Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Als jij zo'n moeite doet om haar terug te krijgen of iig vriend te zijn voor haar en zij doet niks voor jou? Ik zou het wel weten, zo iemand is jou niet waard. Misschien lacht ze alleen maar om jou omdat je zoveel voor haar doet! Ik zou niet meer zo vaak met haar omgaan hoor
![]() ohja en wil je voortaan ipv de z een s schrijven dat leest iets makkelijker
|
Verwijderd
|
had je dit topic niet al eerder ergens...?
gewoon tegen haar zeggen dat, als jullie vrienden zijn, jij het recht hebt om met andere meisjes te zoenen, ook als het wél wat te betekenen heeft... en dat ook in je hoofd houden... en elke keer als ze jaloers is, gewoon vriendelijk tegen haar zeggen dat dat niet hoeft, omdat het zoenen met andere meisjes van jou, jullie vriendschap niet in de weg staat, en lekker gewoon doorgaan... |
![]() |
|
![]() |
waarom word er zo'n probleem van gemaakt als ik wat anders type/schrijf dan de gemiddelde ABN-er doet? is het echt zo vervelend om te lezen? zoja, (lijkt me duidelijk) dan zal ik mijn best doen jullie taal aan te houden.....
maar toch bedankt voor de reacties ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
2, JIJ bent een aap, met je emotieloze irritante K*T opmerkingen 3, de topicstarter kan echt NIET schrijven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jij hebt ook maar 2 nuttige replies in een maand of nie? ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |