Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2002, 13:48
jacoline_loves
jacoline_loves is offline
Hallo allemaal,

Jammer dat sommige mensen je altijd maar verkeerd begrijpen. Zelfs hier denken sommige dat je crosspost terwijl het wel verschillen zijn, met een bericht op dating en een bericht op psychologie. Dating is gewoon gezellig met meiden ofzo lekker leuteren en ik denk dat het hier wel over andere dingen gaat. En het is nou niet bepaald leuk dat als je een berichtje hier neerzet dat dan sommige mensen denken dat je iets heel anders wil. Als je gewoon wil mailen om ervaringen uit te wisselen en iemand zegt dat bemoeilijkt dat alleen het er over praten weer.
Ik hoop dat sommige van jullie nu misschien wat meer willen nadenken voordat ze zomaar een berichtje neer pennen.

Groetjes,
Jacoline
Advertentie
Oud 23-03-2002, 14:05
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
jacoline_loves schreef:
Hallo allemaal,
Dat is helaas het risico van het plaatsen van berichten. Daar valt niks aan te doen.

[Slot]
Oud 23-03-2002, 14:27
Verwijderd
Citaat:
jacoline_loves schreef:
Jammer dat sommige mensen je altijd maar verkeerd begrijpen. Zelfs hier denken sommige dat je crosspost terwijl het wel verschillen zijn, met een bericht op dating en een bericht op psychologie. Dating is gewoon gezellig met meiden ofzo lekker leuteren en ik denk dat het hier wel over andere dingen gaat.
Dan moet je beslissen wat je belangrijker vindt en op dat forum je topic openen. Crossposten is op meerdere fora (bijna) dezelfde topic posten, maakt niet uit met wat voor bedoeling.

Citaat:
Ik hoop dat sommige van jullie nu misschien wat meer willen nadenken voordat ze zomaar een berichtje neer pennen.
Dat doen ze echt wel. En pennen doe je niet op de computer.

Als jij nu voortaan eerst de faq van een forum leest en de forumgeboden, dan wist je wat crossposten inhield en dan wist je ook dat deze topic hier niet hoort.

Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten