Advertentie | |
|
![]() |
|
laat haar in igg weten dat jij dit heel erg vervelend vind en dat ze op moet houden. maar niet op een supervijandelijke manier, maar op een serieuze rustige manier. vraag ook waarom ze dat doet, der komt toch geen goede rede uit.
zoiets waait wel over. oke, zo lijkt het nu misschien niet, en het is erg vervelend, maar mensen groeien uiteindelijk wel op ![]() blijf gewoon jezelf, dat is belangrijk.
|
![]() |
tikkeltje kinderachtig misscien?
Nou ja wat dat meissie doet moet ze tog zelf weten... En trouwens (dis nie lullig bedoelt) als die vriendinnen van jou haar nog geloven ook, zijn het misscien wel helemaal niet jou vriendinnen... Probeer je er nix van aan te trekken good luck trust me... spreek uit ervaring kuz
|
Verwijderd
|
Nou ja, je zit echt in de tijd waarin pesten nog cool is... *denkt met afschuw terug aan de kortzichtige kinderen in haar groep acht en brugklas*
Veel mensen groeien er ook overheen... Negeren en afwachten, blijf ik zeggen, ze kapt heus wel eens. En anders moet je eens terugslaan (al dan niet letterlijk). Dan weet ze ook eens hoe het voelt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Zo heb ik het vaak gedaan, en ben er zeker van dat ook meisjes dat kunnen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Meisje is heel onduidelijk in haar gevoelens. Wat nu? Studerende | 5 | 08-11-2010 18:29 | |
Liefde & Relatie |
ik zit met een erg vervelend karakter probleem ... mdac | 12 | 23-05-2010 09:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wraak! Ieke | 0 | 08-12-2003 20:07 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |