Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dit is al zovaak geweest, en over gothics en blablabla gewoon niks van andere mensen aantrekken als ze wat tgen je hebben |
![]() |
|
![]() |
-------------------------------------
Hippies zijn koel. Wouw ik wou dat ik in de hippietijd leefde. Neuken, blowen voor het goede doel zeg maar. En bloemetjes roeleren. Roze ook. En die MUZIEK *wouwowouwouuw* Pink FLoyd, The doors, The Birds, The Beatles Te laat geboren ------------------------------------- haha, ben 'k best wel mee eens eigelijk ![]() En idd die muziek is ook cool..... ik vindt bijv. Venice ook een goede band......wel niet uit die tijd.........maar wel the same kind of music Greetzzzzzz Lisa |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En 't is trouwens toch the Byrds? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach je hebt van die types die dat heel snel denken.. een jaar of 6/7 (!) geleden was ik bij me familie en hun vrienden (een beetje mwjah..arrenbie/breezer tiepjes toch wel) en ik had toen gele doc. Martens en die vonden me al hippie.. dus.. maar ja verder geen boeiende discussie.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Echt hoe naief kun je zijn ![]() ze staan stipt op nummer 1 als kuddedieren ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Geachte medeforum-gebruikers,
Ok, aan de reacties te lezen is dit duz niets nieuws ![]() Ik beloof plechtig in het vervolg verder te kijken of er nog ander threads zijn. Greetzzz Lisa |
![]() |
|
Al dat hokjesgedoe is vet irritant!!! Je kunt elkaar wel kakker en alto en wat dan ook noemen...iedereen si een mens. Waneer ben je een alto??? Waneer ben je een akker?? ALs je je zo kleedt?? Waar slat dat op??? ik bedoel...gedrag is een ding...kleding e.d. is een ander...
Alsiemand mij vraagt wat ik ben: ik ben nix................ ![]()
||
![]() |
Citaat:
Misschien bedoelde hij het sarcastisch? Damn.
||
Citaat:
met mn hippie rotkop wijde broeken en gekleurde veters "WAT!!! GEKLEURDE VETERS?!" jahaa
||
Verwijderd
|
Citaat:
als jij een hanekam hebt of zoiets en je gaat solliciteren 9 van de 10 keer dat jij niet wordt aangenomen ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
De kleur van jouw forum Verwijderd | 84 | 30-05-2010 22:21 | |
Lifestyle |
Hoe word je cool? Vragenlijst Verwijderd | 73 | 23-04-2010 18:43 | |
Psychologie |
Kwetsen Snakeboy | 138 | 17-08-2007 13:56 | |
De Kantine |
Heb jij alternatieven voor bepaalde woorden? WelcomeHome | 93 | 28-07-2003 20:44 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
wat vinden jullie van de politie in nederland? 666ANGELTJE666 | 25 | 13-11-2002 22:27 | |
Algemene schoolzaken |
De kunstacademie gedomineerd door nieuwe generatie hippies :( Bikinie-meisje | 23 | 27-01-2002 19:39 |