Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
daarnaast als hij echt elke browser te bezoeken moet zijn mag je all1 van Headings en div's gebruik maken he?? Geen CSS/font/Js/flash/png kortom maak hem maar duidelijk hoe belachelijk dat is ![]() maar om je evenb een code snippet van mijn site te laten zien. geen idee of hij werkt in NS dat heb ik niet getest aangezien mijn bezoekers nog nooit van ns hebben gehoord Code:
<script language="JavaScript"> <!-- if (document.images) { image1on = new Image(); image1on.src = "gfx/ichuis.gif"; image2on = new Image(); image2on.src = "gfx/iczijn.gif"; image3on = new Image(); image3on.src = "gfx/iczeg.gif"; image4on = new Image(); image4on.src = "gfx/icdoen.gif"; image1off = new Image(); image1off.src = "gfx/ichuis.gif"; image2off = new Image(); image2off.src = "gfx/iczijn.gif"; image3off = new Image(); image3off.src = "gfx/iczeg.gif"; image4off = new Image(); image4off.src = "gfx/icdoen.gif"; otherImageDefault = new Image(); otherImageDefault.src = "gfx/zeggenbar.gif"; otherImage1 = new Image(); otherImage1.src = "gfx/huisbar.gif"; otherImage2 = new Image(); otherImage2.src = "gfx/zijnbar.gif"; otherImage3 = new Image(); otherImage3.src = "gfx/zeggenbar.gif"; otherImage4 = new Image(); otherImage4.src = "gfx/doenbar.gif"; } function changeImages() { if (document.images) { for (var i=0; i<changeImages.arguments.length; i+=2) { document[changeImages.arguments[i]].src = eval(changeImages.arguments[i+1] + ".src"); } } } // --> </script>
Laatst gewijzigd op 21-02-2003 om 13:55. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
NS 4 werkt met layers ipv div's eh??
||
Citaat:
Kheb de site nu hemaal uit <div> en <tables> gemaakt, werkt nu perfect in alle browsers. Ik gebruik alleen een bepaalde methode om de site weer te geven zie www.weba.nl voor ie-versie. Deze werkt overal, alleen heb ik ook een bepaalde methode om plaatjes weer te geven en die werkt niet in Netscape 4.x, hoger wel. En ik zou het toch leuk vinden als ik maar 1 site hoef te onderhouden. Een een browserdetection voor een versie van netscape is enorm veel code.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Server-side scripting] PHP of JSP? DZHAW | 45 | 16-07-2007 15:06 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Sitecheck topic (2) Manuzhai | 4 | 02-02-2006 16:29 | |
Software & Hardware |
[Centraal] HTML/CSS/Javascript Enlightenment | 499 | 05-01-2005 21:42 | |
Software & Hardware |
De tekst van mijn webpage is op de ene pc te groot en op de andere te klein G.T.C. | 16 | 27-04-2003 18:00 | |
Software & Hardware |
[Site]Tips voor deze site graag! Hydraul!C FunK | 17 | 26-02-2003 02:42 |