Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben niet van mening dat je altijd en overal over moet praten.. Ik ben van mening dat als je ergens mee zit en de behoefte voelt te praten erover moet praten, als dit echter niet zo is, en je die drang niet voelt, hoeft praten helemaal niet perse de manier te zijn het eruit te laten.
Want dat denk ik wel.. dat het eruit moet, op de een of andere manier.. Maar de beste manier is voor iedereen anders.. Ik dans sommige dingen eruit.. maar anderen schilderen ze eruit, of sporten ze eruit, of zingen ze eruit.. voor iedereen anders.. Er is toch ook Creatieve Therapie? Beeldend of dansend, of in de tuin.. ermee bezig zijn, op een manier, je uiten, dat moet denk ik wel.. maar ik denk niet dat praten voor alles en iedereen de beste oplossing is.. Het is echter niet zwartwit, praten en niet praten.. je kunt ook een beetje praten, of je kunt een beetje zwijgen.. er zitten dingen tussen, denk ik.. Of niet over alles praten, of niet niet over alles praten.. het verschilt per wie je bent, waar het omgaat etc. Denk ik. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2. Er is een reuzegroot verschil tussen iets wegstoppen en iets een plaatsje geven. Praten is denk ik vooral bedoeld om de weggestopte dingen uit de donkere kelder te halen en in de lichte huiskamer te zetten, zodat je die vuile doos schoon kunt maken. Want wanneer je die doos laat staan, gaat ie vanzelf rotten. Dat merk je in het begin nog niet, maar op een gegeven moment gaat het zelfs in de huiskamer stinken. Verder kan praten eventueel helpen bij het geven van een plekje aan iets. Nuancering: voor een aantal situaties heeft praten al geen effect meer, dus dan heeft het weinig zin om te gaan ouwehoeren. Doei! fil |
![]() |
|
is er ook een manier waarop je dit
2. Er is een reuzegroot verschil tussen iets wegstoppen en iets een plaatsje geven. kan merken dat het een plaatsje heeft i.p.v. dat het weggestopt is? Het kan lang duren voordat je iets begint te merken in de huiskamer...
|||
Citaat:
Het onderzoek was de inleiding, het was waardoor ik aan het denken ben gezet, omdat ik de uitkomst verassend vond. Ik heb lang gedacht dat praten altijd het beste is, en door de uitkomst van het onderzoek ben ik er aan gaan twijfelen of dat eigenlijk wel altijd zo is. Dus wat dat betreft was de uitkomst van het onderzoek goed, het heeft me aan het denken gezet en me laten inzien dat wat ik dacht, helemaal niet zo hoeft te zijn. Citaat:
hmm ja net wat dusjcrib zegt, er is ook Creatieve Therapie. Ik heb er zelfs over nagedacht om dat te gaan doen na mn school, en toch denk ik er dan niet aan bij zo'n vraagstelling.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Moet ik het uitmaken? Wanhopigejongen | 9 | 12-04-2016 18:13 | |
Psychologie |
Niet naar school, geen werk, >18 jaar, mag dit wel? *Ster* | 38 | 08-03-2005 12:27 | |
Liefde & Relatie |
mijn vriend cybersext met meisjes die hij kent als ik er niet ben ratlovertjuh! | 97 | 19-12-2004 09:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |