Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Uit de tijd van de eerste punk ![]() (iig niet meer al de rest van wat er op staat) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, precies, kga niet meer uitgeven dan nodig is. Bij free record goedkoper? dan koop ik m daar.
Ik vind Timsatan666 echt vet true hij heeft namelijk punk ![]() |
![]() |
|
![]() |
toevallig heb ik vandaag iemand van Epitaph aan de lijn... de dvd gaat +/- 16 Euro kosten... er staat dan ook 2 uur en 10 minuten beeld en geluid op... Voor wie dit te veel is kan volgende week aan de prijsvraag op onze homepage meedoen www.upmagazine.nl dat kost helemaal niets...
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Tracklist
1. Rancid - Nihilism 2. Refused - New Noise 3. Bad Religion - American Jesus 4. NOFX - Leave It Alone 5. Offspring - Come Out And Play 6. Rancid - Salvation 7. Pennywise - Same Old Story 8. Millencolin - Kemp 9. Bouncing Souls - True Believers 10. T(I)NC - Up For Sale 11. Hot Water Music - Paper Thin 12. Descendents - I'm The One 13. Dropkick Murphys - Barroom Hero 14. Guttermouth - She's Got The Look 15. Division Of Laura Lee - Need To Get Some 16. Rancid - GGF 17. Death By Stereo - Desperation Train 18. Pennywise - Fuck Authority 19. NOFX - Stickin' In My Eye 20. Dropkick Murphys - The Gauntlet 21. Bouncing Souls - East Side Mags 22. Bad Religion - Sorrow 23. The Epitaph Story Documentary 24. Bouncing Souls - "Live Bonus Footage" 25. Pennywise - "Behind The F-Authority Video" 26. Bad Religion - "Big Bang Documentary" |
![]() |
|
vet, 75% van de videos heb of ken ik al... maar toch
k heb al 2 punk videos, 1tje met raised fist, agnostic front (riot riot upstart) midtown, get up kids pennywise(alien) en nog een hoop meer en de andere met rancid(bloodclot), heideroosjes, h2o cramps en nog echt een hoop meer...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Kheb ze allemaal maar voor die dvd moet ik nog ff kijke.... tot 20 euro ofzow wil ik nog wel betalen, het zie er tot nu toe goed uit kwa nummers enzo......
Komt POR 8 (cd) trouwens ook binnenkort uit? nummer 7 was vorig jaar rond deze tijd geloof ik ook al uit (of ietsje later) En ff offtopic: Wat vind JIJ de beste POR? mijn favorieten zijn 1, 5 en 7...
|
![]() |
|
|