Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Degene die het verzint bedoelde ik meer. Dat is dus de bedenker. Diegene gelooft er zelf niet in want die is ermee begonnen. Is dat dan een of andere magier? Dat bedoel ik dus ![]() Mocht je dat soort mailtjes irritant vinden kun je ze negeren dus zodat ze niet aankomen. Bij bijv. Hotmail zal dat wel mogelijk zijn ![]()
|
Verwijderd
|
ik denk dat 't over 't algemeen gewoon mensen zijn die zich vervelen, wat onzinnige verhaaltjes inelkaar prutsen.
en, de eerste die dit bericht maakt kan nooitdat verhaal van die kat al weten, dat dat gebeurt is dus... omdat het nog niet gebeurt is en waarschijnelijk stond dat al wel in de eerste mail van de serie die verstuurd werd. lijkt me wel tenminste ![]() iedereen met een beetje fantasie kan dit soort verhaaltjes schrijven. --------- maak een doorstuurmailtje met deze vraag erin ![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door marianne22 (16-03-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
Ja ik ben er ff niet echt bij met m'n hoofd sorry ![]() De persoon die het verzint lijkt me geen magier ofzo,ik denk gewoon iemand die zich verveelt,die niks beters te doen heeft en dan maar van die kettingbrieven gaat schrijven ofzo ![]() Nee,ff serieus,ik zou het niet weten... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|