Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Probeer ze te negeren..en als je het echt hebt gehad, zeg je gewoon tegen die gene dat ie een triest figuur is, en eens moet proberen een leven te krijgen,.... dan zijn ze wel stil.. laat je niet op je kop zitten.. mensen die pesten, pesten alleen maar omdat ze zelf onzeker zijn
|
![]() |
Vandalisme gewoon aangeven bij de politie of de schoolleiding. Ze midden in de klas direct aanspreken, vooral als de docent aan het praten is, helpt ook. Zeg dan keihard iets als: "Jezus, vinden jullie dat normaal ofzo?" Als niemand dan iets gezien heeft (Bloedneus.) moeten ze dan wel vragen wat er is. Na, succes.
|
Ik zit in de 3e en wordt nog steeds gepest. Ik ben nu mezelf en dat was ik vroeger nooit ik ben nu een kleurige alto en ja ik lispel en ja ik heb een wipneusje boeie!! Ik heb wel veel vriendinnen ik negeer het gepest en ben mezelf. dit negeren is moeilijk maar vaak stopt het gepest ook succes!!!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
het grote autisme topic Verwijderd | 153 | 04-10-2010 06:05 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Essay: Pleidooi in boek lolala | 0 | 15-03-2007 16:27 | |
Liefde & Relatie |
Ik en mijn ex komen later niet bij Memories. Hoe moet ik hier mee omgaan? jansepansekever | 43 | 01-04-2006 23:46 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Leraren pesten Yamyam | 27 | 23-08-2005 00:33 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jou ctrl+v #2 0o-pearl-o0 | 499 | 20-11-2004 10:19 | |
Psychologie |
Psychiatrie en Pesten Psycho1717 | 23 | 30-03-2004 21:05 |