Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2003, 01:11
DjukuBluku
DjukuBluku is offline
Mja zal ik ook maar wat posten..... net effe in elkaar geflanstert in photoshop......

en uhmm deze duurde wel wat langer.... Inspiratie was niet The Matrix..... maar een domme wiskunde les die ging over Binaire nummers en hexadecimale nummers en aan het eind van de dag had ik er zoveel gezien dat ik dit maakte....

Laatst gewijzigd op 21-02-2003 om 01:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2003, 08:26
ŽObserver
ŽObserver is offline
Die eerste is het mooist. Niet dat er in die tweede geen mooie stukje zitten (zoals die ijspegel-achtige dingen aan de linkerkant), maar ik vind die kleuren niet echt bij elkaar passen.

(oh, en wel jammer dat er in die eerste niet echt veel aandacht is besteed aan de bal in het midden... die zwarte lijnen eromheen had je beter weg kunnen laten, denk ik)
Oud 21-02-2003, 10:39
Ieke
Ieke is offline
Mooi. Ik ben het met ŽObserver eens dat je die zwarte rand om die bol beter weg had kunnen laten.
Oud 21-02-2003, 11:12
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
de eerste is wel mooi die 2e vind ik echt heel slecht.. lijkt wel of je een paar willekeurige dingen bij elkaar hebt gepropt
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 12:19
DjukuBluku
DjukuBluku is offline
ik zal die zwarte ring effe weg toveren.... maar ik weet niet ik heb het gespherized maar hij kwam niet echt duidelijk, dus ik dacht als ik het een randje geeft dat het het meer naar boven haalt! want het hoort eigenlijk gewoon een ronde vlak te zijn..... er zit ook een kleine lens flaire in maar hmm ik zal het kijken bedankt.... en die 2de,

mja heb ik ook niet veel comentaar over, en met kleuren ben ik nog niet goed. ik heb wel veel van de kleuren schijf gelezen, maar het moet allemaal nog effe inzinken en in praktijk worden gebracht.

maar bedankt voor jullie reacties
Reageren

Regels voor berichten