Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2003, 14:51
Jisz
Jisz is offline
HOOOI

Ik heb niet echt veel vriendinnen, daarintegen heb ik wel super veel vrienden, omdat ik gewoon goed met jongens op kan schieten. Ik loop dus altijd tussen jongens, gedraag me ook een beetje als jongen (maar toen ik klein was ook al). Ik ga ook altijd met ze uit, met gym word ik bij jongens ingedeeld enz.

Maar... nu zijn dus de meisjes bij mij in de klas (bij elkaar zijn dat er een stuk of 45) best wel lullig tegen me, maar hebben er niet echt een reden voor. Ze vinden het raar dat ik met alleen maar jongens omga en niet van "meidendingen" hou..
Nou ja... uiteindelijk wordt er dus veel geroddeld enz. (niet dat ik me daar veel van aantrek, maar hebben jullie op school nou ook meisjes zoals mij???

Of ben ik nou ECHT raar???
<valt volgens mij wel mee>

xxxx Jisz
Oud 04-02-2003, 14:56
J-roen
J-roen is offline
raar is ook maar een subjectief begrip.
ik ken zat meisjes zoals jij. gewoon doen waar je je prettig bij voelt, etc.
Oud 04-02-2003, 14:57
Rocksaan
Rocksaan is offline
je gaat vast om met een jongen die ze leuk vinden
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 15:24
Spirit
Spirit is offline
ik zit in een klas vol meiden en 1 jongen
Ik heb ook meer vrienden dan vriendinnen maar gedraag me niet jongensachtig ofzo.... maar ik kan ook wel met meisjes opschieten
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 15:47
Roos
Roos is offline
Doe lekker wat je zelf wilt.
Of als je niet tegen die kritiek kunt, pas je je aan.

Maak maar een keuze.
Oud 04-02-2003, 17:36
Vice
Vice is offline
Citaat:
Jisz schreef:

xxxx Jisz
Ik zou niet weten wat er raar aan is
Oud 04-02-2003, 17:48
Qamra
Qamra is offline
Mijn beste vriend is ook een jongen... Kheb het nog steeds niet zo op die meiden-vriendschappen, die hebben me teveel gekwetst... Kheb het gevoel dat jongens gewoon eerlijk zijn en recht door zee.. Nou ga ik ook wel om met meiden, maar ik stoor me teveel aan ze... Geen flauw idee waarom.... Zal nog wel een van me laatste paranoia trekjes zijn

En 45 meiden in EEN klas!!! Krijg nou tieten !!
Oud 04-02-2003, 18:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik was ook altijd erg jongensachtig. ik haatte poppen, ik speelde alleen met auto's, transformers en teenage mutant ninja turtles.
Ik wou altijd alleen maar jongenskleren en ik walgde van de kleur roze. Ik kan ook nu nog steeds beter met jongens opschieten. Meisjes zijn me vaak te braaf of te tuttig. Vroeger werd ik nog wel eens raar aangekeken, maar nu niet meer. Waarom weet ik ook niet. Wat ik wel weet is dat je gewoon jezelf moet blijven. Het gaat die mutsen toch geen ene reet aan met wie je omgaat en wat je doet? En als ze er problemen mee hebben is dat erg jammer voor hun. Het bewijst alleen maar hoe bekrompen en dom zij zijn.
En als ze ooit heeel gemeen tegen je doen moet je laten zien dat je een echt jongens-meisje bent en hun ass kicken. Of als je niet van geweld houd kun je ze ook gewoon een hele grote bek geven en ze zo vuil aankijken dat ze in hun broek schijten. heeft bij mij ook altijd geholpen. Succes

Laatst gewijzigd op 04-02-2003 om 18:16.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 18:31
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik ken eigenlijk geen meisjes zoals jij.. zullen er vast wel bij mij op school zitten ofzo. Ik vind t niet raar ofzo, en het is beter dan wat er momenteel bij mij in de klas zit : van die breezer-type's die elke week een ander vriendje hebben
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 19:28
spunky
spunky is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Nou ga ik ook wel om met meiden, maar ik stoor me teveel aan ze... Geen flauw idee waarom.... Zal nog wel een van me laatste paranoia trekjes zijn
Dat heb ik ook, en ik weet ook niet echt waarom ...

Maar ff on-topic. Ik ken wel een paar meiden die hetzelfde zijn als jij, en vindt dat juist tof. Wees jezelf, en trek je niets aan van die andere meiden. Het klinkt cliché maar die zijn echt alleen maar jaloers.

En je bent NIET raar hoor!
Oud 04-02-2003, 19:35
Faery
Faery is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
En 45 meiden in EEN klas!!! Krijg nou tieten !!
Nou, daar zal het in die klas iig níet aan ontbreken...
Oud 04-02-2003, 21:34
Jisz
Jisz is offline
Jah we zitten ook niet altijd bij elkaar hoor, meestal zijn de groepen ongeveer 27 man groot...

Ik vind het wel cool om te lezen dat er ook mensen (meisjes) zijn die er positief tegenover staan, dank je!!!!!!
Oud 05-02-2003, 08:24
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Faery schreef:
Nou, daar zal het in die klas iig níet aan ontbreken...
Ghehe

En 27 mensen in een klas vind ik nog veel! Kheb alleen in de brugklas in z'n grote groep gezeten, daarna was het niet hoger dan 23!!
Oud 05-02-2003, 09:16
Verwijderd
Ik snap uberhaupt niet dat er een topic voor geopend zou moeten worden.
Waarom kan een meisje niet met jongens omgaan

Was trouwens tijdje geleden ook al een topic d8 ik
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 17:27
Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
ik heb maar 1 vriendin...verder allemaal vrienden....ook allemaal stukje ouder....

vinden de meesten ook raar geloof ik maar daar trek ik me dus echt nix van aan...ik kan gewoon veel beter praten met jongens....ook beter mee lachen, ga er mee uit altijd, ga ermee naar concerten enzzz...en ze zeuren niet zo.....aan meisjes erger ik me dood altijd....en bij mijn vrienden kan ik echt heel goed merken dat ze echt van me houden...ze beschermen me altijd en staan gelijk voor de deur als er wat is, ook als ze daarvoor bijvoorbeeld moeten spijbelen....heb wel vriendinnen gehad in t verleden maar daarbij ging t altijd mis.....

bij jongens is t zo dat als ze iemand een vriend[in] noemen dat t dat ook ECHT is....bij meisjes moet je altijd maar afwachten of je uiteindelijk ook wat aan ze hebt als er een x wat gebeurt....je kan ze nooit vertrouwen...ik niet tenminste....

toch gedraag ik me niet echt als een jongen geloof ik....ja ik drink wel bier, ik roddel bijna niet...en ik sta niet in de pauze voor de spiegel...maar ik draag niet echt jongenskleding en ben ook niet druk....maar dat zijn mn vrienden ook niet echt....
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 18:45
martijn1985
martijn1985 is offline
Mja..herken wel wat je zegt.

Ikzelf ben een meisjesjongen, ik heb altijd al beter met meiden op kunnen schieten dan met jongens. In een jongensgroep wordt het al veel te snel een 'wie is de beste'-sfeer, meisjes hebben die 'noodzaak' om te presteren veel minder.

Dus ik vind het niet echt raar wat je zegt.
Oud 05-02-2003, 18:58
Hagel
Hagel is offline
`tja, je hebt dat wel vaker, ik vind meisjes ook vaak erg achterbaks en krengerig, maar ik heb ook hele lieve vriendinnen.
het is iig totaal niet gek of raar of weinig voorkomend ofzo
Oud 05-02-2003, 19:00
butterfly_1
butterfly_1 is offline
Citaat:
Jisz schreef:
HOOOI

Ik heb niet echt veel vriendinnen, daarintegen heb ik wel super veel vrienden, omdat ik gewoon goed met jongens op kan schieten. Ik loop dus altijd tussen jongens, gedraag me ook een beetje als jongen (maar toen ik klein was ook al). Ik ga ook altijd met ze uit, met gym word ik bij jongens ingedeeld enz.

Maar... nu zijn dus de meisjes bij mij in de klas (bij elkaar zijn dat er een stuk of 45) best wel lullig tegen me, maar hebben er niet echt een reden voor. Ze vinden het raar dat ik met alleen maar jongens omga en niet van "meidendingen" hou..
Nou ja... uiteindelijk wordt er dus veel geroddeld enz. (niet dat ik me daar veel van aantrek, maar hebben jullie op school nou ook meisjes zoals mij???

xxxx Jisz
bekend verschijnsel want ik heb ut zelf ook. ik kan gewoon beter met jongens omgaan en hou niet zo van dat meiden praat. jah.,.. soms is het wel leuk maar verder... ik heb wel vriendinnen maar ik ga meer met jongens om en ook veel liever.
ik vind ut echt niet raar hoor. en laat die anderen maar lekker roddelen zolang jij je maar op je gemak voelt en goed voelt toch? dat is het belangrijkste.
volgens mij zijn die meisjes gewoon jaloers omdat jij wel veel en goed contact hebt met jongens (en mischien ook wel knappe of die hun knap vinden) en hun durven er vast geen contact ofzow mee te maken.
dus dat vond ik ervan.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 20:08
Cinamon
Cinamon is offline
In het woordenboek bestaat een leuk woord voor wat die meiden zijn... Jaloers. Ze kunnen er simpelweg niet tegen dat je zo goed met ze op kunt schieten (en andersom). Dat willen ze ook. Maar ja, omdat ze zo opgaan in al die 'meidendingen' worden ze voor jongens alweer een tikkeltje (dit zeg ik heel voorzichtig) minder interessant. Als je snapt wat ik bedoel tenminste. Kijk, bij mij op school stik het van die meiden, maar over het algemeen gaat iedereen ongeveer evenveel met elkaar om (jongen-meisje). Dus ik merk er niet veel van. Hoewel ik me prettiger voel in de omgeving van jongens. (hoezo raar) Meisjes irriteren me heel erg snel bijv. als ze iemand niet mogen gaan ze meteen 'het slagveld op' of doen gewoon ontzettend gemeen. Jongens zijn daar geloof ik relaxter in... (ligt ook aan de persoon natuurlijk _algemeen gesproken_) Bij jongens is dat veel anders. Dat vind ik persoonlijk makkelijker.
Oud 05-02-2003, 20:11
Verwijderd
heb ik ook wel een beetje last van heb veel vrienden en ook wel vriendinnen tuurlijk maar die houden ook nie zow van meisje meisje dingen ag is dat raar?? tis maar net wat je raar vind...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 12:35
Tink
Tink is offline
Wat kan het jou kleumen wat ze zeggen? Die meiden uit je klas zijn waarschijnlijk gewoon jaloers dat jij beter met jongens overweg kan dan zij (kunnen ze niet hebben he) dus ga gewoon lekker om met de mensen die jouw vriendschap verdienen en laat die anderen zich maar druk maken!
Liefs!
Oud 23-02-2003, 12:42
rodina
rodina is offline
Nog even en je gaat zeggen dat't nuttig is om 2 week oude topics te gaan uppen

Oud 23-02-2003, 12:45
Fleur
Fleur is offline
Citaat:
rodina schreef:
Nog even en je gaat zeggen dat't nuttig is om 2 week oude topics te gaan uppen

steek die eeuwig zeikende rolleyes nou eens in je reet mens
Oud 23-02-2003, 13:54
Verwijderd
*telt even* onder de mensen die ik als mijn vrienden beschouw bevinden zich 6 jongens en 6 meisjes... hmz, geen idee dat ik zó evenwichtig was

wat doet het er voor een vriendschap toe van wel geslacht iemand is?

en je bent niet raar, ik weet niet of er bij mij op school 'meisjes zoals jij' zitten want zoals ik al zei heb ik niet het idee dat het er wat toe doet of je nu met jongens of met meisjes bevriend bent. Wel zitten er van die roddelige types die alleen met hun eigen geslacht willen omgaan bij me op school, zeker, maar dat hou je nu eenmaal.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 14:36
SpiT
SpiT is offline
ik ga de laatste tijd ook grotendeels alleen met jongens om. er zijn dan wel 'n paar meisjes waarmee ik 't goed kan vinden. maar als ik iets leuks ga doen ofzo is dat vaak met jongens. na school etc. ik vind er helemaal niks vreemds aan. al kan ik wel begrijpen dat sommige 't raar vinden, ik krijg ook wel 's reacties.
Oud 23-02-2003, 14:39
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Gaat alleen maar met jongens om.
Houd niet van meiden dingen.

100% Pot.
Das duidelijk.

-
Ik zou gewoon omgaan met wie je wilt, als jij beter met jongens op kan schieten dan ga je toch gewoon met jongens om.
Ik zou me niet teveel van die meisjes aantrekken.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 19:45
feest
feest is offline
wat doe je dom??
Reageren

Regels voor berichten