Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het was bij mij precies andersom. Ik had altijd en eeuwig ruzie met een broertje, het is zo'n etter.. Wordt bovendien wellus gesugereerd dat hij 'toch echt een stuk normaler' is... Nou ja, en hij altijd zeiken over mn haar en dat ik dan 10 jaar geleden eens gepest werd in dat rottige grefo-dorp... Nou ja, meestal gaf ik hem wel een mep.
Niet zo erg hoor, ik bedoel, ik ga hem echt geen blauwe plekken slaan, maar hij altijd heel erg overdrijven, brullen janken en dan kreeg hij dus gelijk. Hmmz, ben dus het tegenovergestelde, maar wat ik kwijt wil is dat ik weet hoe lullig het is als je ouders een ander prefereren. Veel sterkte en doe er wat aan. PS Je broer klinkt als zo'n gefrustreerd 'volwassen, verantwoordelijk' type ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Eendje
|
![]() |
Rotkind!
![]() (Ik bedoel je broer ![]() Jou zomaar slaan... ![]() Jij hebt toch niks fout gedaan? Hij heeft gewoon iemand nodig om zich op af te reageren en jij bent het dichtst bij en meest kwetsbaar... ![]() Mja, ik ben 't wel eens met dystopia: zoek hulp... heet gewoon mishandeling ja... En het duwt jou helemaal naar onderen, het dal in, naar de dood... dat moet niet!!! Het moet nu eens stoppen! Zo kun je toch niet blijven leven??? |
![]() |
|
Mn broer is 19 en ik heb al hulp...
Een psychiater en een psycholoog en ze weten er allebei vanaf, dusssssssssssssssssss... Het zal wel niet zow ernstig zijn. Ik zie het zelf ook niet echt als mishandeling aan. Ik heb iemand gekent die t veel en veel erger had, dus ik vind dat ik me eik niej zow aan moet stellen... Ik bedoel, zo vaak ramt ie me ook niet in elkaar. In twee jaar tijd pas 4 of 5 keer voorgekomen. Tis meer de trauma's diek er aan over heb gehoue... Ben vaak schrikkerig voor dingen. Als iemand z'n hand plotseling naar muh uitsteekt of zow, zouk wegduiken. Majah... Tkomt allemaal wel weer goed ooit... *knufz* Eendjuh
|
|