Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Edit; een of twee keer bruin roken leidt in 9 van de 10 gevallen tot verslaving, terwijl hier zeker geen sprake van gewenning is.
||
Citaat:
Ik zie het wel anders.. Ik bedoel, ik lig met een minder goed gevoel in bed als ik een keer het tandenpoetsen ben overgeslagen. Dat kun je ook zo zien met blowen. Stel, een persoon rookt élke vrijdagavond een joint. Als hij dat een keer overslaat omwille omstandigheden, en hij ligt in bed met het idee van, hey, shit, ik heb niet geblowt, dan kun je dat IMHO verslaafd noemen.
|||
Citaat:
Citaat:
Get my point?
|
![]() |
In de zomer rookte ik elke dag wel minstens 1 joint (gemiddeld zon 3 of 4 waarschijnlijk) maar na de vakantie besloot ik een tijdje te stoppen, dus toen heb ik ruim 2 maanden niks gerookt en geen alcohol gedronken. Hieruit concludeer ik dat ik dus niet verslaafd was toen ik elke dag blowde.
Wel kwam ik tot de conclusie dat ik niet voor de rest van mn leven niet zou willen blowen, dan zou je alsnog kunnen zeggen dat ik verslaafd was, maar het is gewoon een keuze... Lekker duidelijk verhaal weer, maar hopelijk zien jullie de rode draad... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mening beetje bij-gesteld Je bent verslaafd als je niet meer kunt stoppen. Dus als je elke dag blowt en je denk op een dag "ik ga ff een tijdje stoppen" en je stopt zonder problemen een maandje ofzow. Dan vind ik je niet verslaafd
|
elke dag blowen dat vind ik niet normaal, dat vind ik meer een beetje zielig, alsof je niet meer zonder kan. Het is natuurlijk weleens leuk, ben ook weleens 2 weken elke dag knetter geweest maar meestal hou ik het bij het weekend, net zoals met drank, drink ongeveel anderhalf krat per weekend, maar dat varieert, paddoën doe ik niet heel erg vaak, ongeveer 1 keer per seizoen, maar soms ook vaker. Ik denk dat je normaal gebruikt, als je er zonder kan en er niet al je geld in pompt. Iedereen heeft zo z'n grenzen op het gebied van drugs, ik zal namelijk nooit gaan spuiten, dat vind ik echt fout, maar misschien wel een keer coke, maar dan om het te proberen. Ecstasy heb ik ook weleens genomen om het te proberen en daar is het ook bij gebleven ookal denk ik dat ik het misschien nog maar weer eens ga nemen. Ja, en wat normaal is? da's voor iedereen anders...
|
![]() |
||
Citaat:
ik smoke in vakanties meestal elke dag weekends ook.... doordeweekse schooldagen daarintegen bijna niet, kan makkelijk zonder dus vind mezelf niet verslaafd, maar voel me idd wel beter als ik heb gesmoked voor het slapen gaan ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat vinden jullie nou van Louis Vuitton? Nba | 53 | 18-08-2009 11:47 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Wat vinden jullie van Homoseksualiteit in het algemeen? February | 8 | 28-10-2004 18:06 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jullie hiervan? Some | 7 | 24-07-2003 08:27 | |
De Kantine |
Wat vinden jullie van: op 17-jarige leeftijd autorijden? heavinly | 2 | 07-01-2003 21:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat vinden jullie van deze gedichten? ~LiEf MeisJuh~ | 2 | 04-09-2002 13:27 | |
Seksualiteit |
[poll] bisexualiteit, wat vinden de "normale" mensen hier van punk mae | 52 | 18-05-2002 23:27 |