| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Het gaat bij pendelen niet om je verstand gebruiken maar om gevoel en dan achteraf interpeterereen (kutwoord zeg)
|
|
|
|
ik heb wel ervaring met pendelen op het gebied van medicijnen.
Zo kan je zien welke medicijnen je lichaam aankunnen en welke ze afstoten. Ik heb dit getest bij een homeopaat die van niks wist en die een pendel hield tussen mijn lichaam en mijn hand met een bepaalde stof erin. Zo kwam hij erachter wat mijn lichaam niet kon hebben (wat ik zelf al wel wist) Ik neem aan dat je lichaam gewoon onbewust "ja" of "nee" zegt door het aantrekken of afstoten van de energie in je lichaam en de engergie in de stof ![]() |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Wat gaaf dat jullie allemaal zo enthousiast reageren, ik wordt er al een stuk wijzer van.
Het gaat er dus niet om dat je contact maakt met andere entiteiten maar met jezelf als ik het goed begrijp?Offeuh...niet? Nou ik ben benieuwd naar nieuwe berichten!!Blessed be!! XWiccaleenX
|
|
|
|
Pendelen vind ik persoonlijk heel interessant ik heb er overlaatst ook een boek overgekocht maar volgens mij is er niets gevaarlijks aan het is gewoon een andere manier om dingen over jezelf te ontdekken je kan ook wat vragen over je toekomst en kijken of het klopt. Ik vind het alvast heel erg tof om te doen alleen zijn de mensen uit m'n omgeving er niet echt enthousiast over.
xxx Een belgisch meisje |
|
| Advertentie |
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verkeer & Vervoer |
De grootste wegpiraat van vandaag - deel 7 Hawahaai | 409 | 09-02-2015 10:43 | |
| De Kantine |
Hoe maak jij keuzes? Rivka | 23 | 31-05-2010 10:08 | |
| Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #112 Verwijderd | 492 | 06-11-2007 20:05 | |
| De Kantine |
Op kamertjes/op jezelf wonen Yamyam | 52 | 22-03-2003 14:00 | |
| Lifestyle |
Verhuizen Esmée | 65 | 08-08-2002 10:40 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
voorspellingen babygirl | 8 | 06-01-2002 20:43 | |