Advertentie | |
|
![]() |
|
mijn vader zeurt ook dak geen kloot uitvoer, is ook wel zo, maar t lukt gewoon nie om wat te doen, ik trek me er gewoon niks van aan, (maar das ook nie helemaal waar, word ook gek hiero)
waarom wil je niet verliefd zijn? is t iemand op wie je niet verliefd "mag" zijn? (van jezelf, of van anderen) knuffel, suuzje
|
IK KEN HET!
alleen ik vind het gewoon dom bijmezelf. bedoel ik ben niet verslaafd, heb leuk vriendjuh, mijn ouders zijn wel oke enz....... ik vind gewoon dat ik mezelf aanstel enzo. heb vandaag eerste stap gezet. heb met mijn wiskunde leraar over gehad. ik had afspraak om ff over mijn profielkeuze. en van het een kwam het ander. van hem moet ik het aan mijn mentrix en councler vertellen. mijn cijfers op school zijn ook bar en hij zegt dat ik misschien wel over kan als ik het mijn mentrix vertel. dat ze dan wat lichter voor me zullen zijn. aan zelfmoord heb ik ook gedacht. ik heb zelfs een paar weken gehad dat ik 24 uur per dag aan zelfmoord dacht. ik heb een keer mijn pols doorgesneden maar daar hoort nogal raar verhaal bij dat ik niet hier ga vertellen. nou ja mijn enige advies is ga naar councler. ik moewt zelf ook nog eerst ff de moed verzamelen om te gaan en ik hoop dat het dan wat beter met me gaat. sterkte flora (sorry voor mijn spelfouten typ nogal snel)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik weet het niet... looneylover | 17 | 12-11-2005 12:21 | |
Liefde & Relatie |
ik voel me kut freakzor1987 | 8 | 06-03-2005 20:36 | |
Psychologie |
zo gaat het super en zo gaat het weer onwijs kut!! smilegirl | 66 | 18-07-2003 12:44 | |
Psychologie |
Het gaat weer KUT, KUT en nog eens KUT... An0ukj3 | 11 | 29-03-2002 17:18 |