Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Cheops is overigens een stoer progje ![]()
||
![]() |
Citaat:
"Shit mijn baas is ook niet zeker dat hij wel winst gaat maken. Wat gaat er nou worden van mijn baan?"
||
![]() |
Citaat:
Ik maak uit Cheops topic op dat hij verlegen en angstig is. Zijn angst voor volwassen en autoritaire personen kan ermee te maken hebben dat hij juist van die personen een afkeuring met negatieve consequenties denkt te kunnen verwachten. [Dit bericht is aangepast door Alopecia (10-12-2001).]
|
Ik kan niet met autoriteiten overweg. Ik moet dan altijd dwarsliggen, zelfs als ik weet dat 't beter is om m'n kop te houden. Dan kan ik het niet laten, dan maak ik, bijna dwangmatig, een opmerking ofzo.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat is inderdaad erg kut. Je krijgt er tamelijk snel ruzie van op je werk. Meestal als ik werk krijg dan doe ik nog wel wat mij verteld wordt, maar zodra het over de 'manier waarop' gaat of wanneer het werk mij ruimte voor eigen inbreng geeft, zet ik altijd mijn eigen ideeen door. Dan telt de mening van de directeur ineens niet meer ![]() Het wordt dan 'mijn projectje' wat ik zelf helemaal onder controle wil hebben. Externe invloeden beschouw ik dan als storend. Ik weet dat het fout is, maar het gebeurt mij tamelijk snel. Het gaat automatisch, ineens is iets 'van mij' en moet ik het ook volgens 'mijn manier' doen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
cheops;ik zit met hetzefde probleem,al een hele tijd en ik begin het me meer en meer te realiseren.
ik kan ook niet tegen mensen met geag?ik heb het gemerkt aan dit;ik kan met iedereen in mijn klas praten,ik vlam er zelfs de onnozelste dingne uit tegen hen.en ik zit nu in een comité op school.en één jongen van mijn kla sis voorzitter,en als we dan een "vergadering" hebben klap ik helemaal toe en wordt ik knalrood als ik iets moet zeggen. ik weet ook niet hoe dat komt,want anders praat ik er heel normaal tegen weet iemand anders misschien hoe dit komt? |
![]() |
|
![]() |
Nergens voor nodig, die angst voor "autoritaire" mensen. Ik zet het gevreesde woord tussen aanhalingstekens omdat het meestal een versluiering van een hoge mate van onzekerheid aangeeft.
Autoritair gedrag is trouwens heel vaak ondemocratisch en dus discriminerend. En daar kun je iemand op pakken... |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #63 Verwijderd | 500 | 19-10-2009 17:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 |