Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het leven beeindigen omdat mensen er geen trek meer in hebben is netzo gewoon en lopen we zelfs achter tov andere landen
||
![]() |
Citaat:
Over het leven beindigen zullen we maar niet beginnen, want ik vind dat juist een hele hoge waarde hebben. En daarmee komen we hier op het kernpunt, normen en waarden zullen altijd voor verschillende mensen anders zijn, en zullen altijd in de loop der tijd veranderen. Probeer open te staan voor verandering, maar behoud het goede, of zoiets. Zolang je een ander geen leed berokkent is hier mijns inziens ook geen taak voor de overheid weggelegd.
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
TV is stukken verslavender dan een lekker jointje. weed is trouwens helemaal niet algemeen geaccepteerd. Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
maar ik heb helemaal geen zin in een discussie daarover het ging over waarden en normen die vervagen. dat het uberhaupt mogelijk is is al enorme achteruitgang in de maatschappij Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het lichaam is de tempel van de heilige geest drinkt met mate verval niet in bandeloosheid we hebben het juk der slavernij afgelegd pak maar een concordantie en zoek die teksten maar op. lijkt me verrekte duidelijk
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
all1 is de droinkenschap waar Paulus tegenuitvaart een dronkenschap dat je niet meer volledig verantwoordelijk bent voor je daden en er een grote kans is dat je te ver gaat. en ook dat zie ik bij weed gebruikers gebeuren Citaat:
en die veranderen wel ofdat dat positief of negatief is kan je over debatteren ![]()
||
![]() |
Citaat:
en over sex voor het huwelijk hebben we het al gehad ![]() zolang het ook echt bij 1 persoon blijft ben ik niet tegen voor anderen maar zelf niet mijn keuze ![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
de opdracht is om ervoor te zorgen dat God op de eerste plaats en je naaste op gelijke plaats als jij komt. als jij joints tegenover God kan verantwoorden is er niets aan de hand ![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het regeerakkoord T_ID | 244 | 03-03-2007 00:21 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
democratie ? shibby almighty | 180 | 20-01-2006 14:02 | |