Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() het is niet zo ik lees dit en ga het zo en zo doen...maar het gaat gewoon een beetje vanzelf misschien langzaam of misschien juist heel snel. [Dit bericht is aangepast door *BJ* (11-01-2002).] |
![]() |
|
![]() |
ik ben er wel mee bezig en ik herken de stappen die je hebt beschreven.
Ik begon me zomaar PLOTSELING af te vragen: waarom leef ik? Wat is het doel? Wat gebeurd er als ik dood ga? Ik dacht er zoveel overna en uiteindelijk werd ik depressief ![]() En er was niemand die mij begreep. Ik vroeg het wel aan een paar mensen om me heen. En die kwamen met antwoorden als:'Voor de lol! of 'weet ik veel...doet dat er toe?' Ik zou echt niet kunnen leven met het feit dat het leven GEEN doel heeft. Ik begon veel info te zoeken op het net...en kwam toen uit bij veel 'spirituele' sites en las een stuk over reincarantie...hoewel ik reincarnatie nooit serieus heb genomen en altijd had gedacht BULLSHIT. Ben ik er nu daarentegen zeker van dat we reincarneren. Ik merk dat er steeds meer mensen openstaan voor spiritualiteit. En hoor er steeds meer over....logisch het duurt echt niet lang meer voordat we overstappen naar een andere demensie.(maar daar zal ik verder niet opingaan)Sommige mensen weten het maar het grote deel NOG niet. Ik weet dat er veel jongeren in NL bezig zijn met spiritualiteit. Alleen ik ken er precies NUL....en da's wel weer jammer. Maar ik weet iniedergeval dat ik NOOIT alleen ben ...als je begrijpt wat ik bedoel ![]() [Dit bericht is aangepast door Noortjuh (11-01-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb altijd dat ik wel m'n ideeën heb maar dat ik ze op geen mogelijkheid onder woorden kan brengen. Echt ik vind het knap. Ik denk dus dat iedereen bezig is met bewust worden en iedereen op z'n eigen manier. BJ Jij vraagt of niemand zich dan bezig houdt met bewust worden omdat iedereen hier zich bezig houdt met wicca. Maar ik denk dat iedereen zich automatisch bezig houdt met bewust worden. De een alleen wat meer dan de ander en de ene onbewust en de ander bewust. Maar dat komt voor iedereen precies wanneer de tijd daar rijp voor is. Iedereen is zich aan het otwikkelen. Sommigen doen dat door middel van wicca, maar dat is een deel van die ontwikkeling. Het een sluit het ander niet uit, ze werken samen. Sterker nog, ze zijn precies hetzelfde.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde. Verwijderd | 13 | 03-12-2003 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |