Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2003, 14:26
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
ik heb nu een ftp-servertje opgezet, en er staan wel wat belangrijke zaken op die dan zoals gewoonlijk beveiligd zijn met een w8woord. Dus je krijgt geen anonieme toegang tot mn ftp. Maar nu weet ik dat je mbv sniffers tog w8woorden kunt onderscheppen. K wil effe kijken of dat bij mij ftp owk mogelijk is, k heb een vriend gevraagd of hij dat wil doen maar toen stuitten we op een probleem, we hadden geen sniffer. Wel sniffers die locaal werken, die dus loggen wat op jou comp aan ftp's word bezocht, maar is het owk mogelijk om een extern ftp-sniffer te vinden zodat ik het kan testen, of is er iemand die het voor mij wil doen. En kom niet aan met google want k ben nu al 2 dagen aan het zoeken maar vind nog steeds nix

bvd
Advertentie
Oud 24-02-2003, 14:41
niemand
niemand is offline
Citaat:
Dr HenDre schreef:
ik heb nu een ftp-servertje opgezet, en er staan wel wat belangrijke zaken op die dan zoals gewoonlijk beveiligd zijn met een w8woord. Dus je krijgt geen anonieme toegang tot mn ftp. Maar nu weet ik dat je mbv sniffers tog w8woorden kunt onderscheppen. K wil effe kijken of dat bij mij ftp owk mogelijk is, k heb een vriend gevraagd of hij dat wil doen maar toen stuitten we op een probleem, we hadden geen sniffer. Wel sniffers die locaal werken, die dus loggen wat op jou comp aan ftp's word bezocht, maar is het owk mogelijk om een extern ftp-sniffer te vinden zodat ik het kan testen, of is er iemand die het voor mij wil doen. En kom niet aan met google want k ben nu al 2 dagen aan het zoeken maar vind nog steeds nix

bvd
als je een prog hebt dat packets die naar jouw ftp verstuurd worden kan zien, dan kan je ook de wachtwoorden zien, ftp is unencrypted
Oud 24-02-2003, 14:43
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
niemand schreef:
als je een prog hebt dat packets die naar jouw ftp verstuurd worden kan zien, dan kan je ook de wachtwoorden zien, ftp is unencrypted
zover was ik owk, mar nu heb ik da prog ng eff nodig
Oud 24-02-2003, 14:49
niemand
niemand is offline
Citaat:
Dr HenDre schreef:
zover was ik owk, mar nu heb ik da prog ng eff nodig
je weet toch al dat je ftp niet secure is, wrom heb je dat prog dan nog nodig?
Oud 24-02-2003, 14:56
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
niemand schreef:
je weet toch al dat je ftp niet secure is, wrom heb je dat prog dan nog nodig?
laat ik aan je fantasie over, maar kun je me helpen met da progje
Oud 24-02-2003, 14:57
niemand
niemand is offline
Citaat:
Dr HenDre schreef:
laat ik aan je fantasie over, maar kun je me helpen met da progje
nee
en volgens mij mag dat hier ook niet aangezien dat denk ik illegaal is
Oud 25-02-2003, 06:19
McMotion
McMotion is offline
whahah prachtig wat kom je hier toch een geweldige smoezen tegen, elke keer weer
Oud 25-02-2003, 07:08
dystopia
dystopia is offline
Maw: je weet niet hoe je een sniffer kunt zoeken? Ga dan eerst jezelf maar helpen. Ik zie het nut niet in van dit topic; vandaar gesloten.

Regels voor berichten