Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2003, 16:07
kirsten
kirsten is offline
Ik vind maart niks om m' n haar op de steken voor m' n huwelijksdag... Er moeten ook bloemetjes in, maar het moet simpel zijn... Zelf op te steken. Ik zal tegen dan lang haar hebben (tot onderaan mijn rug). En liefst niet te veel haarlak en al dat vies spul.
Ik heb al overal op het net gezocht, maar kan maar niks vinden wat me past. Misschien vinden jullie iets? Bedankt alvast...
Oud 22-02-2003, 16:10
rodina
rodina is offline
ALs ik zou trouwen laat ik mn haar doen door een kapper. Ga zo'n 8 weken van te voren al een keer na de kapper, regel je afspraken. Als je dan al gaat, kan ie het goed bij houden, met knippen, evt. kleuren.

M'n make-up zou ik overigens ook door een prof. laten doen.

Oja neem wel een plaatje mee van je je jurk, zodat ie 't een klein beetje bij passend kan maken
Oud 22-02-2003, 16:17
rodina
rodina is offline
Koop de Bruid en Bruidegom eens. Mooi tijdschrift, hele mooie jurken, kapsels etc. Veel tipc enzo
Oud 22-02-2003, 16:18
poesiefox
poesiefox is offline
Lang haar tot op je billen is nauwelijks op te steken. Profiteer van je lengte en maak er een intrigerend weefwerkje van met vlechtjes. Je maakt vanaf je voorhoofd tot onderaan je hoofd langs de haargrens vlechtjes, die je in en met elkaar vervlochten tot een haarnetje maakt dat de rest van je losse haren opsluit.
Daar steek je dan bloemetjes in.

Omdat je nog zo lekker jong bent zou ik zo min mogelijk verf op je smoeltje willen smeren. Dat losse haar is al zo schattig, dat moet je niet gaan verpesten met een gezicht als een paradijsvogel.

Flink plamuren is meer voor de schoonmoeders. Kan het lekker doorlopen als de waterlanders komen.
Oud 01-03-2003, 21:14
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Neem twee plukjes van de zijkant/voorkant van je haar en pak die samen aan de achterkant en zet die vast met een bloemetje eromheen ofzow, lijkt me mooi met zo lang haar Vlechtjes zijn trouwens ook erg mooi met heel lang haar, ik zou alleen niet al je haar vlechten, maar gewoon een paar plukjes van voor of overal een paar plukjes.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 22:10
Verwijderd
Trouwen op je 20ste...brr

Opsteken staat altijd wel netjes en feestelijk vind ik. Met speldjes ofzo, waar je dan weer die bloemetjes tussen kan steken.

Misschien kan je es rondkijken op kapperssites ofzo?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 22:11
~louise~
~louise~ is offline
Ga naar de kapper, daar liggen van die kappersboeken. Daar ff in bladeren.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 16:18
Verwijderd
Het is mogelijk om een hele tijd voor je bruiloft al een aantal keer bij de kapper te komen. Zij kan dan een aantal kapsels bij je uitproberen, en dan kun je voor de dag zelf het mooiste kapsel uitkiezen. Bij een goede kapper kun je vaak een soort "arrangement" kiezen, waar dan een aantal proefkapsels, make-up, en het uiteindelijke kapsel bij zitten (soms ook nog nagels als je dat wilt)
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 17:49
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Al trouwplannen dan??

Nou met lang haar tot aan je kont zal een mooi kapsel wel geen probleem zijn, maar ik denk dat de kapper beter weet wat nog origineel is en wat niet.

Persoonlijk vond ik dat haar van Keith Flint wel gaaf.
Reageren

Regels voor berichten