Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2002, 19:48
jenny13
jenny13 is offline
Ik sta 4 onvoldoendes
Ik ga dus naar alle waarschijnlijkheid niet over
Ik heb ook nog zo'n lekkere vader die dan me weer moed inspreekt door te zeggen:"Jenny, waar ben je tog allemaal mee bezug?! Je voert volgens mij nix uit op school en doe tog is wat meer je best!!!"
Dusseh lekker aanmoedigend

Nog iets
Ik ben zo verliefd als de pest
Maar ik wil het niet eens
Eigelijk wel maar tog ook weer niet
Nou goed niet eens zo belangrijk

Ik heb ook geprobeerd om mijn leven te be-eindigen, vanmorgen stond ik met een schroevendraaiertje op mijn polsen te hameren en tja... kwam mijn vader binne wandelen... poging mislukt
Nou heb ik dat verteld op school tegen een paar mensen, maar volgens mij lullen ze het nou door de hele school..
Eigelijk wel goed, maar ik hoop dat iemand me laat zien wat ik hier nou in godsnaam doe...

help
Oud 13-03-2002, 19:56
playboy2002
playboy2002 is offline
Wie gaat er nou zelfmoord plegen ????
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 20:28
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Citaat:
jenny13 schreef:
Ik sta 4 onvoldoendes
Ik ga dus naar alle waarschijnlijkheid niet over
Ik heb ook nog zo'n lekkere vader die dan me weer moed inspreekt door te zeggen:"Jenny, waar ben je tog allemaal mee bezug?! Je voert volgens mij nix uit op school en doe tog is wat meer je best!!!"
Dusseh lekker aanmoedigend

Nog iets
Ik ben zo verliefd als de pest
Maar ik wil het niet eens
Eigelijk wel maar tog ook weer niet
Nou goed niet eens zo belangrijk

Ik heb ook geprobeerd om mijn leven te be-eindigen, vanmorgen stond ik met een schroevendraaiertje op mijn polsen te hameren en tja... kwam mijn vader binne wandelen... poging mislukt
Nou heb ik dat verteld op school tegen een paar mensen, maar volgens mij lullen ze het nou door de hele school..
Eigelijk wel goed, maar ik hoop dat iemand me laat zien wat ik hier nou in godsnaam doe...

help
ten eerste: het schooljaar is nog niet afgelopen, niet meteen de hoop opgeven hoor..! 4 onvoldoendes kan je echt wel ophalen hoor...als je het dan ook haalt kan je daar ook trots op zijn.

En probeer je gewoon niks van je vader aan te trekken. Is moeilijk maar probeer het in ieder geval.

Maar is er verder nog iets aan de hand ofzo....nog andere redenen waarom je zelfmoord wil plegen..?
Ik heb een beetje het idee dat je niks meer in het leven hebt waar je plezier aan beleeft..zeg maar...denk ik

Heb je iets wat je graag doet, waar je goed in bent, wat je echt leuk vindt om te doen? een sport of een hobby ofzo..?

Probeer anders eens zoiets te vinden, en richt je daarop. Dat je iets hebt wat je graag doet en waarnaar je uit kan kijken en waar je een hele hoop positieve energie uit kan krijgen zeg maar

En die mensen aan wie je het vertelt hebt, zijn dat vrienden van je? Als dat zo is en ze vertellen het verder, zou ik zelf geen enkel respect meer voor die personen hebben..dan vind ik dat geen vrienden.
Dat zou ik diegenen echt niet meer als vrienden willen hebben......maar zie het dan gewoon positief, dan weet je tenminste wat je aan ze hebt....niks dus...

nahja ik kom echt niet uit mn woorden (heb ik altijd last van, kan nooit precies uitleggen wat ik bedoel) maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel en ik hoop dat je wat aan hebt....
sterkte

[Dit bericht is aangepast door Nighttime Bird (13-03-2002).]
Oud 13-03-2002, 21:05
QuietNoise
QuietNoise is offline
mijn vader zeurt ook dak geen kloot uitvoer, is ook wel zo, maar t lukt gewoon nie om wat te doen, ik trek me er gewoon niks van aan, (maar das ook nie helemaal waar, word ook gek hiero)

waarom wil je niet verliefd zijn? is t iemand op wie je niet verliefd "mag" zijn? (van jezelf, of van anderen)

knuffel, suuzje
Oud 14-03-2002, 13:50
jenny13
jenny13 is offline
ik snap wel wat je bedoelt
maar die 4 onvoldoendes zijn vandaag veranderd in 6
hmpf
verzekerd van zitte blijven

nou goed
hobby = HOCKEY

kuz sluit dit onderwerp maar
Oud 14-03-2002, 18:22
*Norena*
*Norena* is offline
Citaat:
playboy2002 schreef:
Wie gaat er nou zelfmoord plegen ????
zat ,mensen ...uhm..
Oud 14-03-2002, 18:53
sicilion
sicilion is offline
IK KEN HET!

alleen ik vind het gewoon dom bijmezelf. bedoel ik ben niet verslaafd, heb leuk vriendjuh, mijn ouders zijn wel oke enz....... ik vind gewoon dat ik mezelf aanstel enzo. heb vandaag eerste stap gezet. heb met mijn wiskunde leraar over gehad. ik had afspraak om ff over mijn profielkeuze. en van het een kwam het ander. van hem moet ik het aan mijn mentrix en councler vertellen. mijn cijfers op school zijn ook bar en hij zegt dat ik misschien wel over kan als ik het mijn mentrix vertel. dat ze dan wat lichter voor me zullen zijn.

aan zelfmoord heb ik ook gedacht. ik heb zelfs een paar weken gehad dat ik 24 uur per dag aan zelfmoord dacht. ik heb een keer mijn pols doorgesneden maar daar hoort nogal raar verhaal bij dat ik niet hier ga vertellen. nou ja mijn enige advies is ga naar councler. ik moewt zelf ook nog eerst ff de moed verzamelen om te gaan en ik hoop dat het dan wat beter met me gaat.

sterkte flora

(sorry voor mijn spelfouten typ nogal snel)
Reageren

Regels voor berichten