Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik vond dit winterseizoen ook fludde
![]() ![]() Voor winter 2003/2004 voorspel ik: * Zwart/wit & Zwart/rood (zie Yohji Yamamoto) * Felle kleurtjes * extreem * & ruitjes blijven ![]() * veel beenwarmers Yohji Yamamoto ![]() ![]() Mijn lieveling voor deze winter --> Anna Sui en pierrot ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 16-02-2003 om 14:52. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zie je nu ook al heel veel ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() In een vest of jas zou het wel leuk zijn. En ik vind die Japanse kleding wel leuk eigenlijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoals je ze al bij Prada ziet, en zelfs al bij Sasha! Ik heb witte met vetertjes, Cute! ![]() ![]() |
![]() |
|
"t spijt me zeer maar die collectie van Jacobs, lijkt veel op de inhoud van m'n kledingkast.
Ik vind 't niet extreem boeiend, in die kleding loop ik al de hele winter. Hoewel m'n rokjes ietsjes langer zijn. Kga volgend jaar voor klassiek, jaren 20/30 met een knipoog naar de jaren 80.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
En toch blijf ik helemaal voor die Japanse look! Al die manga-achtige mensen zijn zo koel!
![]() 't hoeft niet zo extreem maar al die kleurtjes enzo zijn super! ![]() Maar wat ik me afvraag: waarom nu alweer over wintermode praten? Het is eindelijk bijna afgelopen jongens! ![]()
Laatst gewijzigd op 16-02-2003 om 19:29. |
Advertentie |
|
![]() |
|
wat betreft doie rokjes enzo... da's echt niet koud in de winter. ik loop al de hele winter in korte rokjes. weliswaar met beenwarmers en overknees eronder... maar toch korte rokjes.
ik vind felle kleurtjes heeel leuk, maar je moet het niet overdone doen, twee of drie kleuren tegelijk zijn echt zat
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wow ik wist dat ik geen verstand van mode heb... maar nu staat het echt vast... als dit mooi moet zijn... ben ik de paus
![]() Dit is geen logische redenering want volgens mij is dit mooi ofzo ![]()
|
Marc Jacobs
Inderdaad, geweldige collectie, sprong er echt uit de NY Fashion Week ![]() ![]() ![]() ![]() Oscar de la Renta Erg ingetogen wat betreft kleuren, maar toch heel mooi. Gebruikt veel bont, en dat vind ik toch wel heel mooi eigenlijk ![]() ![]() Vera Wang Heel stylish, echt iets voor classy vrouwen. ![]() ![]() Heb geen zin om verder te zoeken nu, de rest komt later ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
www.marcjacobs.com doet ut (NOG) niet |
![]() |
||
![]() |