Advertentie | |
|
![]() |
|||||
Citaat:
|
ze krijgen het te horen van het GGZ, daar moet ik vrijdag denk ik heen ofzo, ze heeft me al gebelt...
En ze moeten me ouders inlichten omdat ik pas 16 ben.. dat ik met deze suicidale gedachtens zit..en pogingen.. Daarom had ik het beter niet ten spraken kunnnen leggen dan was het zo niet gelopen.
||
Citaat:
![]() Zelfmoord mag niet over gepraat worden.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Gelieve persoonlijke chats voorttezetten via mail/icq/msn/rl.
Verder, er zijn nu alleen hier al drie mensen die je wel geloven. Ik denk dat er nog wel meer zullen zijn. Ik ken je niet, dus ik wil er niks over zeggen. Als je zegt dat je ouders het nog te horen moeten krijgen over zie zm, dan weten ze het toch nog niet? Anders zou diegene van het GGD het ze toch niet meer hoeven te vertellen? En waarom denk je dat het geen aandacht trekken om hulp is? Ik zeg niet dat het wel zo is, maar ik wil je argumenten dan wel eens horen. |
![]() |
||
Citaat:
maar niet dankzij het GGZ, en die heb ik nog niet gesproken dus ik kan ook nog niet zeggen dat ze het niet meer door hoeven te geven, ook al moeten ze dat nog doen want ik ben pas 16 jaar en dan zijn je ouders verplicht het te weten wat erin het hoofd van je kind omgaat jammer genoeg. Maar goed.. ![]() liefs Norena
|
Er zijn namelijk veel mensen die er misbruik van maken.. sommigen zoeken er echt aandacht door en die krijgen ze dan ook nog
![]() En dat is heel fout. Maar je kunt er beter over gaan praten ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Precies. Er zijn teveel mensen die maar wat roepen. Meer dan de helft van de zogenaamd suicidale mensen meent het niet, ookal denken ze zelf van wel. Vind je het gek dat niemand je gelooft?
Maar goed, ik kan je er waarschijnlijk niet uitlullen, maar zelfmoord is het echt stomste wat je kunt doen... Dan blijft er helemaal niks over, dan mis je alles en iedereen, en iedereen mist jou... Dat zal wel weer verkeerd vallen, maar ik vind dat mensen die zelfmoord willen plegen ook eens aan de mensen die ze achterlaten moeten denken. En dan niet denken van: "Ze zijn blij dat ze me kwijt zijn," want dat is echt niet waar. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
(KortVerhaal) Zonder Titel. Miyumi | 6 | 12-02-2012 15:38 | |
De Kantine |
'biecht wat op over een forummer' PixelDansje | 500 | 24-10-2007 16:23 | |