Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
*dikke knuf*
Ben 'n paar jaar geleden m'n overgrootvader eraan kwijtgeraakt... Ik was me er toen nog niet echt van bewust, maar nu wel, veel meer... Is best kut...
|
![]() |
Ik weet niet echt wat ik moet zeggen. 't Is jammer, 't doet pijn, maar helaas gebeurt 't wel. Ik heb zelf net te horen gekregen dat iemand die me heel dierbaar was overleden is. 't Is niet leuk, maar in je hart zullen ze altijd bij je zijn... Denk aan de mooie herinneringen die ze hebben achtergelaten.... Sterkte... *knufff*
|
![]() |
Ik heb twee opa's eraan verloren. Maar ik was nog jong, dus ik heb ze nooit echt gekend, wat ik persoonlijk wel jammer vind. Een moeder van een vriendin (slechts 37 was ze) is onlangs eraan overleden. Het is heel moeilijk het te beseffen dat een ziekte je tot de dood kan leiden.. Maar je kan niet anders dan het aanvaarden vrees ik, hoe moeilijk het ook mag zijn... Ik hoop dat je ooit weer in het leven kan geloven. Een ieder verdiend het.
Warme knuffel, Bitanem
|
![]() |
Ik heb nog geen jaar geleden mijn moeder aan kanker verloren. Precies een jaar eerder mijn oom aan een hartstilstand. Ruim een jaar daarvoor mijn tante aan kanker en vier maanden voor haar mijn oma... aan kanker.
Dierbaren verliezen is verschrikkelijk. Het is zo moeilijk te begrijpen waarom het allemaal gebeurt. Waarom moet je nou net diegenen kwijtraken waar je zo ontzettend veel van houdt? Moordenaars leven lang terwijl ze zoveel verkeerd hebben gedaan, en mensen die geen vlieg kwaad doen, worden voor je ogen weggesleurd. Ik snap het allemaal nie meer... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Het verlies van je huisdier SoMeBoDy | 16 | 18-05-2006 11:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ook vrouwen moet priester, kardinaal en paus kunnen worden Cratus | 154 | 10-04-2006 20:29 | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 | |
Liefde & Relatie |
Hoe gaan jullie om met het verlies van een dierbare? Dminor | 11 | 27-12-2003 20:35 | |
De Kantine |
Waar ben jij het bangst voor?? AZSXC | 43 | 26-04-2002 16:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de claim van Spirit van wetenschappelijke bewijzen omtrent parapsychologie legatus | 18 | 20-03-2002 17:28 |