Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2003, 10:21
Crimson Death
Crimson Death is offline
Te lui om toe te lichten, reageer maar!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2003, 10:30
japie
japie is offline
Citaat:
Crimson Death schreef:
Te lui om toe te lichten, reageer maar!
Te lui om te reageren....
Oud 21-02-2003, 10:37
Iotje
Iotje is offline
Dat is niet waar. Meiden hebben het wel makkelijker als het om neuken gaat. Maar qua relaties echt niet. Alle goede jongens zijn bezet!
Oud 21-02-2003, 10:46
Southraider
Southraider is offline
Citaat:
Iotje schreef:
Dat is niet waar. Meiden hebben het wel makkelijker als het om neuken gaat. Maar qua relaties echt niet. Alle goede jongens zijn bezet!
de goede jongens zijn moeilijker te vinden...die staan niet altijd op de voorgrond en worden vaak over het hoofd gezien.
Oud 21-02-2003, 10:48
Crimson Death
Crimson Death is offline
Citaat:
Iotje schreef:
Meisjes kunnen makkelijker een jongen krijgen, omdat je als meisje al sneller knap bent, dan als jongen. *tis allemaal ZOOO geemeeeen *
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 10:49
Tox
Tox is offline
Citaat:
Southraider schreef:
de goede jongens zijn moeilijker te vinden...die staan niet altijd op de voorgrond en worden vaak over het hoofd gezien.
Oud 21-02-2003, 10:56
Crimson Death
Crimson Death is offline
Ik ben 1,78, dat zal het dus zijn *denkt* Nou, ik bedoel, een meisje heeft vaker meerdere jongens om haar heen dan een jongen meerdere meisjes *alleen als je een model bent dan* nou. jullie snappen dit topic beter dan ik op dit moment
*gaat verder met cisco*
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 10:59
Verwijderd
Paradoxaal.

Als er naar verhouding evenveel jongens als meisjes op deze wereld zijn, hoe is het dan mogelijk dat het ene geslacht sneller relaties zou kunnen krijgen dan het andere?

Beetje tegenstrijdig

Citaat:
Crimson Death schreef:
*gaat verder met cisco*
Dat is idd wat nuttiger
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 11:05
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
******** schreef:
Paradoxaal.

Als er naar verhouding evenveel jongens als meisjes op deze wereld zijn, hoe is het dan mogelijk dat het ene geslacht sneller relaties zou kunnen krijgen dan het andere?

Beetje tegenstrijdig

Inderdaad.
Oud 21-02-2003, 18:25
HoopStront
HoopStront is offline
Vrouwen zijn vaak veel knapper en zien er opwindender uit dan een vent.

Een vrouw hoeft niemand te benaderen, het word van de man verwacht dat hij de vrouw benaderd.

En het bewijs is er, op school en hier in de buurt hebben zelfs de lelijkste meisjes een relatie (gehad), terwijl de lelijkere jongens meestal nog nooit een meisje hebben aangeraakt...
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 18:36
Esmée
Esmée is offline
Dat zeggen mannen altijd maar het is echt gelul... voor een avondje of zo hebben vrouwen het misschien makkelijker of zo maar wat echte relaties betreft maakt het echt geen verschil.
Oud 21-02-2003, 20:52
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
juist

maar daar tegen over staat wel dat je een abnormaal lelijke man met een bloedmooie vrouw kan tegen komen, maar een abnormaal lelijke vrouw met een bloedmooie man... Nee denk eerlijk gezegd niet zo snel
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 21:19
Verwijderd
Dat is niet waar, want de jongens die relaties hebben met de meisjes (die makkelijker een relatie krijgen dan jongens) hebben toch ook een relatie?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 21:20
Verwijderd
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef:
juist

maar daar tegen over staat wel dat je een abnormaal lelijke man met een bloedmooie vrouw kan tegen komen, maar een abnormaal lelijke vrouw met een bloedmooie man... Nee denk eerlijk gezegd niet zo snel
Dit slaat dan ook weer nergens op, ik zie zo vaak mooie jongens lopen met een gigantisch lelijk wijf. En het gaat er ook nog maar om wat mooi is en wat niet. Zoiets is een mening en geen feit.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 23:28
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
idd, want jongens moeten altijd de moeite nemen van versieren. Nouja, wij moeten attent reageren, en op het juiste moment. En hun wanneer ze er zin in hebben. Best wel dom. Maar lekker (%).
Oud 21-02-2003, 23:42
marlies
marlies is offline
Citaat:
Southraider schreef:

Inderdaad, maar het ligt er ook maar net aan wat jezelf bent. Als je zelf niet zo in de belangstelling staat (en dat ook niet wil) dan ga je toch voor een ander soort jongen.

Maar ik snap de titel niet zo, want er zijn niet meer meisjes dan jongens en het is ook niet zo dat telkens dezelfde jongens meerdere vriendinnen hebben, want meisjes kunnen net zo goed veel vriendjes hebben.
Oud 22-02-2003, 00:31
Verwijderd
Citaat:
Super Vegeta schreef:
idd, want jongens moeten altijd de moeite nemen van versieren. Nouja, wij moeten attent reageren, en op het juiste moment. En hun wanneer ze er zin in hebben. Best wel dom. Maar lekker (%).
Jij pakt het gewoon verkeert aan jou, je moet je juist aantrekkelijk maken, er niet achter aan lopen, je moet ze naar jou toe laten komen, negeer ze van mij part, dan komen ze uiteindelijk echt wel hoor
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 00:32
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Dit slaat dan ook weer nergens op, ik zie zo vaak mooie jongens lopen met een gigantisch lelijk wijf. En het gaat er ook nog maar om wat mooi is en wat niet. Zoiets is een mening en geen feit.
Gelijk MAAR sommige vrouwen zijn gewoon lekker maar dat zijn er maar een paar maar meerderen deels is verschillend in smaak.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 13:55
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
het is natuurlijk wel heel in om bi te zijn

Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 14:01
Nas-t Zeekoe
Nas-t Zeekoe is offline
huh?
dit gaat hier over dta meisjes makkelijker een relatie krijgen dan joingens.
omdat meisjes knapper zijn? idd dat is voor meijses makkelijker maar dan heb je nog geen relatie!
een relatie gebaseerd op uiterlijk kun je geen relatie noemen...
zo kun je het eigenlijk gaan omdraaien en hebben jingens eer een relatie: ze zijn minder knap dus als ze een vriendin hebben gaat het wél over liefde en dán pas heb je een relatie.
meiden: doe een keer geen make-up op en vraag of hij je nog steeds wil...
zo niet? dan weet je genoeg...

blaat... wat is dit een bullshittopic
Oud 22-02-2003, 15:15
Crimson Death
Crimson Death is offline
Uhm, Ja dank jullie. Ik kom moeilijk uit mn woordjes
Het zit zo. Als jongen zijnde moet je meer moeite doen om een vriendin te krijgen, dan een meisje een vriend. Jongens worden nooit versierd, alles moet van hun kant komen. Bij meisjes is het gewoon, beetje ass n tits shaken, en er zijn er al 3 die je interresant vinden. Jongens kunnen nergens mee zwaaien (niet beschaaft tenminste).*ARGH* insufficiend brain power, shutting down

Offtopic:
Citaat:
de ijsprinses schreef:
het is natuurlijk wel heel in om bi te zijn
Zucht, ja ja, als ik daar over begin...Mannen raken uit de mode ofzo. Ik vind mannen maar harige brulapen. En het valt me op dat meisjes dat ook doorkrijgen ineens, en dat we over 200 jaar uitgestorven zijn omdat alle vrouwen lesbisch zijn geworden

Laatst gewijzigd op 22-02-2003 om 15:17.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Crimson Death schreef:
Zucht, ja ja, als ik daar over begin...Mannen raken uit de mode ofzo. Ik vind mannen maar harige brulapen. En het valt me op dat meisjes dat ook doorkrijgen ineens, en dat we over 200 jaar uitgestorven zijn omdat alle vrouwen lesbisch zijn geworden
[/offtopic]
Nee, dan zijn alle macho's uitgestorven en hebben alle vrouwen alleen nog maar oog voor lieve zachte nerds.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 17:07
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
lieve zachte nerds de gexste!
Oud 22-02-2003, 17:39
B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Citaat:
Crimson Death schreef:
Ik ben 1,78, dat zal het dus zijn *denkt* Nou, ik bedoel, een meisje heeft vaker meerdere jongens om haar heen dan een jongen meerdere meisjes *alleen als je een model bent dan* nou. jullie snappen dit topic beter dan ik op dit moment
*gaat verder met cisco*
Ik ben 1.86 vrij lang maar zal wel aan mijn uiterlijk liggen dan dat ik nog geen vriendin heb.

*Maar ja veel suc6 met cisco, heb ik dinsdag ook toets van *
Oud 23-02-2003, 13:09
Darkpunker
Darkpunker is offline
Mja, kben et hier wel mee eens.. als ik om me heen kijk zie ik toch altijd meer leuke meiden dan leuke jongens, op het eerste gezicht. En ja, ik ben bi, dus ik heb dan wel 'meer keus' (valt vies tegen trouwens), maar toch blijft het zo dat meiden makkelijker een jongen kunnen versieren dan andersom. Althans, dat is mijn mening.

Ag ja, laat de dag maar komen hoor, dat meiden eindelijk inzien dat uiterlijk niet alles is.. de lieve nerds zijn volop beschikbaar

*kijkt in spiegel*
Oud 23-02-2003, 13:17
Verwijderd
is niet waar vind ik en hoezo meiden zijn knapper dan jongens vind ik totaal nergens op slaan
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 17:01
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
Crimson Death schreef:
Uhm, Ja dank jullie. Ik kom moeilijk uit mn woordjes
Het zit zo. Als jongen zijnde moet je meer moeite doen om een vriendin te krijgen, dan een meisje een vriend. Jongens worden nooit versierd, alles moet van hun kant komen. Bij meisjes is het gewoon, beetje ass n tits shaken, en er zijn er al 3 die je interresant vinden. Jongens kunnen nergens mee zwaaien (niet beschaaft tenminste).*ARGH* insufficiend brain power, shutting down

Offtopic:

Ja, en een jongen die je kont interessant vindt wordt natuuurlijk altijd gezien als potentiele vriend. Dacht het niet. Esmee heeft denk ik gelijk, als het om één avondje gaat is het voor een meisje misschien makkelijker, maar voor een relatie maakt het niet uit.
Dat meisjes nooit een jongen versieren ben ik het niet mee eens, dat verschilt per persoon. Er zijn net zo goed jongens die niet durven en afwachten. ik hoorde laatst ergens dat de eerste 'stap' bijna altijd van de vrouw komt. Ze kijkt bijvoorbeeld op een bepaalde manier naar een man waardoor hij uiteindelijk op haar afstapt.
Vrouwen zijn wel mooier dan mannen. Ik zie iig vaker een mooi meisje dan een mooie jongen. En dat heeft niks met seksuele voorkeur te maken.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 17:44
Verwijderd
Als je als jongen een café binnenloopt en vraagt wie er wil neuken, krijg je een handtas voor je kop.

Als je als meisje een café binnenloopt en vraagt wie er wil neuken, heb je meteen de hele nacht lol.

Behold the difference.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 17:48
bette4ever
bette4ever is offline
Als deze stelling toch eens waar was
Oud 23-02-2003, 17:53
Verwijderd
Neuken?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 21:40
Verwijderd
blaat
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 21:49
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
Ja, en een jongen die je kont interessant vindt wordt natuuurlijk altijd gezien als potentiele vriend. Dacht het niet. Esmee heeft denk ik gelijk, als het om één avondje gaat is het voor een meisje misschien makkelijker, maar voor een relatie maakt het niet uit.
Onzin heb ik zo vaak dat een meisje naar me kijkt en me goekeurd,maar waarvoor moet bijna altijd de jongen naar het meisje toe gaan om een gesprek te beginnen.
Oud 23-02-2003, 21:51
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
ESCO schreef:
Onzin heb ik zo vaak dat een meisje naar me kijkt en me goekeurd,maar waarvoor moet bijna altijd de jongen naar het meisje toe gaan om een gesprek te beginnen.
Omdat daar de vrouwenemancipatie is gestopt.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 21:52
Janneke1
Janneke1 is offline
Wat een zelfmedelijden hebben de jongens toch
Moet je dat zien..
Maar ik denk dat het onzin is.
Als er evenveel meisjes zijn als jongens en die meisjes hebben snel een vriend, dan hebben die jongens toch een vriendin?
Okay, dan blijven de rustigere over en dat komt dan vanzelf ook wel goed.. uiteindelijk..Denk ik..
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 21:54
Janneke1
Janneke1 is offline
En tegenwoordig stappen meisjes ook eerder op een jongen af hoor, net als dat nu ook vrouwen iemand ten huwelijk gaan vragen..okay gebeurt nog niet zo heeel vaak, maar toch..het gebeurt
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 00:36
Verwijderd
Citaat:
thunder110 schreef:
Omdat daar de vrouwenemancipatie is gestopt.
Nou, ga daar dan eens snel mee verder!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 02:43
Crimson Death
Crimson Death is offline
Citaat:
nare man schreef:
Als je als jongen een café binnenloopt en vraagt wie er wil neuken, krijg je een handtas voor je kop.

Als je als meisje een café binnenloopt en vraagt wie er wil neuken, heb je meteen de hele nacht lol.

Behold the difference.
Ja. Zucht. Dat bedoel ik nou eigenlijk de hele tijd
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 07:56
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
volgens mij zijn het juist de meiden die graag een vriend willen en de jongens die moeilijk doen om een relatie te beginnen.
dus bieden de meiden zich meer aan en hebben jongens dus meer aanbod. alleen het vraag en aanbod compenseerd elkaar dus niet.
tsja, k hoor echt vaker een jongen zeggen 'ik heb geen zin in een relatie, te veel verplichtingen' dan meiden.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 09:08
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
******** schreef:
omdat vrouwen het ook sneller uitmaken

nu ik het opschrijf denk ik bij mezelf dat het eigenlijk nergens op slaat wat ik schrijf

oh ja ik weet het alweer.
het zijn meestal de vrouwen die het uitmaken, zodat het voor de jongen een grotere klap is, die heeft meer tijd nodig om bij te komen dus, terwijl de vrouw alweer aan een volgende vriend toe is.

zoiets?
Oud 24-02-2003, 11:36
Verwijderd
Citaat:
morris schreef:
omdat vrouwen het ook sneller uitmaken

nu ik het opschrijf denk ik bij mezelf dat het eigenlijk nergens op slaat wat ik schrijf

oh ja ik weet het alweer.
het zijn meestal de vrouwen die het uitmaken, zodat het voor de jongen een grotere klap is, die heeft meer tijd nodig om bij te komen dus, terwijl de vrouw alweer aan een volgende vriend toe is.

zoiets?
[ ~DV~ hier ]

Ja, uit ervaring kan ik zeggen dat hier wel een zekere waarheid in zit. Soms lijkt het alsof vrouwen zich te erg in een relatie storten, vanaf het begin. Bij een man komt het langzaam aan. En als het dan bij de vrouw is 'uitgewerkt' zit de man vaak juist op het hoogtepunt van de liefde... Beetje hard als een vrouw het dan uitmaakt..

Dit is wat ik in mijn omgeving meemaak, het zal vast geen algemene regel zijn. En als het wel de algemene regel is, zijn er zeker wel uitzonderingen.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 11:38
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
Crimson Death schreef:
Ja. Zucht. Dat bedoel ik nou eigenlijk de hele tijd
maar das geen relatie
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 12:23
Quistnix
Quistnix is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Jij pakt het gewoon verkeert aan jou, je moet je juist aantrekkelijk maken, er niet achter aan lopen, je moet ze naar jou toe laten komen, negeer ze van mij part, dan komen ze uiteindelijk echt wel hoor
Precies, het heeft bij mij 18 jaar geduurd maar het werkte wel. (Eigenlijk was ik gewoon veel te verlegen om op iemand af te stappen en durfde ik pas toen ik van haar vriendin hoorde dat zij ook enorm verliefd op mij was.)

Q.
Oud 24-02-2003, 12:59
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
Citaat:
Crimson Death schreef:
Meisjes krijgen makkelijker een relatie dan jongens
jah....

want meisjes hebbben wel een relatie met een jongen...maar diezelfde gozers niet met datzelfde meisje...

lijkt met duidelijk toch??

Oud 24-02-2003, 13:28
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
nare man schreef:
Nou, ga daar dan eens snel mee verder!
Nee daar wacht ik nog wel even mee. 't Is wel goed zo. .
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 14:48
U-NiQ
U-NiQ is offline
Hmm.. Ik snap de stelling niet helemaal.
Ligt dat niet ongeveer gelijk? Want meestal krijgen meisjes relaties met jongens, en andersom..
Oud 24-02-2003, 15:08
koffie verkeerd
koffie verkeerd is offline
Citaat:
******** schreef:
Paradoxaal.

Beetje tegenstrijdig

"Als er naar verhouding evenveel jongens als meisjes op deze wereld zijn" --> dit is geen feit en mocht dit wel zo zijn dan vergeet je nog de opties homofilie en polygamie..

niet te makkelijk redeneren
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 15:08
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
******** schreef:
Paradoxaal.

Niet per definitie paradoxaal. In theorie is het mogelijk dat een klein percentage van de jongens zich bindt met een groot percentage van de vrouwen. Niet dat die vrouwen daar gelukkig mee moeten zijn, daar gaat het niet om.
Oud 24-02-2003, 15:12
koffie verkeerd
koffie verkeerd is offline
polygamie, dat zei ik al...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 20:45
Crimson Death
Crimson Death is offline
Citaat:
Lyn schreef:
Hmm.. Ik snap de stelling niet helemaal.
Ligt dat niet ongeveer gelijk? Want meestal krijgen meisjes relaties met jongens, en andersom..
Ja, maar met een meisje is het zo, Relatie, relatie gaat uit, na een paar weken of een paar kleine maandjes weer een nieuwe vriend
Bij jongens is dit meestal maanden of jaren. ya dig?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 20:58
Thomas
Thomas is offline
Nee, dat denk ik niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten