Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2003, 18:19
xearo
xearo is offline
waarom vinden meisjes altijd dat ze te dik zijn ookal is dat helemaal niet zo? ik vind het gewoon raar, mun vriendin eet bevoorbeeld bijna niet omdat ze denkt dat ze te dik is, terwijl ze dat helemaal niet is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-02-2003, 18:23
Verwijderd
omdat we jullie jonegns wel zien kijken naar die supeslanke modellen en wij dan ook dun willen zijn omdat we willen dat jullie naar ons kijken..

vervolgens kijken er weer meijses naar ons nadat wij zjin afgevallen en willen zij ook dun zijn..
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 18:25
framboosje
framboosje is offline
nou, niet ALLE meisjes vinden zichzelf te dik...
ik bijvoorbeeld, ben heel blij met mijn lichaam (nou ja, van dikte toch...)...
Meisjes die willen vermageren terwijl dat eigenlijk niet nodig is, vinden zichzelf soms wat dik omdat alles en iedereen (tijdschriften en zo...) steeds slanker lijkt te zijn... nou ja, beetje vermageren kan heus geen kwaad hoor, zolang ze maar niet blijven vermageren é...

nou ja, meisjes willen gewoon "perfect" zijn denk ik... toch ergens een beetje...
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 18:36
mathfreak
mathfreak is offline
Dit lijkt me eerlijk gezegd meer een topic voor het psychologieforum.
Oud 19-02-2003, 19:05
Gothic
Gothic is offline
Een hoop meisjes vinden het heel belangrijk van 'de jongens' van ze vinden. Vaak hebben meisjes het idee dat ze idd lichamelijk perfect moeten zijn. Als in: cupc/d, minstens maatje 36, platte buik ed. Zogauw een meisje dat niet heeft, kan ze onzeker worden. En denken: goh, als ik dunner ben, misschien vinden jongens me dan wel leuk. Een hoop meisjes vinden zichzelf al dik als ze beetje vet op hun buik hebben, als ze niet de platte buik hebben die Christina Aguilera heeft, als ze te dikke benen hebben, als ze maatje 38 hebben... het heeft allemaal met onzekerheid te maken, en het domme idee dat ze denken dat ze zich beter zullen voelen als ze nog dunner zijn. En dat jongens hen leuker zullen vinden als ze dun zijn...
Oud 19-02-2003, 19:10
Andora
Andora is offline
soms is het ook gewoon aangepraat door anderen
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 19:19
xearo
xearo is offline
Citaat:
Blackdolfin schreef:
soms is het ook gewoon aangepraat door anderen
en hoe krijg je dat er weer uitgepraat?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 19:22
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
xearo schreef:
lukt je niet, kan ze alleen zelf... door meer zelfvertrouewn te krijgen
Oud 19-02-2003, 19:24
Andora
Andora is offline
Citaat:
xearo schreef:
ik heb geen idee
bij mij is het namelijk aangepraat, net zolang tot ik t zelf ging geloven en nu ik t geloof, is dat ook de waarheid...
M'n vriend probeert bij mij het er wel uit te praten, door complimentjes te geven en soms helpt t wel een beetje, maar ik blijf mezelf tog dik en lelijk vinden.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 19:27
Eend
Eend is offline
Kijk, de reden dat meiden hun vriendjes niet geloven, als ze zo'n complimentje geven, is gewoon omdat liefde blind maakt. Dan krijg je dat gewoon.
Oud 19-02-2003, 20:57
Memnoch
Memnoch is offline
Maar modellen zijn helemaal niet mooi...
I beetje vulling is juist mooi, damnit man. Het moet wel een beetje vorm hebben. En geen buikje is bullshit, dat kan ook maar tot een zeker punt. Het standaard voor schoonheid en het ideaal dat de modewereld ons in het gezicht drukt is over het algemeen niet hetgene wat de heren zelf daadwerkelijk mooi vinden.

*likes big butts and cannot lie*
Oud 22-02-2003, 09:25
SexyLady
SexyLady is offline
maar kijk.. als de jongens telkens blijven zeggen van ow.. die X-tina is zo'n geil wijf en die billen van kylie zijn zo lekker... tjah duhh dat een meisje daar niet onzeker van gaat worden.
ikzelf ben ook niet de slankste en heb een vette shakira kont! maar ik heb aan de ene kant zo het idee van.. als je me leuk vind dat vind je me ook echt leuk en niet alleen als ik 45 kilo weeg!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 09:06
Bright Halo
Bright Halo is offline
Meestal omdat ze een beetje onzeker zijn
Oud 23-02-2003, 09:43
Verwijderd
ik vind mezelf te dun en ik ben toch niet broodmager (1.62 meter en 52/53 kilo), ik ken ook wel meisjes met ongeveer mijn figuur die zichzelf te dik vinden waarom, dat begrijp ik ook niet helemaal...
waarschijnlijk willen ze lijken op wat ze op tv zien, denken ze dat ze mooier zijn als ze dun zijn.
In ander topic zei een jongen dat hij het mooi vond als een meisje een beetje dik was 'zoals j-lo', nouw, als mensen dát dik vinden, kan ik begrijpen dat als je slank wilt zijn dat je dan meteen echt heel mager wil worden

ennem sexylady, Shakira heeft geen vette kont eerder normaal dan vet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten