Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2002, 20:04
legatus
legatus is offline
http://www.near-death.com/reynolds.html

Een wel heel bijzondere.
Oud 05-01-2002, 21:16
Verwijderd
Citaat:
legatus schreef:
http://www.near-death.com/reynolds.html

Een wel heel bijzondere.
een wel heel bijzondere crap!
Er is bewezen geweest dat een stof in je hersenen deze nde of hoe je ze ook noemt kunnen veroorzaken

Oud 05-01-2002, 21:22
legatus
legatus is offline
Ze was hersendood, flatline tijdens een operatie. Lees het stuk eens goed. Ze KAN geen NDE/BDE gehad hebben volgens de wetenschap, sterker nog er kan geen hersenactiviteit plaatsvinden.
Oud 05-01-2002, 21:22
legatus
legatus is offline
Die stof waar jij over praat is ook niet bewezen. Maar wat is jouw bron danwel?
Oud 05-01-2002, 23:17
KiPracticer
KiPracticer is offline
en dan hebben wetenschappers ook nog es ontdekt dat het lichaam op het moment van sterven 20 (of 200, ik weet het niet precies meer) gram lichter word, wat is dat dan??
Oud 05-01-2002, 23:25
Verwijderd
Citaat:
legatus schreef:
Ze was hersendood, flatline tijdens een operatie. Lees het stuk eens goed. Ze KAN geen NDE/BDE gehad hebben volgens de wetenschap, sterker nog er kan geen hersenactiviteit plaatsvinden.

Ik was er even niet daarmee dat ik zo laattijdig antwoord..
Ik heb het over wetenschappelijke feiten.
feiten wiens bron ik mij niet meer herriner!
(ik onthou niet al wat ik lees + ik ben niet geinterseerd in bijna doods ervaringen)
jij hebt het over het woord van een vrouw..

Oud 05-01-2002, 23:26
Verwijderd
oh ja neem dat "vrouw" ding niet seksistisch op he..tis gewoon om de persoon aan te duiden
Oud 06-01-2002, 13:55
legatus
legatus is offline
Het is niet bewezen dat een stof die vrijkomt de BDE beantwoord, het is een theorie die vervalt bij Pam Reynolds en anderen die geheel hersendood waren maar toch bepaalde gebeurtenissen meemaken. Al was het zelfs maar een simpele droom DAN NOG is het onmogelijk omdat er geen hersenfuncties aanwezig zijn. Zelfs een simpele droom zou op iets vreemds wijzen dan. Dit betekent uiteraard niet dat de hele parapsychologische wereld moet gaan roepen : "Zie je wel, er bestaan kabouters, elfjes, we kunnen de toekomst voorspellen, jezus bestaat.". Omdat het een [gedeeltelijk] bewezen is hoeft niet te betekenen dat je daarmee alles bewijst.

Regels voor berichten