Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2002, 13:08
LaLaH
LaLaH is offline
Bestaat reincarnatie? Ikzelf geloof er niet in. Op t (turkse) nieuws zie je vaak dat mensen beweren dat ze zich aangetrokken voelen met bepaalde mensen en zeggen ze gekend te hebben in hun vorige leven. Zo wordt t nieuws nog interessanter..Mensen zien hoe t gaat en vragen zich af 'moet ik dit geloven of niet?' Hoewel ik niet veel heb gelezen over het onderwerp reincarnatie kan ik er ook niet veel van zeggen..

Het leven gaat aan me voorbij.. ergert mij ook niet.. Ik ben niet bang voor de dood Ik geloof ook niet dat je pijn hebt als t zover is, heb ik liever alle antwoorden en geloof ook dat ik ze krijg.

Wetenschappers beweren dat lichaam en geest een soort een zijn. Als het geest eenmaal uit je lichaam stijgt, is het bewustzijn aanwezig met je geest, een soort gevoel..Je ziet en voelt en hoort..

Kan iemand mij hierover meer informeren?

Ik heb s iets raars meegemaakt, 2 keer zelfs. Ik was aan het slapen. Het leek wel of er iets zwaars op me lag. Ik kon me niet bewegen. Zag wel het beeld voor me van mijn slaapkamer. Ik riep om hulp, maar niemand bleek mij te horen. Het leek wel of ik gevangen zat. Ja het klinkt misschien wel raar maar t is echt zo gebeurd! Mijn vriendin vertelde mij dat zij ook zoiets had meegemaakt.

Als laatst wil ik nog zeggen; Ik wacht op t einde, heb plezier in mijn leven. Maak er wat moois van. Mensen probeer elkaar zoveel mogelijk te helpen! see ya

Oud 11-01-2002, 08:50
LaLaH
LaLaH is offline
En ik wil nog zeggen dat ik hier nieuw ben ik wist niet dat er een nedtalig site was waar je voor (bijna al) je vragen heen kon en dit vind ik dus geweldig!

Regels voor berichten