| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
hmmzzzz... laten we zeggen dat prada mooiere "terechtstellingen" klan maken als tearsong, maja, dat terzijde...
als je ouders moeilijk doen, koop OF een ander paar, OF een paar sloten en zet je kamer op slot zodat je ouders je nix kunnen maken; het is toch zeker JOU leven en JOUW kamer :-)
|
|
|
|
K weet helemaal hoe je je voelt
en ze denken dat Ik zwarte dingen doe enzo En dat terwijl ik maar 1 zwart dingetje heb in een envelop dicht geplakt voor de rest aleen maar wit! echt belachelijk!!! [Dit bericht is aangepast door wiccanMaster (06-01-2002).]
|
|
|
|
Oh trouwens... nog even een reactie op je vraag. Mijn ouders zijn vrij nieuwsgierig naar bepaalde boeken op mijn kamer. Toen de verzameling steeds verder uitgebreid werd gingen ze flauwe opmerkingen maken ed. Ik heb een deel van mijn boeken verstopt, om te voorkomen dat ze gaan zeuren. Mijn moeder staat wel redelijk open voor andere ideeen, mijn vader een stuk minder. Maar goed, ik heb geen zin in een discussie over hekserij, omdat ik weet dat ze het niet zullen accepteren. Aan het eind van het jaar misschien, dan woon ik op mezelf en ligt het wat makkelijker.
|
|
|
|
Ik krijg zo het idee dat intelli worst en Ludootje dezelfde persoon is. In elk geval vertonen ze buitengewoon irritant gedrag.
Forumbazen? Misschien wat reacties van de kleuters hier weghalen om het topic van meisjevandemaan wat op te schonen? *zucht*
|
|
||
|
Citaat:
Ludootje en worst (dat intelli gedeelte laat ik waarheidsgetrouw maar weg): laatste waarschuwing. Ga anders lekker op onzin lopen zieken.
|
|
|
|
Ik vind Intelli en Ludootje wel een verfrissende onbenulligheid tussen de [soms] extreme gelovigen hier. Enige skeptici mag behouden worden en de vraag waarom je ouders anders denken dan jouw is een vreemde vraag, jij wil toch ook niet op je ouders lijken?
Het is hun huis, jij bent hun dochter en zolang zij die regels hanteren moet jij eraan geloven. Wat je straks op jezelf doet is je eigen zaak. Hypocriet? wellicht, maar sommigen blijven liever blind. Daarnaast kun je ook onopvallend dingen praktiseren. Als jij respect wil moet je ook respect geven. Ook wel bekend als samenleven. [Dit bericht is aangepast door legatus (06-01-2002).]
|
|
||
|
Citaat:
Legatus, ik kan zeer goed tegen kritiek, heb er totaal geen moeite mee als mensen anders tegen de wereld aankijken dan ik doe. Maar alles moedwillig afzeiken zonder 1 zinnig woord of goed argument, dat is iets wat voor geen van beide 'partijen' nuttig is. Ik hoef geen respect van mensen die zo potdicht zitten dat ze alles wat anders is zo makkelijk afzeiken. En ik denk ook niet datik respect hoef te hebben voor dergelijke mensen.
|
|
|
|
ik ken het gevoel waar je het over hebt hoor! mijn ouders snappen ook niet waar ik mee bezig ben, en ik krijg er lullige opmerkingen over, zij denken dat ik alleen maar geesten loop op te roepen of in een glazen bol loop te staren! als ze dan met de auto weggaan komen ze eerst naar mij toe en zeggen ze ; Kunnen we vandaag wel weggaan? of heb je in je glazen bol gezien dat we een ongeluk zouden krijgen???? want daar hou jij je toch alleen maar mee bezig de laatste tijd!
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
*opmerking**opmerking**opmerking**opmerking**opmerking*
in DEZE topic heb ik geen ÉÉN woord gezegd dat TEGEN de normen en waarden van dit forum is, ik heb zelfs ideale oplossingen gegeven voor het probleem, iest zoals ik het zelf zou doen, en daarom vind ik het ronduit zwaar overdreven dat HIER AL mijn posts zijn deleted omdat er 1 iemand is waarbij wij (perongeluk) de topic hebben verneukt/versiekt (streep door wat niet van toepassing is) waar ik het over heb: [list][*]meisjevandemaan heeft de topic gestart en wij reageren [*]ludo is (terecht) op zen manieren gewezen[*]dan, OPEENS uit het niets komt Witchy Unforgiven er tussendoor dat ik en ludo 1 persoon zijn. Irritant ok, daar kan ik inkomen, maar om dan te gaan slijmen bij de forumbazen of de posts "de kleuters" hier ff te deleten, DAT slaat nergens op.. het is gewoon echt ronduit belachelijk!! zeker omdat (iig) ik netjes en beleefd EN nog eens met goede bedoelingen deze dame heb geholpen. [Dit bericht is aangepast door intelli-worst (06-01-2002).]
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
om terug te komen op het probleem van meisje van de maan:
ik heb dit probleem eigenlijk nooit gekend (op diezelfde manier als jij) omdat mijn ouders met hetzelfde bezig zijn als ik, we zijn leraren voor elkaar. maar ik kan het me wel goed voorstellen aangezien veel vrienden en mensen in mijn omgeving dit probleem wel hebben. en het enige wat ik je kan zeggen. Probeer los te komen van je ouders, pas als jij je zo onafhankelijk voelt maakt het niets uit hoe of wat je ouders denken. Er komt een dag dat je ook op kamers kan of op jezelf kan gaan wonen iig, en dan heb je ook de vrijheid om je kamer in te richten zoals jij dat wilt. sterkteeeeeeeeeee
|
|
||
|
Citaat:
ludootje |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() ludootje |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Lang verhaal,maar O zo belangrijk voor mij als jullie me helpen! Williams | 46 | 03-09-2003 21:42 | |