Advertentie | |
|
![]() |
|
He Vliegh man echt
![]() Wat betreft al die kosten, neem de vrijmoedigheid om aan je vrienden wat geld ervoor te vragen, daar zijn vrienden voor. Ik weet dat jij ook behoorlijk veel voor hen hebt betaald. Heel veel sterkte...
|
Verwijderd
|
daz kut man
![]() Neem verantwoordelijkheden. Zoek een baantje, zoals ook al is gezegd. Dan heb je iets om handen. ![]() Sterkte der mee joh.. |
![]() |
|
![]() |
Jou gebit heeft het zwaar te verduren....toch alweer de derde keer dat er tanden sneuvelen? Veel sterkte....en vooral financiele voorspoed toegewenst..... Als ik goed werk voor je zie waarschuw ik je wel. ![]() ![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Idd, schuldsanering is echt zwaar kut. Ik win liever de lotto ofzow ![]()
|
hey,,,
Ik heb je verhaal gelezen.... Ik hoop dat je kracht put uit alles..... Ik heb zelf ook zoiets dergelijks meegemaakt: tand eruit geslagen door ee groepje mensen.... naja ik hoefde niet zelf de kosten te betalen.... dat niet... Ik hoopr voor je dat je er niet te vell onder lijd en beseft dat er altijd wel een persoon op deze wereld je zal missen en van je houdt.... Dus ik hoopd at zelfmoord geen optie is bij jou! Naja voor de rest is het enige dat je kan doen is proberen het te verwerken..... das wat iedreen op zijn eigen manier moet doen.... Ikzelf heb na een aantal domme acties van mezelf (ik ga ze niet noemen ![]() greetz Sharky.... ps DONT WORRY BE HAPPY! Nu kun je wel extra vaak hier zijn toch?? ![]()
|
Bamykill schreef:
[Q] Weer flauwe reactie. Stel voor dat je nu stopt met die flauwe reacties, bambikill... [Dit bericht is aangepast door dystopia (04-03-2002) [/b][/QUOTE] Voor alle duidelijkheid die reacties waren in principe niet zo flauw...omdat......jawel...ze elkaar goe kennen IRL en ze buddt's zijn!!! Dus het valt allemaal wel mee. ![]() [Dit bericht is aangepast door Iotje (05-03-2002).]
||
![]() |
Citaat:
ik dat ik af en toe best wel een flauwe opmerking mag maken. Groetjes van bambi en beterschap met je smoel vliegh... en niet te veel pijnstillers gebruiken... [Dit bericht is aangepast door bambykill (05-03-2002).]
||
Citaat:
dan Wat wil jij van de toekomst maken? Wat wil Iotje van de toekomst maken? Wil je er een kind in hebben? *Kan* je er een kind in hebben? Praten, praten en nog is praten. Denken, denken en nog is denken. Veel succes. |
![]() |
|
He lieverd, tijden niks van je gehoord en nu dit...Een ding is zeker: Ik kan je niet vergeten....
Je wilt overduidelijk geen contact meer met mij, maar ik zal je toch mijn advies geven als je dat op prijs stelt. Dat je net nu zoiets moet krijgen als je niet verzekerd bent is zwaar klote.... Maar daar kun je nu niks meer aan veranderen. Wat trouwens wel zo is: jij hebt recht op een uitkering. Zolang je niet studeert en er geen werk voor je is, heb je daar recht op. Vraag het iig aan. Als je dan werk vind, stoppen ze de uitkering, maar als het dan weer mis gaat krijg je toch geld. Zo ben je tenminste verzekerd van een minimum inkomen. Ik weet dit toevallig omdat mijn ex-schoonzusje ook zoiets had. Wat betreft die kosten nu; zet ze op een rijtje en maak een overzicht van wat je wanneer betaalt, als je weet wat je uitkering is kun je zo'n overzicjtje maken. Wat je ex betreft: tuurlijk hartstikke stom, maar daar is nu geen tijd voor om bij stil te staan. Jullie moeten samen de beslissing doen of jullie het kindje houden of niet. Licht wel iedereen, ouders vrienden, weet ik veel want ze komen er vroeg of laat toch wel achter en nu heb je ze nodig... Er zijn nou eenmaal dingen die je niet meer terug kunt draaien en daarvan zul je moeten leren..helaas.... Lieverd, ik wens je o zoveel sterkte... Ik heb een punt goed nieuws: met mij gaat alles goed, ook ik en stef hebben elkaar weer gevonden.... |
![]() |
||
Citaat:
2 dingen, het is niet m'n ex en, het mag ik woorden weinig zijn, hoop dat de situatie met stef nu zich hh, alleen met een ander persoon ![]() Ik kan nu nie zoveel zeggen, sorry, maar dit doet me veel ![]() Bedankt, k mail je ![]() Oja, ik ben blij dat het met jou wel beter gaat ![]() ![]()
|
Het blijft maar spoken. 'Moordenaar, moordenaar, moordenaar', ik haat mezelf hierom. Donderdag gaat het gebeuren, zuigen ze alles weg, en niets meer. Een leegt, een metalen bak met een toekomstig leven, klaar voor de afval berg. Echt, waar moet ik nog kracht oid weg halen? ik heb nl. geen zin meer....
||
Citaat:
dank je voor je reactie.....sorry dat ik haar je ex noemde, kwestie van verkeerd lezen, zal wel van de schrik zijn....bedoelde ik verder niks mee En wat je nu met je uitleg over stef bedoelde...k snap er niks van...hoop snel iets van je te horen.... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Komt ie weer: met welke forummer... Mindfields | 183 | 03-12-2005 22:39 | |
Algemene schoolzaken |
mode booooo | 19 | 01-10-2004 17:21 | |