| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
nee, ik doe er niet veel aan. ik mediteer, maar daar laat ik het ook bij..
ik weet niet of je dit al hebt gelezen, maar het is igg erg nuttig ![]() http://www.spiritonline.com/files/messages/15/15.html
|
|
|
|
Er word dus aangegeven door KiPracticer dat het geestelijk is en niet buiten de geest kan bestaan. Dan elimineer je de wetenschappelijke wereld en is alles wat je maar bedenkt waar. Alles kan in je dromen!
Waarom botst die geestelijke wereld dan af en toe [als we ooggetuigen even geloven] met deze wereld? Ik heb het gevoel dat er te veel uitzonderingen op de regels zijn om dingen maar verklaarbaar te maken, maar niet waar te maken.
|
|
||
|
Citaat:
das echt leuk... zow kan je jezelf voelbaar maken voor anderen kan je ze mee laten schrikken zo'n lo ![]() majaw... en communicatie? hoe dan, ik denk niet met woorden of beelden... gedachten met emoties... ik denk dat we eerer daaropuit komen.. want 1 gedachte kan zoveel meer betekenen met de juiste emotie erachter wordt het dan wel duidelijk ![]() adios
| Advertentie |
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Films, TV & Radio |
Charmed #2 Blubje | 500 | 16-10-2004 12:41 | |
| Beleidszaken |
Nieuwe ideeen voor het volgende wisselforum? Simon | 118 | 07-09-2003 22:16 | |
| Films, TV & Radio |
Charmed muziekvlinder | 389 | 05-08-2003 17:15 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Ruis hersenen Yab-Yum | 21 | 22-07-2003 12:41 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
de claim van Spirit van wetenschappelijke bewijzen omtrent parapsychologie legatus | 18 | 20-03-2002 17:28 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Meerdere ruimtelijke dimensies mogenlijk? Strange Dude | 36 | 08-03-2002 11:55 | |