Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
uhmm, heb het ook wel vaak, alhoewel het de laatste tijd minder is... maar een hele rare, al een tijd terug maar ik herinner me hem nog wel. Ik was (in mijn droom dus) in het ziekenhuis (gewoon het ziekenhuis in mijn stad, niks raars aan) ik zat op de longafdeling en werd naar binnen geroepen, daar was een arts met een baartje, een klein brilletje, een bureau met allemaal troep erop en aan de wand hingen schilderijen, hij zei, toen hij zag dat ik ernaar keek, dat zijn vrouw die had gemaakt. Een flits later in die droom zaten we in een soort van onderzoekskamer, en mn moeder was aan het huilen.... Toen werd ik wakker.
Enkele weken later moesten we een prik halen (mn opa was overleden aan TBC maar daar kwamen ze veel te laat achter en dus waren wij onbeschermd iedere keer bij hem in het ziekenhuis geweest) Na enkele dagen moesten mn moeder en ik en mijn broertje terug. Als je een dikke rode plek kreeg (bleek achteraf) had je TBC, anders niet. Bij mijn broertje was niks te zien, bij ons wel... dus mijn broertje werd opgehaal door mijn vader en wij moesten gelijk door naar de longafdeling.... voor de rest "zie bovenstaande stuk van de droom" het ging precies zo.... (en dat mn moeder moest huilen was achteraf omdat er sprake was van mogelijke isolatie voor een tijdje zodat we andere mensen niet konden besmetten.) Dit bleek niet nodig... (pfieuw!)
|
![]() |
Dromen, is gewoon denken aan iets als je aan het pitten bent, je bent dan dom. Ik droom nooit omdat ik er geen zin in hep! Ik heb schijt aan die shit! Dromen kunnen niet uitkomen, je moet gewoon niet seuren, gewoon een beetje geluk.
Je denk dat je kat morgen dood gaat, terwijl die kat gister 10x heeft liggen kotsen en 3weken niet eet, nou dan is ut niet gek. Niet denken dat je dan een vizioen hep gehad! Je mot gewoon niet denken, maar doen! geen geseik, vechten doe je met je vuist!
||
Verwijderd
|
Citaat:
want elke nacht heb je wel 4 á 5 dromen! of je ze herinnert... ja dat is een ander verhaal... als je niet zou dromen.... zou je binnen de kortse keren derpessief zijn... want je word sjagerijnig als je niet droomt... en als dat dan ff zo doorgaat... en dromen kunnen dus wel uitkomen... want ik heb t al zo vaak mee gemaakt dat t niet zomaar geluk is zoals jij dat zegt! |
![]() |
|
![]() |
het is niet mysterieus,
iedereen droomt wel eens wat wat je naderhand meemaakt. het is heel gewoon ook de dingen die je voelt aankomen. er is een bebaalde conctie tussen mensen bijvoorbeeld, mijn moeder moest op een of ander stom cursus voor horica-coordinatie, ik had het gevoel dat er iets fout ging. ze zou om ongeveer 11 uur thuis zijn, om half 1 was ze er nog niet. wat bleek, mijn moeder heeft een klapband gehad niet gevaarlijk ofso.. maar de verwarming was ook kapot en ze hebben een uurtje of 3 in de kou gestaan, dit "voorgevoel" is vrij normaal en iedereen heeft het nix om je zorgen over te maken !
Laatst gewijzigd op 25-02-2003 om 15:12. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Kijk hier maar eens:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=337184 vind je mijn mening (en die van anderen) ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het is alsof ik niet leef! Dreamer1234 | 21 | 15-11-2016 08:32 | |
Psychologie |
Wat maakt jou gelukkig? Sneeuwwitje | 68 | 14-03-2011 19:55 | |
Psychologie |
Wat-roept-het-bij-je-op-topic #3 Miracle | 486 | 21-03-2005 21:35 | |