Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
wat zijn de meest leuke momenten in je leven ?
Degene waar op ik voel dat iemand om me geeft komen die vaak voor ? Valt wel mee Wil je dat dat nog vaker voorkomt ? TUurlijk vind je dit een nuttig topic ? Eindelijk iets positiefs ja... ![]() kuz
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar komisch is het niet ![]() Moeten ze eens bij jou gaan doen,kijken of je dan nog lacht! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja, python en mr. bean! daarvan kan ik uren krom leggen ![]() ik ben laatst nog een hele tijd melig geweest om deze mop: 'ik moet voortaan zittend plassen van de dokter... ik mag namelijk niet te zwaar tillen van de dokter' ![]() t zal wel een afwijking van me zijn ossow ![]() ------------------ i bleed to discover the painfull fact i still haven't died yet [Dit bericht is aangepast door lithium (24-03-2002).]
|
Verwijderd
|
Hele droge opmerkingen, dingen die niet eens grappig zijn, met een vriendin van mij dbz (of enig andere film/serie) kijken en alle niet-zo-bedoelde-gay-opmerkingen eruit halen, elkaar aankijken en zo gigantisch moeten lachen dat je buik zeer doet...
Noem maar op, ik heb lol in mijn leven ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |