002, 14:51
mitsj
mitsj is offline
Citaat:
wel makkelijk gezegt he
ach ja zo is het nu eenmaal he.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 16:59
Sylvain Altherian
Sylvain Altherian is offline
*dikke knuf*
Ben 'n paar jaar geleden m'n overgrootvader eraan kwijtgeraakt... Ik was me er toen nog niet echt van bewust, maar nu wel, veel meer... Is best kut...
Oud 01-03-2002, 20:12
Sleep 2 Dream
Sleep 2 Dream is offline
Ik weet niet echt wat ik moet zeggen. 't Is jammer, 't doet pijn, maar helaas gebeurt 't wel. Ik heb zelf net te horen gekregen dat iemand die me heel dierbaar was overleden is. 't Is niet leuk, maar in je hart zullen ze altijd bij je zijn... Denk aan de mooie herinneringen die ze hebben achtergelaten.... Sterkte... *knufff*
Oud 02-03-2002, 14:44
*oma*
*oma* is offline
dierbare verliezen is klote
Oud 03-03-2002, 10:38
Chapie16
Chapie16 is offline
Ik heb twee opa's eraan verloren. Maar ik was nog jong, dus ik heb ze nooit echt gekend, wat ik persoonlijk wel jammer vind. Een moeder van een vriendin (slechts 37 was ze) is onlangs eraan overleden. Het is heel moeilijk het te beseffen dat een ziekte je tot de dood kan leiden.. Maar je kan niet anders dan het aanvaarden vrees ik, hoe moeilijk het ook mag zijn... Ik hoop dat je ooit weer in het leven kan geloven. Een ieder verdiend het.

Warme knuffel,

Bitanem
Oud 03-03-2002, 11:51
Butterfly7
Butterfly7 is offline
Ik heb nog geen jaar geleden mijn moeder aan kanker verloren. Precies een jaar eerder mijn oom aan een hartstilstand. Ruim een jaar daarvoor mijn tante aan kanker en vier maanden voor haar mijn oma... aan kanker.
Dierbaren verliezen is verschrikkelijk. Het is zo moeilijk te begrijpen waarom het allemaal gebeurt. Waarom moet je nou net diegenen kwijtraken waar je zo ontzettend veel van houdt? Moordenaars leven lang terwijl ze zoveel verkeerd hebben gedaan, en mensen die geen vlieg kwaad doen, worden voor je ogen weggesleurd. Ik snap het allemaal nie meer...
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 18:51
Nena21
Nena21 is offline
Hmm..ik hoor net dat een familie lid van me gestorven is aan leukemie
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 11:53
*Norena*
*Norena* is offline
Citaat:
testout.com schreef:
Ik dacht dat je zou smssen als er wat met je was. Jezus meis waarom heb ik dat niet gedaan? Ik heb je onwijs gemist hoor meisje. Sterkte lieffie en ik hou van je! Kusje
er is zoveel meisje,, ..te veel...
Oud 05-03-2002, 11:54
*Norena*
*Norena* is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Hmm..ik hoor net dat een familie lid van me gestorven is aan leukemie
Spijt me, Sterkte meisje, je kunt altijd alles tegen me zeggen,.Heb 2 luisterende oortjes..
Reageren

Regels voor berichten