Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Denk dat het daar al te laat voor is. Ik moet echt snel op kamers anders stik ik. Moet daar dan wel eerst weer geld voor hebben. Blijf ook maar hopen dat alles zichzelf oplost. ![]() boehoehoe
||
Citaat:
![]() Ik ken het wel een beetje,ik heb ook het gevoel dat ik gek word hier thuis,niet omdat ik veel in de gaten word gehouden,al word dat wel steeds meer,maar meer door de ruzie's enzo,elke dag,de hele dag door,daar word je ook niet vrolijker van! Maar succes in ieder geval,en hoop dat je snel een oplossing hebt gevonden! |
![]() |
|
![]() |
Denk jij nou werkelijk dat je ouders dat doen omdat ze jou een sukkel vinden die ze 'ns lekker willen treiteren? Get real kerel, dat doen ze echt wel met een goede rede.
Denk dat jij gewoon niet volwassen genoeg bent om dat soort dingen voor jezelf te bepalen en dat ze je in de gaten willen houden enzo.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Denk echter zelf dat hij z'n ouders teveel als vijand ziet. Je ouders houden echt wel van je hoor ook al denk je vaak van dat ze je dwars liggen enzo. Ze hebben gewoon een andere kijk en mening op zaken. Zul je nou eenmaal moeten accepteren en zolang je thuis woont je aan de regels moeten houden en wanneer je alleen woont kun je je eigen regels creeren en zelfs dat in beperkte mate want je hebt ook rekening te houden met je vriend(in), andere medebewoners, huisbaas, buren, etc. Heel simpel toch? ![]() Z'n ouders hadden ook kunnen zeggen van: en nu gooien we je er eruit. Was ook een mogelijke oplossing geweest. Of die ook werkte weet ik niet enzo da's ook nvt. maar ik ben ervan overtuigd dat zelfs zoiets niet kwaad bedoeld is! Je ouders hebben echt altijd het beste met je voor, een uitzondering daargelaten. Misschien begrijp ik dit zelf pas goed later wanneer ik zelf zo'n ouder ben ![]() Anyways ik ga een tukkie doen ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar goed, ik geef je wel gelijk. Als ik in z'n profiel kijk, word ik er ook niet vrolijk van. Woorden zoals "uitkeringtrekker" en "blowen" vallen direct op. Misschien moet je gewoon eens van je luie reet komen en gaan werken, goede kans dat ze dan heel anders over je denken ![]() En iedereen kan zo werk vinden, misschien niet het werk waar je van droomt, maar het kan wel. |
![]() |
|
![]() |
weinig ouders zullen de dingen doen om hun kinderen te treiteren niemand is t vaak dat ze iets fouts met eigenlijk goeie bedoelingen doen ... praat met ze erover (klinkt hypocriet gezien ik dat niet met mijne doe)
schrijf dingen op waar je je aan hun irriteerd en zodra t er 10 zijn meld ze dat waarschijnlkijk krijg je iets van *niet zo bijdehand jongeman* maar ze denken dr wel over na
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Nou zoals inmiddels al vaak gezegd is lost alles zichzelf niet op. Dat zul je echt zelf moeten doen. En denk je niet dat je ouders een beetje gelijk hebben. Aan deze uitspraak leidt ik af dat er niet veel van jezelf af komt. Je ouders bedoelen het vast wel goed en ze proberen alleen maar te helpen. Denk jij dat je genoeg verantwoordelijk hebt om op jezelf te wonen? Dan moet je namelijk wel alles zelf doen en dan zijn er ook geen ouders meer die je achter je kont aan zitten en die je aan het denken zetten. Persoonlijk denk ik dat je daar nog niet echt aan toe bent. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ben je dom ofzo?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Er zijn nu globaal (zoals ik het lees) twee mogelijkheden voor het verloop van dat gesprek:
1 'Jongeman, jouw kleding staat ons niet aan. Bovendien vertoon je de laatste tijd nogal afwijkend gedrag en dus vinden wij dat jij naar een psycholoog moet.' 2 'bambykill, we zijn een beetje bezorgd over je. We zijn het niet eens met je kledingkeuze, want ~~~~~~~~~. Ook maken wij ons zorgen over je gedrag de laatste tijd en dus lijkt het ons beter dat je eens met een professional gaat praten.' Merk je het verschil tussen 1 en 2? als het iets ertussenin is, kun je het ook posten ![]() (ik heb het argument ff veranderd door ~~~, want ik weet niet hoe jij je kleedt ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik herken enkele dingen die jij schrijft: namelijk het geklaag over mijn levensritme, slordige kamer en het werkloos zijn. Elke morgen of avond krijg ik daar wel een half uur preek over die mij met een chagrijnige kop de straat op stuurt. Wat het is is dat je gewoon het beste werk kan vinden en op kamers kan. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. En dat van de psycholoog is volgens mij overdreven van je ouders want jij bent ![]() ![]() greetz Kruymeldtje
|
![]() |
|||
Citaat:
oeps, maar daar kwam ik pas wat later op ghehe mijn fout
|
![]() |
rot toch op bij je ouders. ga zelf wat leuks verzinnen probeer een kamer te versieren en ga je eigen boontjes doppen. Heb je geen gezeik meer van je ouders ontmoet je nieuwe mensen. en je ouders gaan je een beetje missen misschien, dus wordt contakt met hun ook beter (hoe raar 't ook mag klinken)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
slechte relatie tussen ouders en schoonouders Balpen | 33 | 15-01-2012 10:36 | |
Psychologie |
jongeren (15 t/m 17) en (Gedwongen) hulpverlening. Welke mate ouders betrekken? Fantôme | 34 | 13-05-2007 20:43 | |
Psychologie |
mijn ouders maken me gek... evanescence | 4 | 21-10-2004 09:49 | |
Psychologie |
Ouders en hulpverlening ~~dolce~~ | 11 | 03-03-2004 13:42 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met vriend vanwege zijn ouders?! groovy | 14 | 29-09-2003 18:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
rokende ouders -> rokende kinderen? Verwijderd | 50 | 19-07-2003 20:56 |