Advertentie | |
|
![]() |
|
Iemand die over jou roddelt vind ik geen vriendin. Zo ga je niet met vriendinnen om vind ik, zeker niet als die persoon vindt dat jij een van haar beste vriendinnen bent. Mijn zussie heeft al bijna 2 jaar iets met een jongen, wiens beste vriend (vroeger dan) vaak over de vloer bij ons kwam. Die heeft echt zitten te roddelen over zijn vriend, de vriend van mijn zusje dus! Het leek net alsof hij alleen maar langskwam om te stoken in hun relatie. De vriend van mijn zusje heeft nu heel weinig contact meer met hem omdat hij hem eens een paar keer al die wacht heeft aangezegd. Hij heeft nu ook bijna geen contact meer met mijn zusje. Een lange tijd zagen ze elkaar echt als goede maatjes, maar het laatste half jaar dus echt niet meer.
Ik vind dat je met je ex moet gaan praten om te weten te komen wat er allemaal speelt. Wat je met die vriendin moet dan, daar moet je over nadenken als je precies weet hoe de vork in de steel zit.
||
![]() |
Citaat:
Maar ik zal erover nadenken. Wacht ook nog ff andere reacties af zodat ik meer een beeld heb van de mogelijkheden. |
![]() |
|
Als ze jou geheimen zomaar doorverteld aan iemand anders, terwijl jij haar in vertrouwen hebt genomen door haar die dingen te vertellen en te verwachten dat het tussen jullie zou blijven, zou ik dat zeker geen vriendin noemen... Als ik jou was zou ik dan ook meteen naar haar toegaan en vragen waarom ze dit doet en of ze er mee op kan houden...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Van tweede naar eerste viool Verwijderd | 0 | 06-03-2006 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] nog geen titel Bloementje | 11 | 04-05-2005 19:14 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |