Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2001, 13:54
~Black~Angel~
~Black~Angel~ is offline
Ik droomde laatst dat ik een vriendin had en die hat keigrote vogels. Elke ochtend ging ik daarheen om 6 uur, naar mijn lievelingsvogel om erop te vliegen. En als ik er dan op zat dan vlogen we overal heen en ik voelde me heel vrij. NMisschien heeft het ook wel te maken met dat ik ookw el echt zou willen kunnen vliegen, maar dan nog... Ik wist ooit wel wat vliegen in je dromen betekende, maar nu niej meer, slipped my mind...

Wie weet t ?
Blessed Be
Oud 30-12-2001, 11:06
white_angel
white_angel is offline
als je vliegt in je droom betekent dat je je heel gelukkig voelt in je leven of dat wilt zijn. (zolang je niet valt natuurlijk) Het kan ook betekenen dat je je vleugels wilt uitslaan of dat je aan het groeien bent (psychologisch).

groetjes van engeltje
Oud 01-01-2002, 19:28
Q
Q is offline
En als je droomt dat je verdrinkt gaat het heel slecht in je leven, hoe dieper hoe erger. Vliegen betekent dat vaak dat het heel goed gaat met je, dat je je vrij voelt.
Oud 01-01-2002, 21:02
~Black~Angel~
~Black~Angel~ is offline
Mhm, nja, het is wel zo dat ik gewoon weg wil kunnen vliegen zeg aar en glukkig wil zijn

Kus,. MArchje
Oud 01-01-2002, 21:18
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Q schreef:
En als je droomt dat je verdrinkt gaat het heel slecht in je leven, hoe dieper hoe erger. Vliegen betekent dat vaak dat het heel goed gaat met je, dat je je vrij voelt.
ok en wat als je eerst verdrinkt maar dan toch kan ademhalen en je dan ineens heel erg vrij voelt n het water en in je droom de zeeen gaat aflopen over de bodem en al het mooie kan aanschouwen?

ik zsie dat eigenlijk toch wel net zoiets al vliegen omdat je je vrij volet en je gelooft in jezelf...
Oud 06-01-2002, 19:17
~Black~Angel~
~Black~Angel~ is offline
Citaat:
Soullar schreef:
ok en wat als je eerst verdrinkt maar dan toch kan ademhalen en je dan ineens heel erg vrij voelt n het water en in je droom de zeeen gaat aflopen over de bodem en al het mooie kan aanschouwen?

ik zsie dat eigenlijk toch wel net zoiets al vliegen omdat je je vrij volet en je gelooft in jezelf...

Dat heb ik ook vaak, dan ben ik onder water en dan kan ik gewoon ademen in mijn droom...
Oud 06-01-2002, 19:59
Black Sugar
Black Sugar is offline
Volgens mij heeft het idd iets te maken met geluk, is er iets dat je heel graag wil bereiken mischien? Iets waar je naar uitreikt en bijna hebt behaald? (ik weet het niet zeker hoor)

Ik droomde laatst trouwens dat mijn hele leven ineenstortte (iedereen waar ik om geef liet me in de steek) en dat ik toen maar van een flat sprong Wat betekend dat? Zal wel niet zo positief zijn...
Oud 12-01-2002, 13:50
Ultimecia
Ultimecia is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:
Volgens mij heeft het idd iets te maken met geluk, is er iets dat je heel graag wil bereiken mischien? Iets waar je naar uitreikt en bijna hebt behaald? (ik weet het niet zeker hoor)

Ik droomde laatst trouwens dat mijn hele leven ineenstortte (iedereen waar ik om geef liet me in de steek) en dat ik toen maar van een flat sprong Wat betekend dat? Zal wel niet zo positief zijn...
jou droom kan zoiets zijn dat je weet hoeveel je van de mensen om je heen houdt
ik had ook eens zon droom alleen dan net iets anders; ik zag iedereen voor me ogen afgemaakt worden en ik kon er nix aan doen
alles wat ik toen nog wilde was mezelf afmaken...
ik weet zelf niet of het positief is bedoelt op negatief, maar tot nu toe zie ik dat ik alleen maar dichter naar die personen getrokken ben sinds ik die droom had
misschien heeft het iets te maken met jezelf binden aan die mensen ofzo...

groetjes Ultimecia

Regels voor berichten