Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2003, 17:33
Marlena
Marlena is offline
Ik ben verliefd op een hele lieve turkse jongen , maar sommige "vriendinnen" van mij schijnen er moeite mee te hebben.
Vind het een beetje vreemd, want hij is heel goed voor me en superaardig, maar ze hebben het steeds over "die buitenlander" die je leuk vind. en ze zeggen de hele tijd dat turken en marokkanen je alleen maar playen.
Ik begin er eigenlijk een beetje genoeg van te krijgen.
Hebben jullie ook van zulke "vrienden of vriendinnen"
Oud 20-03-2003, 17:40
Verwijderd
Ik wil niet discriminerend overkomen, maar misschien hebben ze ergens wel gelijk.
Vaak trouwen Turkse jongens een Turks meisje. Ze willen altijd een maagdelijke bruid... Zelf echter, springen ze vaak van bed naar bed, om het maar plat uit te drukken, voordat ze trouwen. Dit doen ze dan als ze in Nederland zijn met Nederlandse meisjes, omdat onze cultuur anders is en maagdelijkheid minder hoog in vaandel staat
Bovenstaande geldt dus voor veel Turken in Nederland, en dus niet voor alle! Dit is niet generaliserend bedoeld.

ontopic; de vraagstelling is op mij niet van toepassing.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 17:47
Marlena
Marlena is offline
OK het zou kunnen dat ze daar bang voor zijn. Maar ze kennen geen enkele turken. Ik ken redelijk veel turken, jongens en meisjes, en het is niet zo dat de turkse jongens zo zijn, ze hebben juist respect voor meisjes. Dus als je turken kent kun je dat mischien zeggen, (als het zo was) maar als dat niet zo is, zou ik eerst turkse mensen beter leren kennen
Oud 20-03-2003, 17:57
Verwijderd
Je moet hem natuurlijk wel een kans geven. Je kunt toch wel gewoon aan die vriendinnen zeggen dat je best van ze wilt aannemen dat veel Turken of Marokkanen players zijn, maar dat je het met hém gewoon wilt proberen omdat je denkt of weet dat hij anders is?

Lijkt me dat ze dat maar te accepteren hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 19:45
Verwijderd
*is het eens met nare man*

En nee, ik heb niet van zulke vrienden en vriendinnen
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 19:50
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Misschien is het zelfs al te laat. Hij heeft je Nederlandse spelling al aangetast.
Nee effe serieus, maar je moet gewoon doen wat je zelf wilt en jouw "vriendinnen" moeten niet afgaan op stereotypen.
Oud 20-03-2003, 19:54
Marlena
Marlena is offline
Ja ik ben altijd al slecht geweest in nederlands
Maarjah ben blij dat je er zo over denkt!
Oud 20-03-2003, 21:13
MissyMe
MissyMe is offline
Een hele goede vriendin van mij valt ook altijd op buitenlanders. In het begin vond ik dat wel een beetje 'vreemd'. Dat omdat ik er zelf dus niet op val. Maar ik heb de vrienden van die vriendin beter leren kennen en ze zijn heel normaal hoor. Geen verschil met Nederlandse jongens. Misschien moet je dus zorgen dat je vriendinnen deze jongen beter leren kennen..?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 15:55
ForzaLisa
ForzaLisa is offline
Heeeeeey Meissie

Is tog leuk dat je een turkse jongen leuk vindt, hehe hij's namelijk ook echt leuk, die Yasin! Maarre nu ff serieus nationaliteit boeit niks, het gaat om innerlijk. Enne dat gezeik over Turken en Marokkanen die Nl meisjes gebruiken niet naar luisteren. We moeten eens ophouden om iedereen over een kam te scheren. Iedereen is een individu en we zijn afhankelijk van wat anderen vinden en doen.
Bovendien heb ik met een Koerd en die is gewoon superlief! Dus het kan wel, hahah of Koerden moeten weer anders zijn dan Turken en Marokkanen

Dikke zoen
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 17:52
schizofrenic
schizofrenic is offline
als je vriendinnen het echt leuk voor je vinden dat je een vriendje krijgt moet jij gewoon je gang kunnen gaan.. doen wat je zelf wilt en jullie lekar leuk vinden wat dan nog.. boeie, doen waar je zelf zin in hebt hoor !!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 18:38
Marlena
Marlena is offline
Nou ik denk dat ik maandag dan maar ff ga duidelijk maken aan mijn vriendinnen (en aan hem) hoeveel ik van hem hou, en dat mijn vriendinnen lekker kunnen opzouten als ze het er niet mee eens zijn!
Oud 22-03-2003, 19:22
egyptian_maffia
egyptian_maffia is offline
je vriendinnen kan ik niet helemaal gelijk geven.ik bedoel er zijn idd wel wat turken en marokanen die playen,maar echt niet iedereen!
ik heb zelf een turkse vriend,and I love him with all my heart!!
turkse boyz zijn heel aardig en lief, natuurlijk niet alle...maar tegen mij zijn ze het altijd wel.
duzz girl als ik jou was...GO FOR IT!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Marlena schreef op 22-03-2003 @ 19:38:
Nou ik denk dat ik maandag dan maar ff ga duidelijk maken aan mijn vriendinnen (en aan hem) hoeveel ik van hem hou, en dat mijn vriendinnen lekker kunnen opzouten als ze het er niet mee eens zijn!
Dat is nou ook wel weer overdreven; Waarschijnlijk zijn ze gewoon bezorgd om je. Zorg liever dat je hem bij je vriendinnen introduceert, zodat ze zien dat de waarheid anders is dan het beeld dat zij hebben. Dan zullen ze hem accepteren.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 19:35
twim
twim is offline
Ligt helemaal wat voor Turken en marokkanen het zijn.
Als het van die hier-zijn-wij mensen zijn kun je er bijna 100% zeker van zijn dat ze weinig respect voor vrouwen hebben.
maar als het gewoon een normale jongen is die net zo goed blank had kunnen zijn is dan geeft het meestal geen probs denk ik.

/me haat Turken en marokkanen met een te groot ego! zouden ze allemaal terug moeten sturen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten