Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik heb ook een poosje seroxat geslikt. moest eerst 20 mg. en toen 40 mg. toen ik op de 40 zat kwamen de bijwerkingen. mn maag draaide iedere keer rond en ik liep de hele dag over te geven. at ook bijna nix meer. (dat doet zooooooooooo'n pijn, overgeven terwijl er nix in je maag zit) en hoofdpijn. die eeuwige hoofdpijn. mn dromen werden steeds hektischer, wat energie vrat, en ik was doodmoe. toen ben ik zelf terug gegaan naar 20. maar de bijwerkingen hielden ook niet op. toen heb ikhet met mn psychiater erover gehad, en ben ik er helemaal mee gestopt. ik vind het ZOOI! ik slik nu andere antidepressiva, prozak, en heb hier absoluut geen last van. ik raad je het zelfde aan. want leven met bijwerkingen van die rotzooi wordt je ook niet echt vrolijk van....
blessed be, en suc6 dr mee willeke
||
Citaat:
|
![]() |
|
hmm iemand in mijn omgeving slikte dit ook , volgens mij werd deze persoon er erg sloom van maar ik weet niet precies meer zeker of het zerozat was iig: Deze persoon is ook over gegaan op iets anders, meer helpt echt niet, alleen medicijnen helpen niet er moet altijd meer veranderen.
Je wil toch niet je hele leven hier aan vast zitten? En ik spreek geen bullshit , maar in the end komt het toch op jezelf neer.
|
![]() |
Hoi truman,
Ik neem ook Seroxat, maar heb er geen bijwerkingen (20 mg). Indien de bijwerkingen zoals eerder genoemd overgeven oid. zijn en je evtl. bovendien nog een medicijn moet nemen (zou toch kunnen): er bestaat een medicament om onverdraagzaamheid tussen medicamenten weg te nemen; dit kreeg ik toen helemaal in het begin voorgeschreven omdat ik bovendien nog Orap moet nemen (tegen paniekaanvallen), maar het bleek dat ik het niet nodig had in mijn geval. Sterkte en beterschap Morse
||
![]() |
Citaat:
ik slik sinds gister 30mg....en merk dat de bijwerkingen minder zijn. het medicijn begon ineens echt hevig aan te slaan. nu eerst even 2 week wachten.. mijn dank aan jullie |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
zonder die dingen had ik niet meer geleefd. kan je roepen dat het zwak is, maar dan daag ik je uit om 's een maand met stemmen rond te lopen. kijken ofdat je dan nog zo moedig bent met je moraal en je stoerdoen. enige wat je wil is dat het stopt en daar doe je alles voor. zelfs jezelf doden
|
Bijwerkingen die incidenteel zijn gemeld zijn: hoofdpijn, duizeligheid, diarree, gestoorde spijsvertering, bemoeilijkte urinelozing, verminderde gezichtsscherpte, tintelingen, huiduitslag, versneld hartritme, opgewondenheid, concentratiestoornissen en duizeligheid bij het plotseling opstaan vanuit liggende- of zittende houding.
In de meeste gevallen zijn deze bijwerkingen van voorbijgaande aard. Als zij echter blijven bestaan dient u contact op te nemen met uw arts. Waarschuw tevens uw arts of apotheker indien een bijwerking bij u optreedt die niet in deze bijsluiter wordt vermeld.
||
![]() |
Citaat:
depressiviteit kan ook biologisch bepaald zijn. zoals bij mij. zal ze waarschijnlijk altijd moeten slikken en het zeker niet zwak hoor !! mensen mogen en kunnen van alles zeggen, maar jij bent wel degene die beter worden moet |
![]() |
||
![]() |
mijn moeder zit aan de seroxat en je kan beter 20 mg nemen want mijn moeder heeft halve tabletten genomen omdat het gewoon hele zware medicijnen zijn
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
NOOIT aan je medicijndosis komen als eeen dokter dat niet bevestigd ga gewoon naar je doc toe ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Antidepressiva en andere medicatie voor de psyche coopergirl | 500 | 13-05-2012 18:58 | |
Psychologie |
Algemeen anti-depressiva (en andere medicijnen) topic. Quiana | 499 | 16-01-2005 12:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
ervaring met Seroxat (paroxetine) kevertje84 | 18 | 23-11-2004 22:40 | |
Psychologie |
Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING] Eend | 27 | 24-02-2003 18:49 | |
Psychologie |
antidepressiva> invloed op je ontwikkeling kleine wicca | 19 | 19-12-2002 18:32 | |
Psychologie |
medicijnen tegen depressief zijn?????? xxjes_guusje | 8 | 09-07-2002 18:19 |