Advertentie | |
|
![]() |
|
Whoei! Eerlijk commentaar! Fijn
![]() Wat is gevallen? Hetzelfde als dat wat gebroken is. In dit geval geluk of liefde. Of een ander kostbaar gevoel dat ik in mijn handen had maar voor mijn gevoel heb laten vallen. Ben het met je eens over die laatste regel denk ik. 2e Strofe... ontdek staat er niet voor de rijm. Dit was de eerste strofe die ik had en waar ik eigenlijk meteen tevreden over was, die ik eigenlijk meteen op papier had zonder erover na te denken. Hmz... uhmz... eerlijk in het zonlicht bedoelde ik wel echt zo... maar kan me voorstellen dat dat raar overkomt... (ben soms ook gewoon een beetje raar ![]() ![]() Zwak einde... ja, maybe wel. Uhmz... nee, zeker wel ![]() ![]() ![]() Ik weet niet of je ook laatst het stuk van Leonoor hebt gelezen over het verleren van schrijven. Dat gevoel heb ik nu ook een beetje. Ga het toch weer proberen en alle commentaar is daarbij welkom ![]() XXXX
|
Ik hoef hem niet meer kritisch te lezen, je hebt al goed commentaar, dus ik lees hem vanuit mijn gevoel.
vind hem super, alles komt goed over. Dat van die puzzel is echt goed. Ik vind het echter jammer dat dit: Gebroken nachten zijn te lijmen leugens niet te breken terugkomt, ik vind het een beetje dubbel op. Voor de rest heb je een situatie met het gevoel dat daarbij kwam ,echt goed begeschreven! Hij las lekker en alleen dat hierboven stoorde een beetje. Dat je niet weet wat is gevallen vind ik juist het leuke het zorgt dat je er eigen invulling aan kan geven. Zo kan je je er gevoel uit eigen ervaringen in kwijt, Mooi.
|
![]() |
kben het helemaal met kip eens behalve zijn opm over die twee regels;
had ik helemaal geen last van vond ook mooi de eigen invulling die ik had bij dit stukje mooi Fan! vind bovenstaande kritiek iets té... maar ieder zijn ding en wat betreft dat verleren dat ken ik ja t wil niet echt meer zo lukken bij mij als eerst heel af en toe produceer ik nog iets waarvan ik zeg mwuah... naja doei kus Hannah
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarheid, methode en geloof Verwijderd | 19 | 31-03-2012 11:16 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
[Filosofie] Waarheid : essay! FerluciX | 2 | 03-12-2009 15:42 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |