Advertentie | |
|
![]() |
|
Maar modellen zijn helemaal niet mooi...
I beetje vulling is juist mooi, damnit man. Het moet wel een beetje vorm hebben. En geen buikje is bullshit, dat kan ook maar tot een zeker punt. Het standaard voor schoonheid en het ideaal dat de modewereld ons in het gezicht drukt is over het algemeen niet hetgene wat de heren zelf daadwerkelijk mooi vinden. *likes big butts and cannot lie*
|
![]() |
maar kijk.. als de jongens telkens blijven zeggen van ow.. die X-tina is zo'n geil wijf en die billen van kylie zijn zo lekker... tjah duhh dat een meisje daar niet onzeker van gaat worden.
ikzelf ben ook niet de slankste en heb een vette shakira kont! maar ik heb aan de ene kant zo het idee van.. als je me leuk vind dat vind je me ook echt leuk en niet alleen als ik 45 kilo weeg! |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind mezelf te dun
![]() ![]() waarschijnlijk willen ze lijken op wat ze op tv zien, denken ze dat ze mooier zijn als ze dun zijn. In ander topic zei een jongen dat hij het mooi vond als een meisje een beetje dik was 'zoals j-lo', nouw, als mensen dát dik vinden, kan ik begrijpen dat als je slank wilt zijn dat je dan meteen echt heel mager wil worden ennem sexylady, Shakira heeft geen vette kont ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
de weg; of waarom gaat de zon niet onder... sjoeltie | 10 | 11-09-2004 17:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Waarom nou jij... Rossantha | 6 | 03-06-2004 21:01 | |
De Kantine |
Waarom heeft Machiavelli een ban?! Mea Culpa | 6 | 05-04-2004 12:54 | |
De Kantine |
Waarom heeft hasseltboy een ban?! Mea Culpa | 6 | 05-04-2004 12:49 | |
ARTistiek |
De weg; of waarom gaat de zon niet onder? Prada | 21 | 15-04-2002 14:23 | |
Verhalen & Gedichten |
waarom? misspretty | 0 | 06-11-2001 16:13 |