Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En 27 mensen in een klas vind ik nog veel! Kheb alleen in de brugklas in z'n grote groep gezeten, daarna was het niet hoger dan 23!!
|
ik heb maar 1 vriendin...verder allemaal vrienden....ook allemaal stukje ouder....
vinden de meesten ook raar geloof ik maar daar trek ik me dus echt nix van aan...ik kan gewoon veel beter praten met jongens....ook beter mee lachen, ga er mee uit altijd, ga ermee naar concerten enzzz...en ze zeuren niet zo.....aan meisjes erger ik me dood altijd....en bij mijn vrienden kan ik echt heel goed merken dat ze echt van me houden...ze beschermen me altijd en staan gelijk voor de deur als er wat is, ook als ze daarvoor bijvoorbeeld moeten spijbelen....heb wel vriendinnen gehad in t verleden maar daarbij ging t altijd mis..... bij jongens is t zo dat als ze iemand een vriend[in] noemen dat t dat ook ECHT is....bij meisjes moet je altijd maar afwachten of je uiteindelijk ook wat aan ze hebt als er een x wat gebeurt....je kan ze nooit vertrouwen...ik niet tenminste.... toch gedraag ik me niet echt als een jongen geloof ik....ja ik drink wel bier, ik roddel bijna niet...en ik sta niet in de pauze voor de spiegel...maar ik draag niet echt jongenskleding en ben ook niet druk....maar dat zijn mn vrienden ook niet echt.... |
![]() |
|
Mja..herken wel wat je zegt.
Ikzelf ben een meisjesjongen, ik heb altijd al beter met meiden op kunnen schieten dan met jongens. In een jongensgroep wordt het al veel te snel een 'wie is de beste'-sfeer, meisjes hebben die 'noodzaak' om te presteren veel minder. Dus ik vind het niet echt raar wat je zegt.
|
![]() |
`tja, je hebt dat wel vaker, ik vind meisjes ook vaak erg achterbaks en krengerig, maar ik heb ook hele lieve vriendinnen.
het is iig totaal niet gek of raar of weinig voorkomend ofzo
||
Citaat:
ik vind ut echt niet raar hoor. en laat die anderen maar lekker roddelen zolang jij je maar op je gemak voelt en goed voelt toch? dat is het belangrijkste. volgens mij zijn die meisjes gewoon jaloers omdat jij wel veel en goed contact hebt met jongens (en mischien ook wel knappe of die hun knap vinden) en hun durven er vast geen contact ofzow mee te maken. dus dat vond ik ervan. |
![]() |
|
In het woordenboek bestaat een leuk woord voor wat die meiden zijn... Jaloers. Ze kunnen er simpelweg niet tegen dat je zo goed met ze op kunt schieten (en andersom). Dat willen ze ook. Maar ja, omdat ze zo opgaan in al die 'meidendingen' worden ze voor jongens alweer een tikkeltje (dit zeg ik heel voorzichtig) minder interessant. Als je snapt wat ik bedoel tenminste. Kijk, bij mij op school stik het van die meiden, maar over het algemeen gaat iedereen ongeveer evenveel met elkaar om (jongen-meisje). Dus ik merk er niet veel van. Hoewel ik me prettiger voel in de omgeving van jongens. (hoezo raar) Meisjes irriteren me heel erg snel bijv. als ze iemand niet mogen gaan ze meteen 'het slagveld op' of doen gewoon ontzettend gemeen. Jongens zijn daar geloof ik relaxter in... (ligt ook aan de persoon natuurlijk _algemeen gesproken_) Bij jongens is dat veel anders. Dat vind ik persoonlijk makkelijker.
|
Wat kan het jou kleumen wat ze zeggen? Die meiden uit je klas zijn waarschijnlijk gewoon jaloers dat jij beter met jongens overweg kan dan zij (kunnen ze niet hebben he) dus ga gewoon lekker om met de mensen die jouw vriendschap verdienen en laat die anderen zich maar druk maken!
Liefs!
|
Verwijderd
|
*telt even* onder de mensen die ik als mijn vrienden beschouw bevinden zich 6 jongens en 6 meisjes... hmz, geen idee dat ik zó evenwichtig was
![]() wat doet het er voor een vriendschap toe van wel geslacht iemand is? en je bent niet raar, ik weet niet of er bij mij op school 'meisjes zoals jij' zitten want zoals ik al zei heb ik niet het idee dat het er wat toe doet of je nu met jongens of met meisjes bevriend bent. Wel zitten er van die roddelige types die alleen met hun eigen geslacht willen omgaan bij me op school, zeker, maar dat hou je nu eenmaal. |
![]() |
|
ik ga de laatste tijd ook grotendeels alleen met jongens om. er zijn dan wel 'n paar meisjes waarmee ik 't goed kan vinden. maar als ik iets leuks ga doen ofzo is dat vaak met jongens. na school etc. ik vind er helemaal niks vreemds aan. al kan ik wel begrijpen dat sommige 't raar vinden, ik krijg ook wel 's reacties.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat doe jij als je een leuke jongen/meisje ziet? Tellsell! | 6 | 25-08-2003 19:05 | |
Liefde & Relatie |
Vriendschap (jongen-meisje): Wat kan wél en wat echt níét?! Órelindë | 50 | 05-08-2003 13:45 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Liefde & Relatie |
kenmerken als een jongen/meisje je leuk vindt. MissCzechMeOut | 55 | 12-03-2003 21:53 | |
Liefde & Relatie |
Hoe selecteren jullie een jongen/meisje? Hippielove | 45 | 11-09-2002 15:32 |