Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2001, 18:12
independancy wanted
independancy wanted is offline
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik was hier een tijdje terug mee begonnen, maar ik heb het op een gegeven moment maar laten gaan, ik kende de techniek niet en niemand anders die ik ken is er mee bezig, dus ik kon ook niet zoveel leren. Duss.... ervaringen/tips?
Oud 30-12-2001, 20:51
wicce
wicce is offline
nee, ik doe er niet veel aan. ik mediteer, maar daar laat ik het ook bij..

ik weet niet of je dit al hebt gelezen, maar het is igg erg nuttig
http://www.spiritonline.com/files/messages/15/15.html
Oud 01-01-2002, 02:09
Digger3
Digger3 is offline
Gewoon wat erover lezen en doen!
Works for me....

Niet te veel regeltjes gaan lezen en die proberen uit te voeren. Het moet gewoon zoveel mogelijk uit jezelf komen dat is de best manier.... (mijn mening dan)
Oud 04-01-2002, 13:24
KiPracticer
KiPracticer is offline
mn pa schijnt t ook gedaan te hebben en waarschuwt mij nu voor de gevaren enzo, en denkt dat dat werkt, niet dus. Ik heb er wel eens eentje gehad, maar die ging een beetje per ongeluk: mn ma riep me 's ochtends dus ik d8 dat ik opstond en mn aankleedde en naar beneden ging. sta ik dus beneden in de keuken, zie ik mn ma naar boven lopen om mij te roepen. dat doet ze en ineens lig ik weer in mn bed, en mn hele lichaam shakte (schijnt te horen bij Out-of-body experiences en AP's)
Oud 06-01-2002, 11:11
Black Reina
Black Reina is offline
ja vaak geprobeert, tis moeilijk maar het is me 1 keer gelukt. maar toch moet je er mee oppassen. probeer een manier uit die voor jou t makkelijkst is en waarbij je je goed voelt
Oud 06-01-2002, 12:58
legatus
legatus is offline
Je zou toch verwachten dat mensen die dit kunnen [en dat zouden duizenden zijn, of zelfs miljoenen] elkaar wel eens tegenkomen bij een Out-of-Body Experience, waarom gaan je niet eens gezellig met je Vader op reis? En ontmoet je andere OOB'ers.
Oud 06-01-2002, 14:23
KiPracticer
KiPracticer is offline
das juist het probleem, hij wilt het me niet leren. . maar ik kom er zelf wel achter
BTW, dat ontmoeten is mogelijk, maar dat schijnt alleen maar te kunnen als je dat afspreekt, en je dus iemand toestemming geeft langs te komen/ in je geest te komen (dit is nu meer AP)
Oud 06-01-2002, 16:00
Digger3
Digger3 is offline
Citaat:
legatus schreef:
Je zou toch verwachten dat mensen die dit kunnen [en dat zouden duizenden zijn, of zelfs miljoenen] elkaar wel eens tegenkomen bij een Out-of-Body Experience, waarom gaan je niet eens gezellig met je Vader op reis? En ontmoet je andere OOB'ers.
dat zou je idd denken jah, maar kijk dan ook naar de volgende dingen, het is een volstrekt ander medium, ik bedoel iedereen ervaart astraal reizen anders, communicatie dan is nog een stapje moeilijker. En ik weet niet, het gaat hier om gedachten, zou het dan net zo moelijk zo om met iemand astraal te spreken als iemands gedachten te lezen??
Oud 06-01-2002, 16:53
legatus
legatus is offline
Er word dus aangegeven door KiPracticer dat het geestelijk is en niet buiten de geest kan bestaan. Dan elimineer je de wetenschappelijke wereld en is alles wat je maar bedenkt waar. Alles kan in je dromen!

Waarom botst die geestelijke wereld dan af en toe [als we ooggetuigen even geloven] met deze wereld?

Ik heb het gevoel dat er te veel uitzonderingen op de regels zijn om dingen maar verklaarbaar te maken, maar niet waar te maken.
Oud 13-01-2002, 02:27
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Digger3 schreef:
dat zou je idd denken jah, maar kijk dan ook naar de volgende dingen, het is een volstrekt ander medium, ik bedoel iedereen ervaart astraal reizen anders, communicatie dan is nog een stapje moeilijker. En ik weet niet, het gaat hier om gedachten, zou het dan net zo moelijk zo om met iemand astraal te spreken als iemands gedachten te lezen??

je hoeft je niet te houden aan de "aardse natuurkundige wetten"... betekende dat je afstanden in een spli seconden kan nemen, of ze allemaal milimeter voor milimeter kan nemen... is ieders eigen keuze... wat ik dan wel heb gedaan is mensen opzoeken en hun aura bekijken... of mezelf manifesteren das echt leuk... zow kan je jezelf voelbaar maken voor anderen kan je ze mee laten schrikken zo'n lo

majaw... en communicatie? hoe dan, ik denk niet met woorden of beelden... gedachten met emoties... ik denk dat we eerer daaropuit komen.. want 1 gedachte kan zoveel meer betekenen met de juiste emotie erachter wordt het dan wel duidelijk

adios

Regels voor berichten