Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmm het is wel erg opvallend dat ze er zoveel over praat.
Als ze echt geslagen zou worden zou ze er denk ik niet zo makkelijk over praten,maar goed,ik weet voor de rest niks van de situatie,dus ik kan/mag eigenlijk niet oordelen. Maar het komt over bij mij als aandachttrekkerij. Maar ja,je weet het nooit,misschien is het ook wel waar ![]() |
![]() |
|
keb dat ook es gehad met een meisje uit me klas.. ik vond het zielig voor haar.. maar wist verder ook nietw ta ik moest doen.. ik mocht haar totaal niet , maar dit gun je niemand toe.. als ik jou was zou ik met haar praten onder 4 ogen.. en haar gewoon om de waarheid vragen. zeggend at je r wel voor haar wilt zijn maar niet als ze liegt..
het kan ook zijn dat dat meisje aandacht te kort komt.. en als je dan zo iets verzint ben je ook wel heel wanhopig.. gun haar es een glimlach en maak een leuk praatje met haar.. dat zal haar vast een stukkie helpen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
we hebben ook zo iemand gehad die anorexia had, een zware depresie, zelfmoordpogingen, mishandeld door ouders, meer keer verkracht (al was het eerst door een neef, dan door paar gasten en dan door marokanen, dus ze weet het zelf niet echt goe door wie het nu was)
ik zou zeggen probeer eerst zekerheid te krijgen maar anders zou ik ze gewoon laten doen |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat doe je als een vriend homo is? fleurbloem | 59 | 22-12-2009 23:41 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 deel 2 Yoshimare | 500 | 15-12-2007 15:35 | |