Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
k ben je eeuwig dank baar! k weet niet precies wta k wil weten, maar doe maar van alles wat, dat s wel handig tog ![]()
|
Verwijderd
|
Je hebt eerste gezamenlijke propedeuse, dan kiezen.
2 keer stage (1 keer 10 weken en 1 keer een half jaar) kan in het buitenland maar dat hoeft niet. je moet je gewoon voor 1 richting inschrijven, maar die hoef je dan niet meteen te doen. Uhm... ik kreeg een t-shirt! Ik weet verder niet zo veel te zeggen, wat wil je nog meer weten? |
![]() |
|
klinkt goed toch en wta ben jij van plan te doen dan?
welke richting bedoel ik. Krijg je ook een soort vakkenpakket enz. en wete je dan waar die uit bestaat? en hoe werkt et naar school gaan enz. moet je 5 x per week naar school of alleen n paar uur enzo? k ben best nieuwschierig dus jah ![]() en hoe zag et gebouw eruit? is et groot? ![]()
|
Verwijderd
|
Ik denk redacteur/productmanager. Je krijgt per project aansluitende vakken (je hebt dus ongeveer 4 projecten per jaar, vorig jaar bijv: verhoog de oplage van Oor of zorg dat jongeren meer interesse krijgen voor literatuur. Verder kan je in het 2e jaar een paar vakken kiezen. (dit gaat met alle studenten van de hva, geloof ik) dat zijn talen maar ook bijvoorbeeld cultuur&media ofzo. Je hebt altijd 1 roostervrije dag per week (dit jaar woensdag). Het hing van het project af hoeveel uur je per week naar school moest, maar aan het studeren in het algemeen waren ze zo'n 30 uur per week kwijt (inclusief naar school gaan) ik vond dit wel meevallen.
Het gebouw is echt heel groot (wij zaten op de 9e etage, en dat is echt een vet uitzicht, ik ben verder nergens geweest maar je kon nog hoger...) Maar als je bij het Amstelstation uitstapt staat het voor je neus dus als je in de buurt woont/bent zou ik zeker ff gaan kijken... ![]() |
![]() |
|
cool
nou k wil waarschijnl;ijk uitgeverij en managent doen en k woon eigenlijk niet zi dicht bij a'dam, k woon namelijk in zeelans en wel in het puntje dus jah (vlissingen) en kan dus niet zo maar op de bus stappen of zo, maar op de 9 de verdieping lijkt me echt wel cewl, maar dan hoop ik dta ze wle van liften hebben gehoord ![]() ![]() waar woon jij dan?
|
![]() |
Ik ga deze opleiding ook heeel waarschijnlijk doen.
![]() Eigenlijk wil ik journalistiek in Utrecht, maarja dat is voor mij ver en je komt er zo moeilijk op. En omdat ik in Amsterdam op kamers wil, is dit voor mij wel een goede keuze. En de opleiding zelf lijkt me natuurlijk leuk, wel zo belangrijk ![]() Ik denk ook redacteur/productmanager, in ieder geval wil ik iets doen met schrijven en bij een tijdschrift enzo. Ik ken ook een paar mensen die deze opleiding doen en je hebt ook keuze vakken. En een nieuw keuze vak is: Journalistiek schrijven. Dus dat lijkt me wel leuk Ik ben trouwens ook niet naar d eopen dag geweest, maar in april en in juni zijn er nog open dagen |
![]() |
||
Citaat:
![]() *begint spijt te krijgen* ![]() nouja, eigenlijk ook niet, A'dam trekt me niet zo, maar die studie (heb er de laatste tijd meer over gehoord) klinkt koel. |
![]() |
||
Citaat:
tskah je moet er wat voor over hebben he ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |