![]() |
|
ik ben bij de kaakchirurg geweest.
lees dit topic http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=358741 hier staat mijn verhaal ook bij ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
En 4 tegelijk??!?! Hoe wil jij dan in godsnaam eten daarna? Het is echt HEEL gebruikelijk om eerst 2 aan de linker- of rechterkant te trekken en later dan de andere kant, maar goed. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Oh sorry hoor, ik heb zelf toch ook m'n verstandkiezen laten trekken. Ik kan je zeggen dat het enige irritante tijdens de 'operatie' die geluidjes zijn ja. In MIJN geval zou ik in ieder geval niet onder narcose willen gaan. Okay, als we even helemaal politiek correct gaan doen zou jij het natuurlijk veel erger kunnen hebben dan normaal bla bla bla.
En je kan wel degelijk normaal eten als je aan 1 kant je kiezen naar de tering hebt. Ik kon zo goed als normaal eten, aangezien ik alles aan de linkerkant kauwde toen m'n rechterkiezen waren getrokken en vice versa. Ik moet er niet aan denken om aan beide kanten van die wonden te hebben zitten, want dan kan je dus NIET meer kauwen en wordt het een weekje vloeibaar eten, wat dus echt een dikke handicap is. |
![]() |
|||
(= Leonoor)
Citaat:
![]() Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Bij mij moesten ze eruit omdat ik te weinig plaats heb in mijn mond en mijn tanden anders te dicht op elkaar zouden staan.
Maar mijn wijsheidstanden/verstandskiezen/hoe je het ook noemt waren "er nog niet uitgekomen" dus moest de tandarts ze eruit snijden Was wel redelijk pijnlijk, maar ik heb er nadien niet zo lang last van gehad. Je laat ze best in 2 keer weghalen anders kun je helemaal niet meer eten... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-topic #141 metallica | 499 | 01-02-2009 13:51 | |
Lichaam & Gezondheid |
Verstandskiezen Verwijderd | 21 | 05-12-2008 20:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
eruithalen verstandskiezen Ingetjuhh | 51 | 27-12-2005 16:31 |