Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2002, 12:51
Meisjevandemaan
Meisjevandemaan is offline

Wat ik nou wel eens weten wil..
Hebben jullie nooit last van/ruzie met ouders die moeilijk doen omdat je (misschien) in andere dingen gelooft dan zij??..
Ik namelijk wel. Wat ik ook doe, zeg en uitleg volgens mij willen ze het gewoon niet horen. Met als irritant gevolg dat ik bepaalde spulletjes van me kamer af moest halen. En dat alles onder het motto "voor je eigen bestwil"... Nou ik weet best wat ik wel en niet wil! Hoe noem je zoiets.. generatie kloof of zo? En ik ben echt geen duivel aanbidster of zo. Alles waar ik in geloof is puur en zuiver.(zonder onzin dus)
maarja.... Hebben jullie daar ook last van?

Veel liefs..
Meisjevandemaan
Advertentie
Oud 06-01-2002, 12:57
Ludootje
Ludootje is offline
in het geval van de sekteleden hier zullen de ouders zeker gelijk hebben.. smijt die altaar maar weg
Oud 06-01-2002, 13:03
Meisjevandemaan
Ik ben geen sekte lid. en ik wil er ook geen worden ook. trouwens .. ik heb net meer topics gelezen en jij staat er elke keer wel bij om alles aftekraaken. Vind je dat leuk of zo? of zie je het als een levensmotto? "het uitroeien van alles dat anders is als jij"
Als ik het helemaal fout heb moet je t maar zeggen.
Ps: k ben nieuw hier.
Liefs meisjevandemaan
Oud 06-01-2002, 13:07
TearSong
TearSong is offline
Citaat:
Ludootje schreef:
in het geval van de sekteleden hier zullen de ouders zeker gelijk hebben.. smijt die altaar maar weg
Ludootje: reageer normaal en met respect voor anderen hier. Als je dat niet kunt opbrengen kun je hier beter niet reageren.

Oud 06-01-2002, 13:11
intelli-worst
intelli-worst is offline
hmmzzzz... laten we zeggen dat prada mooiere "terechtstellingen" klan maken als tearsong, maja, dat terzijde...
als je ouders moeilijk doen, koop OF een ander paar, OF een paar sloten en zet je kamer op slot zodat je ouders je nix kunnen maken; het is toch zeker JOU leven en JOUW kamer :-)
Oud 06-01-2002, 13:19
wiccanMaster
wiccanMaster is offline
K weet helemaal hoe je je voelt

en ze denken dat Ik zwarte dingen doe enzo
En dat terwijl ik maar 1 zwart dingetje heb in een envelop dicht geplakt voor de rest aleen maar wit!
echt belachelijk!!!

[Dit bericht is aangepast door wiccanMaster (06-01-2002).]
Oud 06-01-2002, 13:39
Witchy Unforgiven
Witchy Unforgiven is offline
Oh trouwens... nog even een reactie op je vraag. Mijn ouders zijn vrij nieuwsgierig naar bepaalde boeken op mijn kamer. Toen de verzameling steeds verder uitgebreid werd gingen ze flauwe opmerkingen maken ed. Ik heb een deel van mijn boeken verstopt, om te voorkomen dat ze gaan zeuren. Mijn moeder staat wel redelijk open voor andere ideeen, mijn vader een stuk minder. Maar goed, ik heb geen zin in een discussie over hekserij, omdat ik weet dat ze het niet zullen accepteren. Aan het eind van het jaar misschien, dan woon ik op mezelf en ligt het wat makkelijker.
Oud 06-01-2002, 13:42
intelli-worst
intelli-worst is offline
w88 met uitberijden tot je op jezelf woond dus.. :-) as simple as that
Oud 06-01-2002, 13:46
Witchy Unforgiven
Citaat:
intelli-worst schreef:
w88 met uitberijden tot je op jezelf woond dus.. :-) as simple as that

Sorry, ik snap niet wat je hier wilt zeggen
Oud 06-01-2002, 13:47
Witchy Unforgiven
Ik krijg zo het idee dat intelli worst en Ludootje dezelfde persoon is. In elk geval vertonen ze buitengewoon irritant gedrag.
Forumbazen?
Misschien wat reacties van de kleuters hier weghalen om het topic van meisjevandemaan wat op te schonen?

*zucht*
Oud 06-01-2002, 13:48
Meisjevandemaan
ja idd. misschien zijn ze wel bang..
wachten dan maar.

(en ludootje.. denk je nou echt dat ik zin heb om sirieus te antworden op jou onzin.. NIET DUS ok.)(dus ff voor de duidelijk heid. Jou mening boeit mij niet)

Liefs meisjevandemaan
Oud 06-01-2002, 14:14
TearSong
TearSong is offline
Citaat:
Witchy Unforgiven schreef:

Misschien wat reacties van de kleuters hier weghalen om het topic van meisjevandemaan wat op te schonen?

*zucht*

gedaan.

Ludootje en worst (dat intelli gedeelte laat ik waarheidsgetrouw maar weg): laatste waarschuwing. Ga anders lekker op onzin lopen zieken.

Oud 06-01-2002, 17:57
legatus
legatus is offline
Ik vind Intelli en Ludootje wel een verfrissende onbenulligheid tussen de [soms] extreme gelovigen hier. Enige skeptici mag behouden worden en de vraag waarom je ouders anders denken dan jouw is een vreemde vraag, jij wil toch ook niet op je ouders lijken?

Het is hun huis, jij bent hun dochter en zolang zij die regels hanteren moet jij eraan geloven. Wat je straks op jezelf doet is je eigen zaak. Hypocriet? wellicht, maar sommigen blijven liever blind. Daarnaast kun je ook onopvallend dingen praktiseren.

Als jij respect wil moet je ook respect geven. Ook wel bekend als samenleven.

[Dit bericht is aangepast door legatus (06-01-2002).]
Oud 06-01-2002, 19:09
Witchy Unforgiven
Citaat:
legatus schreef:
Ik vind Intelli en Ludootje wel een verfrissende onbenulligheid tussen de [soms] extreme gelovigen hier. Enige skeptici mag behouden worden en de vraag waarom je ouders anders denken dan jouw is een vreemde vraag, jij wil toch ook niet op je ouders lijken?

Het is hun huis, jij bent hun dochter en zolang zij die regels hanteren moet jij eraan geloven. Wat je straks op jezelf doet is je eigen zaak. Hypocriet? wellicht, maar sommigen blijven liever blind. Daarnaast kun je ook onopvallend dingen praktiseren.

Als jij respect wil moet je ook respect geven. Ook wel bekend als samenleven.

Legatus, ik kan zeer goed tegen kritiek, heb er totaal geen moeite mee als mensen anders tegen de wereld aankijken dan ik doe. Maar alles moedwillig afzeiken zonder 1 zinnig woord of goed argument, dat is iets wat voor geen van beide 'partijen' nuttig is.

Ik hoef geen respect van mensen die zo potdicht zitten dat ze alles wat anders is zo makkelijk afzeiken. En ik denk ook niet datik respect hoef te hebben voor dergelijke mensen.
Oud 06-01-2002, 19:31
*Rockslut*
*Rockslut* is offline
ik ken het gevoel waar je het over hebt hoor! mijn ouders snappen ook niet waar ik mee bezig ben, en ik krijg er lullige opmerkingen over, zij denken dat ik alleen maar geesten loop op te roepen of in een glazen bol loop te staren! als ze dan met de auto weggaan komen ze eerst naar mij toe en zeggen ze ; Kunnen we vandaag wel weggaan? of heb je in je glazen bol gezien dat we een ongeluk zouden krijgen???? want daar hou jij je toch alleen maar mee bezig de laatste tijd!
Oud 06-01-2002, 19:56
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:

Legatus, ik kan zeer goed tegen kritiek, heb er totaal geen moeite mee als mensen anders tegen de wereld aankijken dan ik doe. Maar alles moedwillig afzeiken zonder 1 zinnig woord of goed argument, dat is iets wat voor geen van beide 'partijen' nuttig is.

Ik hoef geen respect van mensen die zo potdicht zitten dat ze alles wat anders is zo makkelijk afzeiken. En ik denk ook niet datik respect hoef te hebben voor dergelijke mensen.

ik ben het hier wel mee eens. mijn ouders zijn ook zo, ze staan gewoon niet open voor zulke dingen, ze willen er ook niets van weten. en over dat respect, ik hoef ook geen respect van iemand die nog niet eens weet wat alles inhoudt en dan maar gaan zeggen dat het onzin is en dat ik niet zo gek moet doen.

Oud 06-01-2002, 19:57
intelli-worst
intelli-worst is offline
*opmerking**opmerking**opmerking**opmerking**opmerking*
in DEZE topic heb ik geen ÉÉN woord gezegd dat TEGEN de normen en waarden van dit forum is, ik heb zelfs ideale oplossingen gegeven voor het probleem, iest zoals ik het zelf zou doen, en daarom vind ik het ronduit zwaar overdreven dat HIER AL mijn posts zijn deleted omdat er 1 iemand is waarbij wij (perongeluk) de topic hebben verneukt/versiekt (streep door wat niet van toepassing is)
waar ik het over heb: [list][*]meisjevandemaan heeft de topic gestart en wij reageren [*]ludo is (terecht) op zen manieren gewezen[*]dan, OPEENS uit het niets komt Witchy Unforgiven er tussendoor dat ik en ludo 1 persoon zijn. Irritant ok, daar kan ik inkomen, maar om dan te gaan slijmen bij de forumbazen of de posts "de kleuters" hier ff te deleten, DAT slaat nergens op.. het is gewoon echt ronduit belachelijk!! zeker omdat (iig) ik netjes en beleefd EN nog eens met goede bedoelingen deze dame heb geholpen.

[Dit bericht is aangepast door intelli-worst (06-01-2002).]
Oud 07-01-2002, 16:20
Witchy Unforgiven
Citaat:
intelli-worst schreef:
maar om dan te gaan slijmen bij de forumbazen of de posts "de kleuters" hier ff te deleten, DAT slaat nergens op.. het is gewoon echt ronduit belachelijk!! zeker omdat (iig) ik netjes en beleefd EN nog eens met goede bedoelingen deze dame heb geholpen.

Slijmen bij de forumbazen? Een suggestie doen heet dat, simpelweg omdat IK me stoor aan jullie irritante posts op dit forum. Dat jij en Ludootje 2 verschillende personen zijn doet er verder niet toe. Als je posts gedelete zijn dan zal dat een goede reden hebben. Toch blij dat je serieus kunt reageren! Zoals je ziet is die post niet weggehaald.
Oud 09-01-2002, 13:52
Saraï_h
Saraï_h is offline
om terug te komen op het probleem van meisje van de maan:

ik heb dit probleem eigenlijk nooit gekend (op diezelfde manier als jij) omdat mijn ouders met hetzelfde bezig zijn als ik, we zijn leraren voor elkaar.

maar ik kan het me wel goed voorstellen aangezien veel vrienden en mensen in mijn omgeving dit probleem wel hebben.

en het enige wat ik je kan zeggen. Probeer los te komen van je ouders, pas als jij je zo onafhankelijk voelt maakt het niets uit hoe of wat je ouders denken.

Er komt een dag dat je ook op kamers kan of op jezelf kan gaan wonen iig, en dan heb je ook de vrijheid om je kamer in te richten zoals jij dat wilt.

sterkteeeeeeeeeee
Oud 09-01-2002, 15:48
Fly to Rivendel
Fly to Rivendel is offline
Ik heb juist het tegenovergestelde. ik voel me er beter bij als ik mijn moeder vertel dat ik een wiccan ben, maar ik weet echt niet hoe ik het aan haar moet vertellen.
ideeen??
xxx
Oud 10-01-2002, 21:27
^_^
^_^ is offline
Citaat:
Ik krijg zo het idee dat intelli worst en Ludootje dezelfde persoon is. In elk geval vertonen ze buitengewoon irritant gedrag.
Forumbazen?

*zucht*

niet dezelfde personen, tis niet uniek dat mensen zien hoe simpel jullie zijn hoor..

ludootje
Oud 10-01-2002, 21:28
^_^
^_^ is offline
Citaat:
Meisjevandemaan schreef:
ja idd. misschien zijn ze wel bang..
wachten dan maar.
MWAHAHAHAHA bang van n vloek ofzo die de heksen hiere op mij gaan uitspreken?
LOLOLOL

ludootje

Oud 10-01-2002, 21:30
^_^
^_^ is offline
Citaat:
intelli-worst schreef:
*opmerking**opmerking**opmerking**opmerking**opmerking*
in DEZE topic heb ik geen ÉÉN woord gezegd dat TEGEN de normen en waarden van dit forum is, ik heb zelfs ideale oplossingen gegeven voor het probleem, iest zoals ik het zelf zou doen, en daarom vind ik het ronduit zwaar overdreven dat HIER AL mijn posts zijn deleted omdat er 1 iemand is waarbij wij (perongeluk) de topic hebben verneukt/versiekt (streep door wat niet van toepassing is)
waar ik het over heb: [list][*]meisjevandemaan heeft de topic gestart en wij reageren [*]ludo is (terecht) op zen manieren gewezen[*]dan, OPEENS uit het niets komt Witchy Unforgiven er tussendoor dat ik en ludo 1 persoon zijn. Irritant ok, daar kan ik inkomen, maar om dan te gaan slijmen bij de forumbazen of de posts "de kleuters" hier ff te deleten, DAT slaat nergens op.. het is gewoon echt ronduit belachelijk!! zeker omdat (iig) ik netjes en beleefd EN nog eens met goede bedoelingen deze dame heb geholpen.

[Dit bericht is aangepast door intelli-worst (06-01-2002).]
flinke hot

ludootje
Oud 10-01-2002, 21:34
Mars ILL
Mars ILL is offline
en om te vervolgen..no comment!
Oud 11-01-2002, 00:48
Euforian
Euforian is offline
Citaat:
Meisjevandemaan schreef:

Wat ik nou wel eens weten wil..
Hebben jullie nooit last van/ruzie met ouders die moeilijk doen omdat je (misschien) in andere dingen gelooft dan zij??..
Ik namelijk wel. Wat ik ook doe, zeg en uitleg volgens mij willen ze het gewoon niet horen. Met als irritant gevolg dat ik bepaalde spulletjes van me kamer af moest halen. En dat alles onder het motto "voor je eigen bestwil"... Nou ik weet best wat ik wel en niet wil! Hoe noem je zoiets.. generatie kloof of zo? En ik ben echt geen duivel aanbidster of zo. Alles waar ik in geloof is puur en zuiver.(zonder onzin dus)
maarja.... Hebben jullie daar ook last van?

Veel liefs..
Meisjevandemaan
jah bij mij precies hetzelfde
Advertentie

Regels voor berichten