Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2003, 21:10
1drunen
1drunen is offline
he welke meid vind het nie lekker om gebeft te worden?
en als je het wel lekker vind op welke manier moet het dan gedaan worden
(dit is nie omdat ik nie weet hoe het moet)
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 21:22
mariekegirl
mariekegirl is offline
er is niet beter dan gebeft te worden
en tja..hoe? bij mij doet 1 persoon het en heb er neit mee ervaring mee, hij doet het
gewoon beetje met je tong over clitoris, beetje eraan sabbelen en achteraf beetje blazen
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 21:39
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
1drunen schreef:
(dit is nie omdat ik nie weet hoe het moet)
ROFL.

Ok. Alle vrouwen vinden dat leuk.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 21:48
poesiefox
poesiefox is offline
Als je weet hoe het moet, waarom vraag je het dan?
Maar goed, jongens die befles willen juichen wij vrouwen natuurlijk toe. Je hebt er stumpers bij...dus een lesje kan nooit kwaad. Doe er je(haar)voordeel mee!
Zij weet wat ze lekker vindt, dus zij zal je moeten begeleiden. Ietsje hoger, ietsje harder, ietsje sneller. Hoe groter haar clit groeit, hoe meer ze kan hebben. Hoe natter, hoe beter, dus leg er maar een doekje onder, anders wordt het matras zo nat. Probeer verschillende standjes uit. Wij hebben De Stoel, als ik die zie krijg ik al zin. Op haar rug liggend, benen bij elkaar en dwarsfluit spelen is ook niet te versmaden. Staand tijdens het douchen, jij op je knietjes voor haar zittend, maar dan moet zij wel de waterstraal uit je gezicht houden. Scheer je even van te voren, anders kun je net zo goed proberen om haar met een vlakschuurmachine klaar te krijgen. Probeer er eens een vinger (of twee) bij, dan is succes verzekerd. En bouw het op, het is net als met afzuigen. Zacht en nat beginnen, en dan is verder eigenlijk alles lekker. Wat dacht je van het goede voorbeeld? Laat haar zichzelf klaarvingeren terwijl jij kijkt en leert. Laat haar het voordoen op jouw vinger. En bedenk: wat de ene vrouw heerlijk vindt, daar doet de ander helemaal niks op. Veel plezier.
Oud 12-02-2003, 23:04
Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
huh?

ja nou de een vind iets anders lekker dan de ander.....
gewoon vragen....
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 23:08
Verwijderd
Euh ja... mn vriend (niet echt ex.. maar da's over nu) BEET me maar het voelde wel heel lekker.. wel heel raar zo ineens...
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 14:39
bitsj
bitsj is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Als je weet hoe het moet, waarom vraag je het dan?
Maar goed, jongens die befles willen juichen wij vrouwen natuurlijk toe. Je hebt er stumpers bij...dus een lesje kan nooit kwaad. Doe er je(haar)voordeel mee!
Zij weet wat ze lekker vindt, dus zij zal je moeten begeleiden. Ietsje hoger, ietsje harder, ietsje sneller. Hoe groter haar clit groeit, hoe meer ze kan hebben. Hoe natter, hoe beter, dus leg er maar een doekje onder, anders wordt het matras zo nat. Probeer verschillende standjes uit. Wij hebben De Stoel, als ik die zie krijg ik al zin. Op haar rug liggend, benen bij elkaar en dwarsfluit spelen is ook niet te versmaden. Staand tijdens het douchen, jij op je knietjes voor haar zittend, maar dan moet zij wel de waterstraal uit je gezicht houden. Scheer je even van te voren, anders kun je net zo goed proberen om haar met een vlakschuurmachine klaar te krijgen. Probeer er eens een vinger (of twee) bij, dan is succes verzekerd. En bouw het op, het is net als met afzuigen. Zacht en nat beginnen, en dan is verder eigenlijk alles lekker. Wat dacht je van het goede voorbeeld? Laat haar zichzelf klaarvingeren terwijl jij kijkt en leert. Laat haar het voordoen op jouw vinger. En bedenk: wat de ene vrouw heerlijk vindt, daar doet de ander helemaal niks op. Veel plezier.
We hebben een kenner!!!!!!

Need I say more?
Oud 16-02-2003, 14:51
Verwijderd
ik ben daar vrij gevoelig - mariekegirl had het over sabbelen, nou als iemand aan mijn clitoris sabbelt dan vind ik dat pijn doen (tenzij meneer ex-vriend te hard sabbelde, dat weet ik eigenlijk niet).

tot nu toe vind ik het het lekkerst als ik ondertussen ook gevingerd (ieieh eng woord) wordt maar da's meer een gebrek aan ervaring, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 02:13
crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
Citaat:
bitsj schreef:
We hebben een kenner!!!!!!

Need I say more?
ze heet niet voor nix poesiefox...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 13:54
crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
ga deze tips ff doorspelen aan mn vriend denk ik...
ben nog nooit gebeft dus ben op zich wel heel benieuwd hoe zowiets voeltmaar als ik hier rondkijk kom ik toch wel toto de conclusie dat zowiets hemels moet zijn
haha
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 16:58
-Enid-
-Enid- is offline
'k ben tot nu toe maar 1x gebeft, maar dat was erg lekker
en tips? die staan hierboven al

Regels voor berichten